vond ik ook - daarom rijden ze 'm ook weer naar binnen. Hoop dat ze de striping nu wel recht plakken. En daar betaal je dan extra voor ?!Ben schreef:Ik vind die nieuwe striping wat slordig op de motorkap aangebracht
Maandag toch maar eens bellen naar Almere...Thidans schreef:Mijne was in produktie week 41 en week 42 dus al bij de dealer..., week 43 in mijn handjes...robert-v50 schreef:Willen jullie aub niet zo hard SCHREEUWEN dat jullie je nieuwe auto al hebben...
De mijne zou vorige week gemaakt zijn...en nu maar wachten pfff
Heb ik dus geen last van, dus ook niet zelf hoeven te bedenken, maar toch bedankt voor de "informatie"..bart simpson schreef:ja, je eigen dealer accepteert mogelijke garantiekosten, een andere Volvo dealer stuurt je een factuur daar het geen Volvo garantie is (had je zelf vast ook kunnen bedenken)
Heb ff gebeld voor je.. ze maken er een mooie "flits" striping van...v40_ks schreef: vond ik ook - daarom rijden ze 'm ook weer naar binnen. Hoop dat ze de striping nu wel recht plakken. En daar betaal je dan extra voor ?!
Net bericht gekregen van de garage: het gaat nog een maand langer duren...levering is nu voorzien voor de eerste week van februari (voordien eind december/begin januari), de reden is niet vermeld...V40-D2 schreef:Toch vind ik 3 maanden erg lang, als ik lees dat men nu besteld en dit jaar nog een productieplek krijgen... deze plekken zijn dan wel vooraf ingekocht door de dealers, maar toch.
Mocht de fout echt bij de fabriek liggen dan vind ik dat de fabriek ook wel een productieplek kan regelen ergens binnen nu en 6 weken. er vanuit gaande dat dit soort fouten zelden gebeuren.
Aj.. bummer...jimrask schreef:Net bericht gekregen van de garage: het gaat nog een maand langer duren...levering is nu voorzien voor de eerste week van februari (voordien eind december/begin januari), de reden is niet vermeld...V40-D2 schreef:Toch vind ik 3 maanden erg lang, als ik lees dat men nu besteld en dit jaar nog een productieplek krijgen... deze plekken zijn dan wel vooraf ingekocht door de dealers, maar toch.
Mocht de fout echt bij de fabriek liggen dan vind ik dat de fabriek ook wel een productieplek kan regelen ergens binnen nu en 6 weken. er vanuit gaande dat dit soort fouten zelden gebeuren.
Ondertussen blijf ik maar rondbollen in een leen-C30...