Hallo
Ik heb eindelijk een Volvo rallye dashboard op de kop kunnen tikken .
Er is wel wat werk aan: alle draadjes achteraan zijn los en ik vermoed dat er een deel ontbreken ook . Heeft iemand toevallig een schema hiervan liggen ?
Het aansluitprintplaatje voor de gewone stekkers van een 140 is er ook bij : de solderingen zijn nog goed maar de draadjes zijn niet aangesloten aan de meters en waarschuwingslichtjes.
140 - rallye dashboard - aansluiten
- ovlov2
- 2nd Gear member
Effe een update ...
Na veel opzoekingswerk en vergelijking met een gewoon dashboard en GT-dashboard heb ik eindelijk een volledig aansluitschema voor het Rallyedashboard kunnen maken . Ik heb alles in elkaar gestoken. De eerste keer zaten er nog twee foutjes in maar nu ... werkt bijna alles .
Toerenteller , KM-teller , dagteller en alle verklikkerlichtjes werken perfect .
Voor de TEMP-meter heb ik een nieuwe sensor moeten plaatsen. Dit werkt nu ook perfect .
Voor de Oliedrukmeter heb ik een nieuwe sensor besteld.
De Tankmeter heb ik ongeveer alle gevegens ; nu nog de juiste hevelsensor vinden en dan werkt alles prima .
Na veel opzoekingswerk en vergelijking met een gewoon dashboard en GT-dashboard heb ik eindelijk een volledig aansluitschema voor het Rallyedashboard kunnen maken . Ik heb alles in elkaar gestoken. De eerste keer zaten er nog twee foutjes in maar nu ... werkt bijna alles .
Toerenteller , KM-teller , dagteller en alle verklikkerlichtjes werken perfect .
Voor de TEMP-meter heb ik een nieuwe sensor moeten plaatsen. Dit werkt nu ook perfect .
Voor de Oliedrukmeter heb ik een nieuwe sensor besteld.
De Tankmeter heb ik ongeveer alle gevegens ; nu nog de juiste hevelsensor vinden en dan werkt alles prima .