Van de ene op de andere dag ben ik met de onderstaande storingen geconfronteerd:
* Display- en toetsverlichting radio volledig verdwenen.
* Het bedieningspaneel links van het stuur heeft heeft al haar functies verloren. niks werkt meer daar; Mist verlichting, hoogte afstelling koplampen, helderheid dashboardverlichting, verlichting algemeen (gelukkig brand de bende)
* Groot licht kan niet meer constant gevoerd worden, moet 'm ingedrukt houden om grootlicht te behouden.
Vandaag de auto uitgebreid aan de computer gehad. Storingen genoeg, maar van bovenstaande problematiek niks terug te vinden. Steekzekeringen waren allemaal in orde.
Ook de monteurs hebben geen idee waar eerst te zoeken. De climaatregel unit werd als oorzaak aangewezen, Veel belangrijke functies gaan via dat ding, maar zeker is dat niet.
Iemand een idee..?
Nieuwe ronde, nieuwe storingen.
- s80t6
- 3rd Gear member

bekijk en becomplimenteer mijn auto in mijn Persoonlijke Gallerij
> > > better safe then sorry < < <
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
staat je hoofdverlichtingsschakelaar niet op 0? of is het relais mischien defect? (in die positie moet je je grootlichthendel vasthouden voor groot licht en werkt je dashboardverlichting niet)
- s80t6
- 3rd Gear member
de hoofdverlichtingschakelaar doet helemaal niks maar ik heb altijd stadsverlichting branden.

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Zou die unit dan niet overleden zijn?s80t6 schreef:de hoofdverlichtingschakelaar doet helemaal niks maar ik heb altijd stadsverlichting branden.
Altijd stadsverlichting? dan gaat je licht niet uit als je je contact afzet, bedoel je niet "altijd dimlicht"?
- s80t6
- 3rd Gear member
altijd dimlicht idd, bij het uitschakelen van de auto gaat het licht netjes uit... Die unit zou heel goed stuk kunnen zijn, alleen kan ik de gehandicapte radio niet in het plaatje plaatsen...
precies weet ik het niet meer, maar vlak voor dat ik met de problematiek werd geconfronteerd heb ik de helderheid van dashboardverlichting versteld. dat zou de oorzaak kunnen zijn
precies weet ik het niet meer, maar vlak voor dat ik met de problematiek werd geconfronteerd heb ik de helderheid van dashboardverlichting versteld. dat zou de oorzaak kunnen zijn

- s80t6
- 3rd Gear member
problematiek verholpen,
alle storingen waren het gevolg van een defecte licht schakelaar.
kun je je bijna niet voorstellen, schakelaar kapot en dan geconfronteerd worden met bovenstaande problematiek. incl. elec spiegels die het ook even niet meer deden.
ben blij dat het verholpen is.
alle storingen waren het gevolg van een defecte licht schakelaar.
kun je je bijna niet voorstellen, schakelaar kapot en dan geconfronteerd worden met bovenstaande problematiek. incl. elec spiegels die het ook even niet meer deden.
ben blij dat het verholpen is.

-
- 5th Gear member
Mijn licht in mn franse 460 heeft het nog nooit begeven