Ik heb achteruitrijsensoren gemonteerd in de bumper.
Getest met een draadje rechtstreeks van de accu doen ze het goed.
Daarna heb ik een verbinding gemaakt met het draadje dat naar het bolletje van de achteruitrijlamp gaat.
Dan doet hij het niet zoals het hoort.
Het draadje is wel heel dun.
Kan dat ermee te maken hebben?
Is het misschien beter een relais ertussen te zetten?
electrisch vraagje
- dutchlimits
- 5th Gear member
- Berichten: 1827
- Lid geworden op: 20.05.2011 - 22:33
- Locatie: Audi A4 Avant B6 3.0 30v Quattro Zwart
Heb je de boel vooraf doorgemeten?
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Tsja...
Het eerste wat ik ga vragen is waar het ophoudt met de spanning...
Maar als je niet gaat meten... dan kan ik je ook niet helpen...
Succes met "doen het gewoon"
Het eerste wat ik ga vragen is waar het ophoudt met de spanning...
Maar als je niet gaat meten... dan kan ik je ook niet helpen...
Succes met "doen het gewoon"

Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Dat kan het probleem zijn, of het feit dat er nu verlichting ook meebrandt...
Beste oplossing (eigenlijk altijd in dit soort acties) is een schakelrelais te gebruiken wat weinig spanning nodig heeft en veel kan schakelen.
Je gebruikt de spanning naar de achteruit rijd verlichting achter dan als "trigger" voor het relais, wat een continue spanning doorgeeft direct naar de schakeling die je inzet.
Beste oplossing (eigenlijk altijd in dit soort acties) is een schakelrelais te gebruiken wat weinig spanning nodig heeft en veel kan schakelen.
Je gebruikt de spanning naar de achteruit rijd verlichting achter dan als "trigger" voor het relais, wat een continue spanning doorgeeft direct naar de schakeling die je inzet.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.