Service 2.0 is gebakken lucht ?
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Maar hoe smaakt gebakken lucht eigenlijk? Wij hebben zojuist pannenkoeken gegeten dus die smaak ken ik wel ...
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Dan hanteert Budget hele andere tarieven dan Hertz.remco1977 schreef:http://saturn.budgetinternational.com/b ... BE006942DA
http://saturn.budgetinternational.com/b ... BE006942DA
Ik hoop dat die links het doen,want printscreen werkt niet bij mij.
Je weet nu dus waar je in het vervolg je auto kunjt huren als jouw Volvo in de garage is

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- diesel01
- Geartronic member
Het boeit mij persoonlijk niet..remco1977 schreef:Diesel01,ik heb duidelijk gezegd dat volvoos mooie autoos zijn en dat ik er zeer blij mee ben,alleen vind ik dat ze op sommige punten nog wat tekort schieten,is toch mijn mening?
Of trap ik tegen je zere voetjes?
Ik maak gewoon afspraken op dat gebied, overigens staat levensgroot bij de servicebalie aangegeven wat een huurauto doet.
Bij BMW zag ik een huur 5serie staan voor €178 dusss.
En zere voetjes heb ik niet, ik draag Greve schoenen..
Edit overigens zie ik op jouw link een S60 staan voor €76...whats the fuzz.
-
- 2nd Gear member
Zijn wel mooie schoenen :laughing6: .
Maar ff zonder dollen(en even goede vrienden natuurlijk),ik vind het al met al stevige prijsjes en zal id. niet zo gauw van volvo huren,dan laat ik mijn vriendin wel een auto huren bij een ander zodat ik wordt opgehaald.
En 178euro?goeiedag zeg,zat er een aandelenpakket bij?
En nogmaals ben superblij met mijn keus,juist daarom is het zonde vind ik van die prijzen e.d,want soms win je meer klanten als je iets meer geeft.
Ik wil hiermee niet iemand aanvallen of iets dergelijks,ik geef puur aan hoe ik er over denk,dus alvast excuses als ik het misschien verkeerd overbracht.
Maar ff zonder dollen(en even goede vrienden natuurlijk),ik vind het al met al stevige prijsjes en zal id. niet zo gauw van volvo huren,dan laat ik mijn vriendin wel een auto huren bij een ander zodat ik wordt opgehaald.
En 178euro?goeiedag zeg,zat er een aandelenpakket bij?
En nogmaals ben superblij met mijn keus,juist daarom is het zonde vind ik van die prijzen e.d,want soms win je meer klanten als je iets meer geeft.
Ik wil hiermee niet iemand aanvallen of iets dergelijks,ik geef puur aan hoe ik er over denk,dus alvast excuses als ik het misschien verkeerd overbracht.
-
- 2nd Gear member
Oja,klopt van 76euro,maar ik hoef niet perse zo'n dure wagen te hebben.
Ik wil gewoon een keus kunnnen hebben van goedkoop naar een duurdere klasse.
En mijn dealer hanteerd prijzen van 80euro en niks daaronder.
Ben al tevreden met een corsaatje,als ikmaar even vervoer heb,des te leuker is het weer om je eigen auto op halen.
Ik wil gewoon een keus kunnnen hebben van goedkoop naar een duurdere klasse.
En mijn dealer hanteerd prijzen van 80euro en niks daaronder.
Ben al tevreden met een corsaatje,als ikmaar even vervoer heb,des te leuker is het weer om je eigen auto op halen.
-
- 2nd Gear member
Bedoelt hij dattie op z'n Greve schoentjes ook een eind kan lopen, zonder een auto te huren? 

VOLVO V50 Edition II
- Schorpioen
- 5th Gear member
Er gaat alleen zoveel tijd zitten in het halen en weer wegbrengen van zo'n auto. Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven.remco1977 schreef:http://saturn.budgetinternational.com/b ... BE006942DA
http://saturn.budgetinternational.com/b ... BE006942DA
Ik hoop dat die links het doen,want printscreen werkt niet bij mij.
Tel je reistijd en de kosten die je moet maken om er te komen er bij op dan is een auto bij de dealer vandaan toch goedkoper.
Maar wat een drukte om de kosten voor een leenauto. Heb je er elke dag 1 nodig?
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.
Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)

V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)

V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)

