De dealer waar ik de V50 gekocht heb beweert dat het roetfilter niet bij 120.000 km vervangen moet worden. Dit is dus ook niet gedaan.
Bouwjaar is 12-2008, modeljaar 2009.
De dealer waar ik voor onderhoud ga (een andere dus) beweert dat het voor een 2.0D wel om de 120.000 km moet. Hij heeft dit niet nagekeken in VIDA maar hij was er stellig van overtuigd dat dit wel moet.
Vandaag Customer Service van Volvo gemaild en antwoord gekregen: roetfilter hoeft NIET vervangen te worden (op basis van VIN nr).
Als ik mij goed herinner heb ik ooit een overzichtje gezien waarbij het roetfilter bij een handgeschakelde wel vervangen moest worden en bij een powershift niet. Ik zie hier overigens de logica niet van.
Zijn er forummers die hier ervaring mee hebben of in VIDA kunnen kijken?
Roetfilter V50 2.0D powershift
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Maar waarom is er verschil tussen een powershift en een handbak?
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Vandaag bericht van Volvo Customer Service: de V50 heeft een filter dat normaliter niet vervangen hoeft te worden.
Ik vind het nog steeds raar.
Als ik op de site van Volvo Nederland het kenteken van een 2.0D powershift invoer om de standaard onderhoudskosten op te vragen, zie ik bij 120.000 km een standaard tarief van een dikke 1000 euro terwijl dit normaal rond de 300 is. Dit lijken mij dus kosten voor een roetfilter (distributie hoeft pas bij 240.000 km).
Ik ga morgen eens bellen met een Nederlandse dealer voor een 120.000 km beurt van mijn auto.
Ik vind het nog steeds raar.
Als ik op de site van Volvo Nederland het kenteken van een 2.0D powershift invoer om de standaard onderhoudskosten op te vragen, zie ik bij 120.000 km een standaard tarief van een dikke 1000 euro terwijl dit normaal rond de 300 is. Dit lijken mij dus kosten voor een roetfilter (distributie hoeft pas bij 240.000 km).
Ik ga morgen eens bellen met een Nederlandse dealer voor een 120.000 km beurt van mijn auto.
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
- V50-Mart
- 4th Gear member
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 02.06.2010 - 21:42
Ben vandaag bij de dealer geweest voor mijn roetfilter (al 14000km meer dan de 240000km volgens fabrieksopgave en hij hoefde nog niet vervangen te worden. Het filter was in orde en kon nog wel even mee. Zal wel te maken hebben met mijn vele snelweg ritjes.
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Deze vraag blijft staan.Maar waarom is er verschil tussen een powershift en een handbak?
Bij navraag toen bij aankoop van mijn V50 werd mij verzekerd (en was ook in de onderhoudshistory te zien) dat het filter vervangen was bij 120000.
Deze moest weer bij 240000, tevens dan ook de distr riem.
Wat is het verschil met een powershift vwb roetfilter?
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 28.12.2006 - 20:58
Bij de 2.0D handgeschakeld moet de filter bij 120.000 km vervangen worden..
Die van ons is preventief vervangen bij 100.000km. Dit omdat het filter om de 300 km aan het regenereren was..
Powerschift weet ik niet maar lijkt me dezelfde motor met hetzelfde roetfilter..
Wij rijden (reden) 2.0D uit 2008
Die van ons is preventief vervangen bij 100.000km. Dit omdat het filter om de 300 km aan het regenereren was..
Powerschift weet ik niet maar lijkt me dezelfde motor met hetzelfde roetfilter..
Wij rijden (reden) 2.0D uit 2008
V50 D5 GT edition II
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Ik heb navraag gedaan bij twee dealers die een 2.0D powershift te koop hadden staan of het roetfilter vervangen is of zou worden (wagens hebben een km stand van ca. 120.000 km). Van een reeds een reactie gekregen dat het filter vervangen moet worden.
Kan iemand een kopie van Vadis of VIDA plaatsen of per PM sturen waaruit blijkt wat nu de bedoeling is met zowel de handbak als de powershift. Alvast bedankt.
Kan iemand een kopie van Vadis of VIDA plaatsen of per PM sturen waaruit blijkt wat nu de bedoeling is met zowel de handbak als de powershift. Alvast bedankt.
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Het antwoord van de Belgische Volvo importeur betreffende de verschillende roetfilters:
De reden waarom men bij een een V50 2.0D powershift geen roetfilter moet vervangen is omdat deze een andere soort van roetfilter heeft namelijk een CDPF (Catalytic Diesel Particule Filter)
Een V50 2.0D manueel heeft een ADPF (Active Diesel Particule Filter) Deze werkt met een toegevoegde vloeistof en dient op 120.000km vervangen te worden.
