Goteborg schreef:Ook de verkoopafdeling, reageert alert bij een rondgang door de showroom. Ze komen naar de klant en bieden -zonder opdringerig te zijn- ook direct de mogelijkheid een proefrit te maken. Bij de recentelijke rondgang door diverse garages -overigens van verschillende merken- viel mij op dat dit hier in het zuiden niet vanzelfsprekend is. Verkopers/Adviseurs laten in de regel lang op zich wachten.
Dat is wel mooi dat ze gelijk naar je toe komen als je door de showroom loopt en je gelijk de mogelijkheid bieden oom een proefrit te maken.
Onthouden voor de volgende keer als ik de auto voor een onderhouds beurt weg breng en ze vragen of ik een leen/huur auto wil.
Oke, dank je voor het aanbod. Maar wacht even, ik loop even de showroom in. Krijg dan vast wel een auto mee voor een proefrit.
Nu even zonder dollen. Is een zeldzaam verschijnsel en dan niet alleen in het zuiden.
Ook in de randstad zijn er verkopers/adviseurs die het regelmatig drukker hebben met heen en weer lopen inplaats naar je toe te komen om te vragen of ze je kunnen helpen.
Ben om die reden dan ook al een paar keer bij autodealers weggelopen als ik op zoek was naar een nieuwe auto. Ga daar dan ook niet meer naar toe.
";Hakuna matata: Geen zorgen, zorg dat je geniet";.
Het leven is al kort genoeg.
Volkswagen T-Cross (MY2019) (08-2020 - Heden)
V40 (MY2017) T2 Nordic+ Full led Electric Silver Inscription metallic. (09-2018 - 08-2020)
V50 (MY2012) DRIVe Start/stop Limited Edition Electric Silver Inscription metallic. (10-2011 - 09-2018)