Nu wil ik dat ding eens een plaats gaan geven en meestal zie ik ze bij de voorstoelen in de buurt van de stoel.
Waar kan ik hem het beste plaatsen? Heeft iemand een foto van waar hij hem heeft geplaatst? Dit is er zo één met van die pinnen.
+1 (kun je er aan elke kant eentje doenKoosvm schreef:in het zakje aan de voorkant van de bestuurdersstoel. makkelijk bij de hand en zit uit het zicht.
Is ook een geinig ding, maar dan krijg je zo'n grote sleutelbos.Ben schreef:Ik heb geen Lifehammer maar een ResQme, aan m'n autosleutel
+2V70/2.4D/2003 schreef:+1 (kun je er aan elke kant eentje doenKoosvm schreef:in het zakje aan de voorkant van de bestuurdersstoel. makkelijk bij de hand en zit uit het zicht.)
De mijne zit aan het plafond. Ik heb een zilverkleurige, dus valt niet heel erg op (zo'n oranje is niet echt fraai, middenin de wagen).Jak schreef:De garagist zei.. Maak hem aan het dak.. Als je op de kop ligt kan je echt niet bij de vloer.. De stoelpocket heel misschien ..
Heb ik ook. Uit het zicht (heb een oranje...) en als ik strak tegen de rugleuning zit kan ik er nog steeds bij.Koosvm schreef:in het zakje aan de voorkant van de bestuurdersstoel. makkelijk bij de hand en zit uit het zicht.
-/- 1 daar kom je echt never nooit niet bij als je op de kop ligt. Heb een keer in een koprolsimulator van de Belgische ANWB ofzo gezeten op het marktplein in Brugge en kan je zeggen dat wanneer je op de kop in de gordels hangt met al je bloed in je hoofd gedrukt je echt niet meer omhoog komt om wat dan maar ook wat boven je middel zit te pakken!!sappie schreef:+2V70/2.4D/2003 schreef:+1 (kun je er aan elke kant eentje doenKoosvm schreef:in het zakje aan de voorkant van de bestuurdersstoel. makkelijk bij de hand en zit uit het zicht.)
+ 1 de enige juiste plek èn wanneer gemonteerd bij de alarmmodule in het midden voor eenieder in de auto bereikbaar!elianmars schreef:De mijne zit aan het plafond. Ik heb een zilverkleurige, dus valt niet heel erg op (zo'n oranje is niet echt fraai, middenin de wagen).Jak schreef:De garagist zei.. Maak hem aan het dak.. Als je op de kop ligt kan je echt niet bij de vloer.. De stoelpocket heel misschien ..
Ik heb de ResQme vastgemaakt op een gordelbeschermer. Mijn vrouw is klein van stuk en heeft last van de gordel bij haar nek, vandaar de gordelbeschermer. Ik heb er 4 geplaatst in de auto. Dus heel dicht bij de hand in elke omstandigheid. Je kunt ze zo weer verwijderen vanwege de klittenband. Een lifehammer wordt een projectiel met al die airbags in de auto.Ben schreef:Ik heb geen Lifehammer maar een ResQme, aan m'n autosleutel
Ik heb zo'n lifehammer die je kunt bevestigen door vanuit de zijkanten aan beide kanten een soort van liggende u-vormige pinnen naar buiten te duwen in de bekleding. Deze u-vormige pinnen worden weer klemgezet door een soort van ribbbels waardoor ze op hun plaats blijven.w.stif schreef:Aan het hemeltje???
Volvo's hebben nou niet de beste reputatie wat hemeltjes betreft, ze willen naar verloop van tijd nogal eens gaan hangen.
Ik vraag me af hoe je dit dus bevestigd.