Nog leuke dames die zich tegen die tijd ook vervelen?

Moa..., zou me best willen aanpassen voor een weekje hoorJeroenSpock schreef:Ik moet nog even 450 vakantieuren (11 weken) opmaken voor 31 julie 2013. Mocht ik me gaan vervelen kan ik best 'even' in Zweden gaan kijken, alleen al voor de rit met de Volvo![]()
Nog leuke dames die zich tegen die tijd ook vervelen?Sorry Gerrit, maar een D5 is ook niets voor jou.
Zorgt deze regelgeving dan ook voor het feit dat de mensen zo lekker relaxt zijn?Hjalmar schreef:Inderdaad, dure boetes hier in Zweden en bij 30+ te hard ben je je rijbewijs kwijt. (iig als Zweed)
Hahaha, je hebt gelijk! ::D« Jeroen-V70R » :Hjalmar,
Citeer:Malmö-Stockholm op een tank zou moeten lukken (enkele reis dat wel)
niet met mijn tank zware voet...
Dichter bij de waarheid lijkt mij....
Is Frederik je achternaam??ppFreddy schreef:Mooie trip! Ik hoop ook ooit eens naar daar te cruisen (en daar wat rond te cruisen uiteraard) wordt de downpipe daar ook gemonteerd of is het enkel oppikken?
Nee, de achternaam is Welvaert. Waarom?veeeseventy schreef: Is Frederik je achternaam??
Jaaaren geleden met 4 man naar Zweden en Noorwegen geweest; daar gaan de mensen als je eraan komt zelfs helemaal aan de rechterkant van de weg rijden als uitnodiging van: Joh, ga maar lekker langs hoor, totally different dan het stressige "ik wil de eerste zijn die voorop rijdt aan de linkerkant dus opsodemieteren met je konten-kruip-mentaliteit" die hier in Nederland heerst.diesel01 schreef:Zorgt deze regelgeving dan ook voor het feit dat de mensen zo lekker relaxt zijn?Hjalmar schreef:Inderdaad, dure boetes hier in Zweden en bij 30+ te hard ben je je rijbewijs kwijt. (iig als Zweed)
2 jaar terug met een stel Zweden(familie) op een zuid franse camping gestaan en die waren heerlijk relaxt en vriendelijk.
OT mooie reis hoor als het kan gaan wij in april road trip Stockholm doen met een stop in Kopenhagen, veel plezier iig.
Ja, alles in 1:87. Heel veel auto's en treinen in prachtige diorama's. Ze hebben net ' Italie' geopend.Jeroen-V70R schreef:Ben, goed idee als tijd over is, keek op de site, is soort madurodam?
Och, hebben ze bij jullie dat geweldige "verlof opmaken systeem".JeroenSpock schreef:Ik moet nog even 450 vakantieuren (11 weken) opmaken voor 31 julie 2013. Mocht ik me gaan vervelen kan ik best 'even' in Zweden gaan kijken, alleen al voor de rit met de Volvo![]()
Nog leuke dames die zich tegen die tijd ook vervelen?Sorry Gerrit, maar een D5 is ook niets voor jou.