Remco1977, volgens mij sta je nogal wat achterdochtig in het leven.
Ben je opzoek naar de nodige aandacht en had je gehoopt bijval te vinden op het forum. Dat valt blijkbaar wat tegen.
Vanuit de levenswijsheid die ik ondertussen heb, kan ik je adviseren om het wat rustiger aan te doen en soms je verlies te nemen.
Ook al heb je in jouw ogen gelijk.
Je eigen houding is slecht voor je hart.
Ga met de dealer om de tafel zitten en zorg dat je er op een normale manier uitkomt.
Om hier nou de tijd van de rechterlijke macht mee te verdoen, nee.
Niet willen leveren dealer
- Herbe089
- 2nd Gear member
@PiotrV70:
(rest verwijderd, sorry mods)

Volvo V70 D5 Edition DPF 185 pk MY2007 Handgeschakeld 6-bak Zilver Metallic met Volvo Forum kentekenplaatsticker, Nivomats en HU-650 High Performance Audio icm iMIV LE+.
Het vergroot wel de stof voor de memoires van de desbetreffende rechter - mocht hij die ooit willen schrijven.Silver_R schreef:Remco1977, volgens mij sta je nogal wat achterdochtig in het leven.
Ben je opzoek naar de nodige aandacht en had je gehoopt bijval te vinden op het forum. Dat valt blijkbaar wat tegen.
Vanuit de levenswijsheid die ik ondertussen heb, kan ik je adviseren om het wat rustiger aan te doen en soms je verlies te nemen.
Ga met de dealer om de tafel zitten en zorg dat je er op een normale manier uitkomt.
Om hier nou de tijd van de rechterlijke macht mee te verdoen, nee.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
dat wachten we nog even af lijkt me, snap niet waar deze conclusie ineens vandaan komt.Herbe089 schreef:@PiotrV70: 99,9% juist. Mods?
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Herbe089
- 2nd Gear member
Ok, conclusie misschien niet juist en voorbarig, ik verwijder mijn post. Edit: kan helaas niet meer, maar ik wens TS veel succes in de zaak volgende week. Stap even uit de discussie voor nu.
Volvo V70 D5 Edition DPF 185 pk MY2007 Handgeschakeld 6-bak Zilver Metallic met Volvo Forum kentekenplaatsticker, Nivomats en HU-650 High Performance Audio icm iMIV LE+.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Een telefoongesprek (of lees: elk gesprek) mag worden opgenomen, mits het maar 1 van de partijen uit het gesprek is die het opneemt.
Een derde mag niet zomaar een gesprek van anderen opnemen/afsluiteren.
Maar verhalen van taxikosten en huurkosten als die beneden de Euro 1000 zijn gebleven... no go. (En nog sterker, de eerste opmerking die je van de rechter gaat krijgen is "u neemt een grote gok om voor Euro 1000,= de rolkosten en proceskosten wellicht op u te nemen..."
Snap ook niet dat je "advokaat" daarin meestemt.
Je rechtsbijstandsverzekering (je lijkt me iemand die die wel heeft!) zou dat ook NOOIT goedgekeurd hebben, maar je op basis van overdracht van bonnen hoogstends tegemoet gekomen zijn in de kosten van huur/taxi...
Maar dan nog... het is niet iemand anders zijn verantwoording vervoer voor je te regelen/betalen, als jij je vrouw op tijd in het ziekenhuis wil krijgen, is dat jouw verantwoording, niet die van de dealer.
Een levering die te laat is, tsja, dat kan gebeuren. Er staat nergens dat je recht hebt op vergoeding als de levering te laat is, om wat voor reden dan ook...
Gebeurt mij ook wel eens, op maandag besteld en op donderdag pas verzonden. Raakt tussen wal en schip / dacht dat order al gepakt was / wachtte op betaling terwijl met iDeal betaald was, shit happens, eccuus naar klant, kleinheidje in de doos et voila opgelost.
Maar moet de klant dan gaan claimen? Klant heeft een autoradio moeten huren dus gaat VolvoTech voor die kosten opdraaien?
Hoe weet jij dat die auto aan een ander is verkocht? Misschien hebben ze 'm wel voor JOU klaarstaan... en is die daarom van de site.
En gaat het tegen-argument / tegen-eis wel zijn dat jij je auto niet hebt afgenomen... of je dat nog even snel wil regelen...
Begrijp er nog steeds helemaal noppes van.
En doe me een plezier, lees je teksten even na voorje op "verstuur" drukt? Wellicht haal je er wat lees-on-logica uit zo af en toe, dat leest voor de rest hier een stuk plezieriger.
Heel veel succes, ik blijf met belangstelling volgen!
Een derde mag niet zomaar een gesprek van anderen opnemen/afsluiteren.
Maar verhalen van taxikosten en huurkosten als die beneden de Euro 1000 zijn gebleven... no go. (En nog sterker, de eerste opmerking die je van de rechter gaat krijgen is "u neemt een grote gok om voor Euro 1000,= de rolkosten en proceskosten wellicht op u te nemen..."
