Subwoofer inbouwen.

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
Gabber
2nd Gear member

Ik ben van plan ooit een subwoofer in te bouwen of / en als ik echt niets te doen heb, en / of als en indien het eerste niet lukt van plan mijn snelheidspuls-kabel (o.i.d) op de Truus aan te sluiten.

Nu zie ik dat ik voor het eerste item een hoedenplank nodig heb (denk ik). Echter die kan ik dus – nergens- vinden in mijn V70. Wat moet ik nu??? :shock:
Eerst de hoedenplank zie te vinden? En / of een alternatieve plek voor dat kreng zoeken (bijvoorkeur -in- de auto). Ik dacht zelf om iets met de laadbodem te doen, maar dat zal wel geen goed idee zijn? :(

Ik moet wat te doen hebben dus als plan A niets wordt, dan graag een tip waar ik die puls vandaan kan trekken! (plan B, maar ik heb ook weer niet zoveel tijd dat ik de hele auto er voor sloop… en anders ga ik de V70 wel weer poetsen, kan ook nog) :D

.. en niets tegen Ber zeggen aub, ander moet ik die van haar poetsen... (de auto dus...)
Vroeger had ik een vrouw, nu een Volvo! V70 2.5 D classic automaat diesel
Woger
2nd Gear member

De hoedenplank ligt nog in je S70..
De subwoofer zou ik onder de voorstoel leggen en dan goed hard aanzetten... heerlijk...
S40 2.0 Lpi - 1996
V70 2.5D - 2000 - Fasttech
C70 Cabrio T5 - 1999
Gabber
2nd Gear member

heee, ik vroeg toch niet of je een alternatief voor de PABO gids had?? :oops:
Vroeger had ik een vrouw, nu een Volvo! V70 2.5 D classic automaat diesel
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

onder de vloer bij het reservewiel daar zit hij bij de nieuwe V70 ook....
Volvo for life
interface
4th Gear member

Hee bart, jij weet nogal veel.

Ik wil ook graag een subwoofert in mijn XC70 MY2003. Ik heb nog een oudje in de garage liggen die ik graag wil aansluiten.

Of nog mooier eigenlijk is de volvo subwoofer, alleen heb ik zo'n achterbank die tegen de rijrichting in kijkt en daar schijnt die niet mee te combineren zijn. Is dat e*c*h*t zo, of gaat dat wel passen denk je?
VolvoRob
5th Gear member

Hoi Interface,
Ik wil niet voor bart spreken, maar de folder van V70 zegt dat een subwoofer niet gaat met een 3e bankje (of omgekeerd).
S80 D3 Momentum met Professional line - 2012
Chevrolet Suburban - 1985
Harley Davidson Electraglide Ultra Classic 2001
RadExpress 255 - 1955
interface
4th Gear member

VolvoRob schreef:de folder van V70 zegt dat een subwoofer niet gaat met een 3e bankje (of omgekeerd).
Klopt, dat had ik ook al begrepen. Mijn vraag was echter of het E C H T niet kan, of dat het wellicht/misschien/eventueel/stiekum toch wel kan?.

maarten
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”