V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Autorijden kost de autorijder geld, ik snap niet zo heel goed dat de Volvodealer nieuwe corsa's of soortgelijk grut gratis beschikbaar moet gaan stellen uit serviceoverwegingen, dat doet een kia of hyundai dealer ook niet
Volvo for life
-
- 2nd Gear member
Bart,dan heb je toch het mis.
Een vriend van mij kreeg voor 2 weken gratis een nieuwe kia picanto mee,was een demowagen maar hij kreeg hem gewoon mee.
Wel erna aftanken natuurlijk.
En de volvodealer hoeft voor mij dat ook niet te doen,echter uit service oogpunt als je een nieuwe koopt,leek het me wel klantvriendelijker.
Betalen als je auto in onderhoud is oke dat vind ik ook normaal.
Er zal denk ik ook wel onderling wat verschil in zitten denk ik.
Maar nu nog 1 nachtje slapen en morgenochtend mag ik hem ophalen gelukkig.
Een vriend van mij kreeg voor 2 weken gratis een nieuwe kia picanto mee,was een demowagen maar hij kreeg hem gewoon mee.
Wel erna aftanken natuurlijk.
En de volvodealer hoeft voor mij dat ook niet te doen,echter uit service oogpunt als je een nieuwe koopt,leek het me wel klantvriendelijker.
Betalen als je auto in onderhoud is oke dat vind ik ook normaal.
Er zal denk ik ook wel onderling wat verschil in zitten denk ik.
Maar nu nog 1 nachtje slapen en morgenochtend mag ik hem ophalen gelukkig.
- Schorpioen
- 5th Gear member
remco1977, Ik kan je nu even niet volgen.
Betalen als je auto in onderhoud is dat vind je normaal.
Wat bedoel je dan met uit service oogpunt een auto meekrijgen als je een nieuwe koopt?
De proefrit met en demo is altijd gratis.
Wat mankeerde er eigenlijk aan de auto van je vriend dat hij 2 weken een demowagen meekreeg?
Betalen als je auto in onderhoud is dat vind je normaal.
Wat bedoel je dan met uit service oogpunt een auto meekrijgen als je een nieuwe koopt?
De proefrit met en demo is altijd gratis.
Wat mankeerde er eigenlijk aan de auto van je vriend dat hij 2 weken een demowagen meekreeg?
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.

-
- 2nd Gear member
Aan die auto mankeerde niks,hij had zijn eigen auto al verkocht,en toen heeft hij een nieuwe gekocht.
Hij heeft gevraagd of ze tegen een redelijk tarief een leenauto hadden,hij kreeg een nieuwe picanto mee van de dealer.
En in mijn geval had ik ook geen auto meer,dus uit service oogpunt gezien had ik wel verwacht dat men tegen een geredurceerd tarief mij een leen autootje zou verstrekken,al was het een fiat panda.
Had ik misschien wat beter moet verduidelijken.
Hij heeft gevraagd of ze tegen een redelijk tarief een leenauto hadden,hij kreeg een nieuwe picanto mee van de dealer.
En in mijn geval had ik ook geen auto meer,dus uit service oogpunt gezien had ik wel verwacht dat men tegen een geredurceerd tarief mij een leen autootje zou verstrekken,al was het een fiat panda.
Had ik misschien wat beter moet verduidelijken.
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
service 2.0 gaat steeds over onderhoud
Volvo for life
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
Ook die voorloper heeft hij zelf betaald, zat in de transactie voor zijn nieuwe auto verwerkt. Maar ik zal aan Volvo NL doorgeven dat ze alle Volvo dealers moeten adviseren om Kia's als demo in te zetten en geen Volvo's.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- diesel01
- Geartronic member
Neem ik de fiets en regenpak...Walter schreef:Ook die voorloper heeft hij zelf betaald, zat in de transactie voor zijn nieuwe auto verwerkt. Maar ik zal aan Volvo NL doorgeven dat ze alle Volvo dealers moeten adviseren om Kia's als demo in te zetten en geen Volvo's.

- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Jongens, dit gaat nergens meer over, en zeker niet meer over het onderwerp dat in de titel is genoemd.
Ik denk dat we het zo langzamerhand wel uitgekauwd hebben.
We gaan verder als de 3.0 versie beschikbaar is
Edit
Op dringend verzoek van TS Janhertogh is het topic weer open.
Kennelijk is er nog belangwekkende informatie die gedeeld moet worden.
Ik vraag iedereen om zich strikt aan het onderwerp van dit topic te houden.
Ik denk dat we het zo langzamerhand wel uitgekauwd hebben.
We gaan verder als de 3.0 versie beschikbaar is

Edit
Op dringend verzoek van TS Janhertogh is het topic weer open.
Kennelijk is er nog belangwekkende informatie die gedeeld moet worden.
Ik vraag iedereen om zich strikt aan het onderwerp van dit topic te houden.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70