Snap ook niet dat je "advokaat" daarin meestemt.
Je rechtsbijstandsverzekering (je lijkt me iemand die die wel heeft!) zou dat ook NOOIT goedgekeurd hebben, maar je op basis van overdracht van bonnen hoogstends tegemoet gekomen zijn in de kosten van huur/taxi...
Maar dan nog... het is niet iemand anders zijn verantwoording vervoer voor je te regelen/betalen, als jij je vrouw op tijd in het ziekenhuis wil krijgen, is dat jouw verantwoording, niet die van de dealer.
Een levering die te laat is, tsja, dat kan gebeuren. Er staat nergens dat je recht hebt op vergoeding als de levering te laat is, om wat voor reden dan ook...
Gebeurt mij ook wel eens, op maandag besteld en op donderdag pas verzonden. Raakt tussen wal en schip / dacht dat order al gepakt was / wachtte op betaling terwijl met iDeal betaald was, shit happens, eccuus naar klant, kleinheidje in de doos et voila opgelost.
Maar moet de klant dan gaan claimen? Klant heeft een autoradio moeten huren dus gaat VolvoTech voor die kosten opdraaien?
Hoe weet jij dat die auto aan een ander is verkocht? Misschien hebben ze 'm wel voor JOU klaarstaan... en is die daarom van de site.
En gaat het tegen-argument / tegen-eis wel zijn dat jij je auto niet hebt afgenomen... of je dat nog even snel wil regelen...
Begrijp er nog steeds helemaal noppes van.
En doe me een plezier, lees je teksten even na voorje op "verstuur" drukt? Wellicht haal je er wat lees-on-logica uit zo af en toe, dat leest voor de rest hier een stuk plezieriger.
Heel veel succes, ik blijf met belangstelling volgen!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
ik ook....
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Toch lijkt dit een leerzaam topic te worden. Benbenieuwd
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- inbedrijf
- 2nd Gear member
VolvoTech +1 @remco1977 Dit gaat ergens helemaal nergens over en ergens ook weer wel, stop met die rechtszaak ga nu naar die dealer en uit je frustratie, je hebt al een V40 dus die van hem mag hij houden. Als je goed lult krijg je misschien iets, en anders een volvo sleutelhanger.
-|Volvo V50 2.4 Momentum|HP-Audio|Dawn Blue|-
Mijn ervaring is dat in een rechtszaak (en ook deze) de rechter de partijen eerst vraagt op de gang om er onderling uit te komen. Maak dan niet de opmerking naar de rechter dat dat allemaal geen zin heeft etc. want dan sta je al 0-1 achter.
Dit met elkaar overleggen moet dus so wie so gebeuren. Hetzij bij de dealer, hetzij in de rechtbank. Je kunt een hoop kosten en ergernis voorkomen door nog eens met de dealer proberen te overleggen. Doe dit dan niet gelijk met een advocaat er bij, want dan voelt zo'n dealer zich ook gelijk in het nauw gedreven en heeft zoals men hier zegt "het witte van zijn ogen voor zijn kont"
Dit met elkaar overleggen moet dus so wie so gebeuren. Hetzij bij de dealer, hetzij in de rechtbank. Je kunt een hoop kosten en ergernis voorkomen door nog eens met de dealer proberen te overleggen. Doe dit dan niet gelijk met een advocaat er bij, want dan voelt zo'n dealer zich ook gelijk in het nauw gedreven en heeft zoals men hier zegt "het witte van zijn ogen voor zijn kont"
- 360Degreez
- 5th Gear member
-
- 2nd Gear member
Ik wordt hier belachelijk gemaakt en ik ga hiermee ook niet door,dat stomme aanvallend gedoe hier ben ik spuugzat.
Meld me af voor deforum en dit topic kan gesloten worden.
Iedereen denkt dat het over paar dagen gaat,maar het gaat om zeker 2 weken dat ze auto hebben vastgezet.
En blijf maar lekker denken dat ik ga verliezen,ik heb al gehoord dat ik een zeer goede kans om te winnnen door mijn bewijs ook EEN rechter zegt dat wraakbaar of niet punt.
Als jullie erbij waren hadden jullie wat anders gezegd ik ga me niet meer verdedigen.
Meld me af voor deforum en dit topic kan gesloten worden.
Iedereen denkt dat het over paar dagen gaat,maar het gaat om zeker 2 weken dat ze auto hebben vastgezet.
En blijf maar lekker denken dat ik ga verliezen,ik heb al gehoord dat ik een zeer goede kans om te winnnen door mijn bewijs ook EEN rechter zegt dat wraakbaar of niet punt.
Als jullie erbij waren hadden jullie wat anders gezegd ik ga me niet meer verdedigen.
- Silver_R
- 6th Gear member
Silver_R schreef:Remco1977, volgens mij sta je nogal wat achterdochtig in het leven.
- 360Degreez
- 5th Gear member
Komop effe joh... de forum. Twee losse woorden!Silver_R schreef:Oh, als we dan toch bezig zijn, het forum is het, ipv deforum.