Ik heb eigenlijk nog nergens geen duidelijke spec`s gezien of heb ik het ergens over het hoofd gezien ?bart simpson schreef:specs schelen ook
Ik heb wel de spec`s van de duitse uitvoering, maar nog nergens iets van de nederlandse versie.
Ik heb eigenlijk nog nergens geen duidelijke spec`s gezien of heb ik het ergens over het hoofd gezien ?bart simpson schreef:specs schelen ook
Voor de duidelijkheid: technisch allemaal dezelfde auto's enkel de ene importeur (NL, hier was pack Xenium standaard) heeft er voor gekozen om meer pakketten standaard op de auto te zetten dan de andere (zoals D en B). De exclusief BTW prijs was in D nog net iets lager dan in B. De nederlandse importeur vond het naturlijk nodig om iets meer marge te pakken dan de duitse en belgisch. Zal wel onder het mom zijn van "een berijder/ondernemer heeft zoveel voordeel, laat ik mijn deel ook pakken". Voor ondernemer zowaar geen gekke gedachte natuurlijk (PON had er de laatste jaren ook een handje van om fiscaal voordeel bij de ex/ex prijs te plussen. En zo zullen er wel meer zijn.)! De belgische en duitse prijslijsten van de pih MY13 zijn nog te downloaden dus iedereen kan zelf het vergelijk nog maken voor wat het waard is natuurlijk want de auto's zijn op.bart simpson schreef:nee, per land waren de specs verschillend maar aan een NL is nog toe te voegen een family-line, een driver support-lline en een security-line
Wanneer worden de prijzen van de MY14 PIH bekend? Dat zou toch dit jaar nog gebeuren?Tegenover de lagere prijs staat wel dat het Business Pack Pro, momenteel standaard op alle S60- en V60-modellen, vanaf 1 januari niet meer tot de standaarduitrusting behoort. Bovendien voldoen na 1 januari geregistreerde D2- en D4-versies van de S60 niet meer aan de eisen voor 20% bijtelling.