Stuurwielfuncties niet aangesloten?

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Plaats reactie
Hjalmar
6th Gear member

Hallo iedereen,

Vandaag ben ik op autojacht geweest en heb meerdere volvo's bekeken. Ik heb mij ook laten vallen op een leuke Volvo XC90 uit 2003. Bij uitvoerig testen van alle knoppen en funcites blijkt dat alle knoppen op het stuur niet werken. Een werkende cruise control vind ik toch wel erg belangrijk laat staan de radioknoppen die ook wel fijn zijn

Kan het zijn dat men is vergeten dit in te koppelen bij wisselen van het stuur? (de eigenaar zelf was niet zeker of dit het originele stuurwiel was) Of is er iets anders aan de hand?

Ik hoor graag jullie tips.
Hjalmar
Rutger
4th Gear member
Contacteer:

Als de huidige eigenaar het al niet weet...geeft mij weinig vertrouwen
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
Hjalmar
6th Gear member

Hij heeft de auto zelf net een maand en gebruikt die nooit en heeft dus ook nooit de cruise control getest. Hij laat het wel eerst checken voor de verkoop.

Ook al laat hij het nakijken zou ik zelfook wel willen weten wat het zou kunnen zijn. Ik koop de auto niet als het niet werkt.
Hjalmar
V70/2.4D/2003
8th Gear member

Het moet te achterhalen zijn hoe de auto af fabriek is geleverd en met welke uitrusting. Aa de hand van het VIN kan elke dealer dat.
En aldus: zat het er af fabriek op en werkt het niet -> kaputt
Dus.....op naar de svenska Volvoforhandler met het VIN va de XC en je weet alles,
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Rutger
4th Gear member
Contacteer:

Idd even laten checken dan. Mss is het gewoon kapot of niet aanwezig in de software.
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
Hjalmar
6th Gear member

Bedankt voor de reacties. Ik wil sowieso de af fabriek opties bekijken dus dat gaan we doen.
Hjalmar
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”