En de navigatie heeft soms wat rare suggesties...
Begon voor knooppunt Joure (neerlands enige rotonde op een snelweg) te miepen over rechtshouden.... Schermpje gaf de volgende suggestie:
http://goo.gl/maps/hWSlu
Maar even genegeerd

Hij is mooi geworden. Echt een 'Hot hatch' om te zien. De achterkant heeft bij jou auto een hele andere uitstraling. Gefeliciteerd!Vince1985 schreef:dit is hem! volgende kan ik hem ophalen! van der wulp volvo heeft een paar fotos gemaakt.
hoop dat het niet een stuiterbal wordt... vind hem toch lager dan ik dacht..
Vette bak, maar persoonlijk vind ik de Heico pijpen een veel te hoog 'petjes gehalte' hebben. Ieder z'n ding natuurlijk, dus veel plezier ermee straks.Vince1985 schreef:de achterkant
Met een gechipte T5 ga je aardig die kant op, ik zeg doen als je het kan betalenJohann schreef: Lijkt me de ideale auto voor een 280-300 PK motor eigenlijk wel. ::idea:
Ik heb een summum en de enige LED richtingaanwijzers zijn die welke in de spiegels zitten. Voor en achter zijn nog gewone lampjes.Giesti schreef:Is er eigenlijk iemand die een foto heeft van de 'LED richtingaanwijzers' (vanaf momentum)?
Jupz, dat was de vraagclubbtraxx schreef:Ik heb een summum en de enige LED richtingaanwijzers zijn die welke in de spiegels zitten. Voor en achter zijn nog gewone lampjes.Giesti schreef:Is er eigenlijk iemand die een foto heeft van de 'LED richtingaanwijzers' (vanaf momentum)?
Wil je alsnog een foto van een spiegel?
En dat vind ik best spijtig.clubbtraxx schreef:Voor en achter zijn nog gewone lampjes.