V40 R-Design
-
- 2nd Gear member
Mee eens, lijkt inderdaad op 18". Die onderste is van de beurs in die is zeker 18". We zullen het wel zien als ze over een paar weken in de showroom staan. Iemand al recente bestelervaring met 18" velgen onder een D2? In de prijslijst vanaf 2013 staat kortaf: 18" op D2 niet mogelijk.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
-
- 6th Gear member
@ E10 -> Stond altijd al in de prijslijst tenminste bij de V40 D2 dat 18" niet mogelijk is.. Wegenbelasting vrijstelling komt te vervallen..
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- HakanC
- 3rd Gear member
Achteraf als accessoire altijd mogelijk 

V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
-
- 2nd Gear member
iemand een idee of afneembare trekhaak op de r-design mogelijk is?
Op de (belgische) configurator is het niet mogelijk dit te configureren.
Maar op de prijslijst staat niet vermeld dat dit niet kan in samenwerking met r-design.
Op de (belgische) configurator is het niet mogelijk dit te configureren.
Maar op de prijslijst staat niet vermeld dat dit niet kan in samenwerking met r-design.
Volvo C30 | Kinetic | 1.6d | R-design | passion red
besteld: V40 | R-design | D2 | motion pack | titanium grey metalic
besteld: V40 | R-design | D2 | motion pack | titanium grey metalic
-
- 1st Gear member
zo dan, gave bak hoor, die R-design. Vroeg me al af waarom ik die niet gezien had toen ik mijn auto bestelde, maar hij is blijkbaar later geïntroduceerd.
Mja, schrale troost, hij is ook bijna 2.5 mille duurder dan mijn uitvoering, dus dat had ik toch niet gedaan
Mja, schrale troost, hij is ook bijna 2.5 mille duurder dan mijn uitvoering, dus dat had ik toch niet gedaan

Volvo V40 D2 Momentum + intro
-
- 2nd Gear member
Je hebt gelijk, was me niet opgevallen. Ik ben helemaal gefocust op de prijslijst vanaf januari omdat ik hopelijk eind eerste kwartaal mag bestellen. Ik zie wel dat zowel bij de opties als bij de accessoires naar de 18" opmerking wordt verwezen, maar dat het schijnbaar in de praktijk geen probleem is, zolang ze maar achteraf als accessoire worden gemonteerd.MichelR schreef:@ E10 -> Stond altijd al in de prijslijst tenminste bij de V40 D2 dat 18" niet mogelijk is.. Wegenbelasting vrijstelling komt te vervallen..
Ik heb bijna vergelijkbare R-design besteld.Blijburg schreef:Had Summum besteld maar nog even gewijzigd naar R-Design.
Ben benieuwd of er al meer mensen zijn die R-Design hebben besteld. Het is vrij rustig op dit forum hierover.
Zou wel leuk zijn als we begin 2013 alle R-design tijdens een meeting op de foto zetten.
-
- 2nd Gear member
Leuk idee!HarroJansen schreef:Ik heb bijna vergelijkbare R-design besteld.Blijburg schreef:Had Summum besteld maar nog even gewijzigd naar R-Design.
Ben benieuwd of er al meer mensen zijn die R-Design hebben besteld. Het is vrij rustig op dit forum hierover.
Zou wel leuk zijn als we begin 2013 alle R-design tijdens een meeting op de foto zetten.
-
- 2nd Gear member
Wat aanvullende levertijd info van de dealer: De R-design wordt voor de showroom modellen geproduceerd vanaf week 2 2013. De verwachting is dat de eerste showroom exemplaren eind januari / begin februari worden afgeleverd. Productie voor klanten start vanaf week 8.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
De levering van de mijne staat op week 8, waarschijnlijk de 23ste ophalen.
Mits op tijd terug van wintersportvakantie.
Mits op tijd terug van wintersportvakantie.
- automaiti
- 2nd Gear member
Het lijken mij wel de productievelgen, als is het wat moeilijker te zien. Dit is exact de combinatie waar wij een offerte hebben liggen allen dan als D2. Deze kleur staat hem goed, zwarte en aluminium accenten komen zo mooi uit. Komende week nog een keer goed proefrijden en dan valt de beslissing. ook Audi Sportback 1.6. ambition pro-line+ is nog in de race maar dit ziet er wel heel erg goed uit.
Ik heb twee tellen de Audi overwogen maar na de proefrit laten vallen.
Ging met name om het interieur waar ik bij Audi op afknapte.
Daardoor nu wel gekozen voor Volvo.
Ging met name om het interieur waar ik bij Audi op afknapte.
Daardoor nu wel gekozen voor Volvo.
-
- 4th Gear member
Welk aspect van het Audi-interieur viel tegen? Normaal gesproken is iedereen lyrisch over die interieurs?
Mooie plaatjes van de rode R-Design overigens.
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Wat ik ontzettend lelijk vond waren de vier roosters op het dashboard.
Deze ware rond met een zilveren rand en veel te opzichtelijk.
Kan aan de uitvoering gelegen hebben van de demo maar was niet mooi.
Nu veel meer auto en opties met de R-design voor het zelfde leasebudget.
Deze ware rond met een zilveren rand en veel te opzichtelijk.
Kan aan de uitvoering gelegen hebben van de demo maar was niet mooi.
Nu veel meer auto en opties met de R-design voor het zelfde leasebudget.
-
- 1st Gear member
"Iedereen lyrisch"? Je bedoelt met "iedereen" de VAG gesponsorde autotijdschriften zeker?Cavallino schreef:Welk aspect van het Audi-interieur viel tegen? Normaal gesproken is iedereen lyrisch over die interieurs?
- LightStar
- 4th Gear member
Audi heeft mooie interieurs... mijn A3 heeft een super straks wit/rood interieur waar ik nog altijd van geniet als ik savonds weg ga....Elsje schreef:"Iedereen lyrisch"? Je bedoelt met "iedereen" de VAG gesponsorde autotijdschriften zeker?Cavallino schreef:Welk aspect van het Audi-interieur viel tegen? Normaal gesproken is iedereen lyrisch over die interieurs?
De V40 heeft daarintegen ook een mooi interieur en hoop daar begin volgend jaar ook van te gaan genieten
- automaiti
- 2nd Gear member
Yes! Hij is besteld. R-design D2, passion red, introline, winterline, premium sound, in hoogte verstelbare passagierstoel, dimmende binnenspiegel, geen type aanduiding, BLIS. We kunnen haast niet wachten. Leverdatum volgt......
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
Gefeliciteerd.automaiti schreef:Yes! Hij is besteld. R-design D2, passion red, introline, winterline, premium sound, in hoogte verstelbare passagierstoel, dimmende binnenspiegel, geen type aanduiding, BLIS. We kunnen haast niet wachten. Leverdatum volgt......
We horen graag de levertijd.
Het wordt steeds leuker om ergens in maart 2013 alle V40 R-design op een rijtje te zetten.
-
- 2nd Gear member
De R-design in het zwart: http://www.flickr.com/photos/72007988@N ... 007093975/