Dit is de reden waarom u dus geen roetfilter moet vervangen op een V50 powershift.
En wat is nu het geval: mijn V50 heeft de afgelopen 2000 km meerdere keren foutmeldingen gegeven betreffende het filter en "motor systeem service vereist". De wagen staat nu bij de dealer en wat blijkt: roetfilter totaal verstopt. Km stand is ca. 150.000 km.
Ze gaan in overleg met Volvo Select maar het is nu de vraag of die dit gaan betalen. Roetfilters vallen normaliter niet onder de garantie maar als Volvo aangeeft dat ze niet vervangen hoeven te worden gedurende een autoleven (= 240.000 km) valt dit mijns inziens wel onder de garantie.
Wordt vervolgd.
De reden waarom men bij een een V50 2.0D powershift geen roetfilter moet vervangen is omdat deze een andere soort van roetfilter heeft namelijk een CDPF (Catalytic Diesel Particule Filter)
Een V50 2.0D manueel heeft een ADPF (Active Diesel Particule Filter) Deze werkt met een toegevoegde vloeistof en dient op 120.000km vervangen te worden.
Dit is de reden waarom u dus geen roetfilter moet vervangen op een V50 powershift.
En wat is nu het geval: mijn V50 heeft de afgelopen 2000 km meerdere keren foutmeldingen gegeven betreffende het filter en "motor systeem service vereist". De wagen staat nu bij de dealer en wat blijkt: roetfilter totaal verstopt. Km stand is ca. 150.000 km.
Ze gaan in overleg met Volvo Select maar het is nu de vraag of die dit gaan betalen. Roetfilters vallen normaliter niet onder de garantie maar als Volvo aangeeft dat ze niet vervangen hoeven te worden gedurende een autoleven (= 240.000 km) valt dit mijns inziens wel onder de garantie.
Wordt vervolgd.
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Interessant !
Ik heb een ADPF filter erin zitten, zo u ik die kunnen verwisselen met een CDPF, dan ben ik van het vervangen ook af natuurljik.
Of is deze fysiek anders, en past dat niet?
Ik heb een ADPF filter erin zitten, zo u ik die kunnen verwisselen met een CDPF, dan ben ik van het vervangen ook af natuurljik.
Of is deze fysiek anders, en past dat niet?
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Ik heb een CDPF maar is nu dus ook aan vervanging toe. Mooie praatjes, zo'n CDPF maar dat werkt dus gewoon niet. Welk filter gaat een autoleven lang mee? Geen enkele en een roetfilter al helemaal niet.Ik heb een ADPF filter erin zitten, zo u ik die kunnen verwisselen met een CDPF, dan ben ik van het vervangen ook af natuurljik.
Of is deze fysiek anders, en past dat niet?
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
- Elho
- 3rd Gear member
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 07.11.2012 - 13:14
- Locatie: Limburg (B)
Roetfilter vervangen hangt toch totaal van je rijstijl af? Als je altijd maar rondjes rond de kerk rijdt, en de motor niet de kans laat om eens goed op bedrijfstemperatuur te komen dan kan ik voorstellen dat de uitlaatgassmurrie zich snel gaat vastzetten op de filter.
Maar als je voldoende snelwegkilometers doet, en de motor genoeg op temperatuur laten komen dan lijkt het me logisch dat je veel langer met je roetfilter kan doorrijden!
Maar als je voldoende snelwegkilometers doet, en de motor genoeg op temperatuur laten komen dan lijkt het me logisch dat je veel langer met je roetfilter kan doorrijden!
Volvo XC60 R-Design 2019 T4 Bursting Blue
VW Passat Variant 1.4 TSI
Audi Q3 1.4 TSI
Volvo V50 2008 - 2.0D
VW Passat Variant 1.4 TSI
Audi Q3 1.4 TSI
Volvo V50 2008 - 2.0D
- wim de jong
- 5th Gear member
- Berichten: 2199
- Lid geworden op: 29.03.2005 - 16:41
- Locatie: Leusden
- Contacteer:
Daar heb je wel een punt....Enfin, mijn V50 maakt genoeg uren per dag (lesauto) maar weinig snelweguren. Maar als de tijd rijp is voor vervanging, gaat hij er gewoon helemaal uit.Elho schreef:Roetfilter vervangen hangt toch totaal van je rijstijl af? Als je altijd maar rondjes rond de kerk rijdt, en de motor niet de kans laat om eens goed op bedrijfstemperatuur te komen dan kan ik voorstellen dat de uitlaatgassmurrie zich snel gaat vastzetten op de filter.
