cABRIOTOUR 2013

Gesloten
C70Geert
3rd Gear member

Op het topic alleen voor leden - evenementen - evenementen zonder datum heb ik de volgende tekst geplaatst:

zo, de eerste vraag over een toertocht voor 2013 is al weer binnen.
Hoewel we vorig jaar achteraf slechts met 5 auto's waren bleek het idee wel aan te slaan en wil ik ook voor dit jaar wel weer een dergelijke toertocht hier in de achterhoek organiseren met dezelfde opzet: de bijeenkomst wat later in de ochtend, kopje koffie (of wat anders), een leuke toertocht van zo'n 70 KM, onderbroken door een theestop en eindigend met een gezellig etentje samen.
Wel stel ik voor om het dit keer in breder verband te doen, namelijk ook met het eerste model C70 erbij, mits cabrio uiteraard.
Laat maar eens horen of jullie hier voor voelen, dan kan ik dit vervolgens communiceren naar het Volvo 850 forum waar, naar ik van mijn zoon Jorn begreep, de meerderheid van de eigenaren van de C70 eerste model hun contacten onderhouden.
Vervolgens kunnen we dan tot een datum zien te komen.

Tot nu toe is er weinig respons op gekomen, misschien omdat voormelde topic niet (vaak) bekeken wordt.
Als er onder de C 70 nieuw rijders wel belangstelling bestaat voor een dergelijke tocht willen jullie dat mij dan laten horen (mag op deze topic).
C70 summum T5 geartronic 2007, Celestial Blue, Premium Sound, afneembare kogel, smarttop
Ben
Executive Member
Contacteer:

Crossposten is geen goed plan Geert.
Slotje hier en iedereen die wil reageren kan dat in het Evenemententopic doen.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Gesloten

Terug naar “C70 vanaf MY2006”