De R-design achterbumper (inclusief bijbehorende dubbele uitlaat) vind ik te prijzig vandaar dat ik overweeg om wel de achterbumper door Volvo te laten aanpassen en dan daarna twee sierstukken op de bestande uitlaat te laten plaatsen. Daarvoor kan ik terecht in Zwolle bij een gerenommeerd bedrijf.
Daarom laatst bij Volvo geïnformeerd naar de mogelijkheden van een andere achterbumper. Daar werd ik geholpen door een bevlogen medewerker die me ook zijn eigen auto (geen volvo overigens

Maar nu mijn vraag: volgens hem kon ik volstaan met een onderspoiler onderdeelnummer Volvo: 31364063. Dat zou alles zijn (m.u.v het monteren van nieuwe uitlaatstukken bij een derdenpartij natuurlijk).
Nu heb ik op internet geen afbeelding kunnen vinden van deze onderspoiler maar wat me bezighoudt: om deze onderspoiler te kunnen plaatsen zal ik toch ook een aanpassing van de achterbumper of een andere achterbumper nodig hebben?
Een van jullie een idee of misschien een link naar een afbeelding van de onderspoiler zodat ik me er een beter beeld van kan vormen?
Bij voorbaat dank!