De volgende VOLVO's al gereden:
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
745 1992 LPG (475000 km)
945 1997 LPG-G3 (785000 km)
V70 2000 LPG-G3 (435000 km)
V70 D5 2005 ( 304000 km aug '13, RIP)
965 2,5i - 24V LPG-G3 1996 (496000 km apr '14)
V50 2.0D 2009 (265000 km sep '14)
V70 2,5T 2008 (191000 km, nov '15)
V50 D2 2012 (347000 km, mei '16)
V60 D2 2015 (361000 km, nov '20
C30 D2 2012 (268000 km, nov ''20
V90 3.0i - 24V 1998 (370000 km, jan '19
-
- 3rd Gear member
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 01.02.2007 - 16:15
- Locatie: Maastricht
- Contacteer:
Als het filter vol zit, geeft ie boordcomputer aan dat je op de autobaan moet gaan blazen om het filter te laten regenereren. Het zou wat zijn als een fabrikant al gaat bepalen hoe en waar je moet gaan rijden. De politiek betutteld al genoeg. Moet er niet aan denken dat fabrikanten dat ook al gaan doen.Roetfilter vervangen hangt toch totaal van je rijstijl af? Als je altijd maar rondjes rond de kerk rijdt, en de motor niet de kans laat om eens goed op bedrijfstemperatuur te komen dan kan ik voorstellen dat de uitlaatgassmurrie zich snel gaat vastzetten op de filter.
Maar als je voldoende snelwegkilometers doet, en de motor genoeg op temperatuur laten komen dan lijkt het me logisch dat je veel langer met je roetfilter kan doorrijden!
Betreffende het roetfilter: de dealer heeft toch eerst de druksensor vervangen (onder garantie) en de auto aan Vida laten regenereren: bijna drie kwartier met 4000 tpm laten razen op de parkeerplaats.... :evil: Resultaat: een roetfilter met drukwaardes die aan de specs voldoet. Ben benieuwd wat het met de verbruikcijfers en de roetwolken doet.
Indien het filter alsnog vervang zou moeten worden, valt dit niet onder garantie. Daar ben ik het dus niet mee eens maar als het filter nu weer goed zijn werk doet gaan we maar geen problemen oplossen die er (nog) niet zijn.
Volvo XC90 D5 R-design 2016
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
Porsche 911 Carrera Cabriolet 2002
Volvo XC90 2.4D aut. R-Design 2008
Volvo V50 2.0D aut. R-Design 2009
Saab 900 T16 Aero cabriolet 1990
Volvo XC90 D5 geartronic 2004
Volvo V70 2.5D aut. 1999
Volvo 850 Estate 2.5 20V aut. lpg 1994
Volvo 940 Estate 2.3 16V aut. lpg 1991
Volvo 164 E lpg 1973
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 175
- Lid geworden op: 30.06.2008 - 18:39
- Locatie: Oost-Vlaanderen - Laarne
Ik rij zelf met een V50 Powershift mod. 200! en heb + 195000k, en roetfilter doet het nog altijd goed. 

- Rutger
- 4th Gear member
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 10.01.2010 - 13:12
- Locatie: Het mooie Limburg
- Contacteer:
Is dit de manier dan? Je wagen op 4000 toeren laten draaien?Betreffende het roetfilter: de dealer heeft toch eerst de druksensor vervangen (onder garantie) en de auto aan Vida laten regenereren: bijna drie kwartier met 4000 tpm laten razen op de parkeerplaats.... :evil: Resultaat: een roetfilter met drukwaardes die aan de specs voldoet. Ben benieuwd wat het met de verbruikcijfers en de roetwolken doet.
Indien het filter alsnog vervang zou moeten worden, valt dit niet onder garantie. Daar ben ik het dus niet mee eens maar als het filter nu weer goed zijn werk doet gaan we maar geen problemen oplossen die er (nog) niet zijn.
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
- Koidream
- 3rd Gear member
- Berichten: 474
- Lid geworden op: 22.01.2006 - 12:22
- Locatie: Limburg
Een diesel, 45 minuten tegen 4000 toeren... onbelast??? Dat klinkt ...pimsam schreef:...bijna drie kwartier met 4000 tpm laten razen op de parkeerplaats....
Niet zeggen, ik was er niet bij...
BMW 315
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
- Rutger
- 4th Gear member
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 10.01.2010 - 13:12
- Locatie: Het mooie Limburg
- Contacteer:
Waarom post jij dubbel, viel me ook al op in een ander topic?
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
- Koidream
- 3rd Gear member
- Berichten: 474
- Lid geworden op: 22.01.2006 - 12:22
- Locatie: Limburg
gek hé, ik denk dat ik te snel "backspace" doe en zo een dubbele post creëer.
BMW 315
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4