Allen,
Sinds vanmorgen werken de volgende onderdelen niet meer:
- kofferdeksel: gaat niet meer open via de handgreep of de sleutel
- brandstofmeter op 0: eveneens geeft de BC aan dat ik nog --- kilometers te gaan heb.
- PDC werkt niet meer (after market Volvo)
Kan dit een zekering zijn, bedenk me dat net tijdens het typen?
Thanks.
Verband tussen kofferdeksel/brandstofmeter/PDC
- pieneman
- 2nd Gear member
Update,
Ook bleken de twee acterdeuren niet meer van het slot te gaan. Vervolgens met de sleutel de kofferbak open gemaakt en de zekeringen gecontroleerd. Waren allemaal goed maar na het loshalen en terugplaatsen werkte het 'plotseling' weer. Vreemd gedrag weer, maar nu twee dagen geen probleem meer. Zou dit vocht kunnen zijn........
Ook bleken de twee acterdeuren niet meer van het slot te gaan. Vervolgens met de sleutel de kofferbak open gemaakt en de zekeringen gecontroleerd. Waren allemaal goed maar na het loshalen en terugplaatsen werkte het 'plotseling' weer. Vreemd gedrag weer, maar nu twee dagen geen probleem meer. Zou dit vocht kunnen zijn........
XC60 2.4D AWD GT Kinetic
- VolvoS60D5Black
- 2nd Gear member
- Contacteer:
of de kabelboom van de achterklep zorgt voor kortsluiting
Volvo @ VAG monteur

- VolvoS60D5Black
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dat is idd ook nog mogelijk
Volvo @ VAG monteur

- pieneman
- 2nd Gear member
Vanmorgen, nadat ik zelf een paar dagen niet in de auto had gereden, stapte ik in en zag ik dat de tank leeg was. Blij dat mijn vriendin ook even getankt had...... Bij de pomp ging er maar 55 ltr in, dus dacht ik gelijk aan de zekering.
Zekering erin/eruit en alles weer verholpen.
Het gaat om de zekeringkast links achterin de kofferbak, de linker rij en dan de derde van boven. Dit een een 15 amp zekering die ik al eens vervangen heb.
Software update is de enige optie? Kan je nog controleren of die update er al in zit. Het slot van de passagiers deur heeft nml ook problemen, deze klikt 9 van de 10 keer weer open nadat ik hem op slot heb gedaan met de ab. Een verband of los van elkaar en een nieuw slot erin?
Thanks en allen een goed weekend.
Zekering erin/eruit en alles weer verholpen.
Het gaat om de zekeringkast links achterin de kofferbak, de linker rij en dan de derde van boven. Dit een een 15 amp zekering die ik al eens vervangen heb.
Software update is de enige optie? Kan je nog controleren of die update er al in zit. Het slot van de passagiers deur heeft nml ook problemen, deze klikt 9 van de 10 keer weer open nadat ik hem op slot heb gedaan met de ab. Een verband of los van elkaar en een nieuw slot erin?
Thanks en allen een goed weekend.
XC60 2.4D AWD GT Kinetic