Ziet er ook niet verkeerd uit..

Hele mooie V40 Michel! Al ben ik het met bovenstaande quote ook eens. Zelf al eens een V70 R AWD gehad in brandweerrood en donker interieur. Schitterend. Had het nu met de net bestelde V40 weer gewild maar bij mijn werkgever is metallic lak verplicht.sbv schreef:Persoonlijk zou ik voor een donker interieur gaan met alu inleg. Ik vind het licht niet zo bij de rode buitenkant staan.
Heb hem in Beesd zien staan in Rebel blue, niet mijn kleur moet ik zeggen.MichelR schreef:@Sytse dank je voor compliment.
Als ik nu R-Design zou kopen zou het een Rebel blue zijn.
Was alleen nog niet te koop toen ik auto bestelde.
Mijn tripcomputer stond op een gegeven moment op 1.000 uur. Een week of twee veranderde er niets totdat deze weer op nul begon. Echter, ik had geen duizend uur in de auto gezeten (km stand was toen circa 10.000 km). ZIjn de waardes bij jou nog steeds correct?MichelR schreef:@Sappie tripcomputer geeft aan gereden kilometers sinds begin.
Had ten tijden van de foto al 31 uur en 4 minuten met V40 gereden sinds ophalen in Showroom. En dus 2165.5 km
Okeeh, wat zijn die dingen dan uitgebreid tegenwoordig, bij de mijne zie je alleen het gemiddelde verbruik wat overigens nog wel wil afwijken van wat ik bij de pomp constateer.MichelR schreef:@Sappie tripcomputer geeft aan gereden kilometers sinds begin.
Had ten tijden van de foto al 31 uur en 4 minuten met V40 gereden sinds ophalen in Showroom. En dus 2165.5 km