Zondagochtend vertrokken, lekker richting autobahn. Ik wilde de reis een beetje zuinig ''inrijden'' met gemiddeld 130-140 km/h en rond 17.00 uur in de middag in Malmo arriveren. Het was rustig op de weg, niet veel vrachtwagens dus kon lekker cruisen. Via Bremen, Osnabruck naar Hamburg.

Voor Hamburg gestopt voor een lunchpauze en weer verder. Vervolgens een prachtig mooie hoge brug over richting Denemarken. In Kolding na een paar uurtjes rijden weer een snelle stop gemaakt en het navigatiesysteem uit het raam gegooid. We konden nu weer relaxt via de snelste route naar Odense en vervolgens Kopenhagen. Een paar prachtige bruggen met geweldig uitzicht passeer je in Denemarken waarvan 1 met tol.
In Kopenhagen aangekomen was het al donker geworden, en gingen we over de brug naar Zweden, wat een prachtig gezicht de kustlijn van Zweden en de brug met verlichting in het donker!

Naar het hotel en 's avonds lekker gegeten in het centrum van Malmo. Gelukkig had ik zelf alcohol meegenomen want dat is echt duur in Zweden!

De volgende dag vroeg uit de veren opzoek naar BSR Tuning, hij zat erg dichtbij dus dat was mooi meegenomen. We hadden besloten om de uitlaat te halen en terug te rijden en Kopenhagen te bekijken, maar dat ging helaas anders...
Bij BSR was de uitlaat nog niet binnengekomen, maar ze hadden mij in het telefonisch contact verzekerd dat die vandaag binnen zou komen. Gezellig gepraat met de jongens van BSR en ze waren bezig met een paar projecten, waaronder een Ford Mustang met maar liefst 800 pk en 1100 NM koppel, echt super gaaf!

Eenmaal afgesproken dat ze me zouden bellen als de uitlaat binnen was naar een groot winkelcentrum gereden en daar nog de nodige tijd verspild. De klok begon al aardig in me nek te zitten want we hadden nog een flinke terugreis voor de boeg in de spits...

Na verder nog wat bekeken te hebben eindelijk telefoon, hij was binnen! Wij daarheen gereden uitlaat ingeladen en afgerekend. Ze lieten me nog de PPC zien wat de auto 50 pk meer geeft, installatie in 5 minuten en geprogrameerd op de software. Normale prijs €800, en ik kreeg aangeboden voor €600 omdat ik de uitlaat ook had. Veel twijfel, uiteindelijk nog niet gedaan omdat er eerst nog een downpipe moet komen. Ding voor ding...
Goede terugreis gehad met gelukkig weinig last van spits, 20 km wegwerkzaamheden max 80 km/h, en uiteraard geflitst. Tegen middernacht waren we weer in Nederland van een mooie reis...

Vandaag de uitlaat laten monteren, perfecte pasvorm, prachtige look en een superieur geluid!!!
Het is een dure uitlaat geworden, maar wel een spontane actie geweest!

De eindafbeelding komt nog!
Het rustige rijden was nergens voor nodig, ik kreeg het verbruik niet omlaag, dus dat was uiteindelijk 4 keer tanken en €144 tol, maar wel een mooie indruk rijker!!!