Ik had dus beter een V8 kunnen kopen!Poika schreef:Welke volvo? Ik zie niets. Maar veel sucsex met je CVTMijn V8 doet gemiddeld 1:9
evjatar schreef:Maar als er wat stuk gaat aan die lexus, betaal je ook redelijk wat voor onderdelen, meer dan een volvo 440/460...
Dat klopt,maar ze gaan niet zo snel stuk,dus het aanbod van onderdelen is vaak kleiner dan van een 440/460(Renault dus)evjatar schreef:Vergelijking tussen onderdelen voor 2 auto's lijkt me niet erg ver gaan...
Uit mijn ervaring blijkt dat de onderdelen voor een toyota/lexus gewoon een stuk duurder zijn.
Ik heb bij Toyota(Mr toyoda) gewerkt, inkoopprijs dealer wordt 2x verdubbeld + aankomend nieuwe jaar 21% extra BTW erop, dus als je bij de dealer van Toyota komt denk dan hier aan.evjatar schreef:Vergelijking tussen onderdelen voor 2 auto's lijkt me niet erg ver gaan...
Uit mijn ervaring blijkt dat de onderdelen voor een toyota/lexus gewoon een stuk duurder zijn.
1 op 9.1 kwam ik gisteren dus achter.Poika schreef:Tja geen idee. Doet jou s60 1 op 9 dan?
Wel betaal ik ietsje meer wegenbelasting (1700kilo)
Maar daarintegen zijn mijn onderhoudskostten wel lager, het is tenslotte een toyota
Mwoa... dat hoeft vrijwel nooit bij benzine 400's. Hoe is de staat van het onderhoud? Hoe oud zijn bougies, kabels, rotor, verdeelkap?maarten/'sbargh schreef:Enneh, als hij koud start stottert ie een beetje, klepjes afstellen?
Maarten