Gisteren even gaan kijken bij Vos in Gorichem. Deze heeft een witte D2 R-design op standaard 17" in de showroom. (Sorry, geen foto's gemakt..) Staat erg fraai in combinatie met de witte kleur en vind ze mooier dan de optionele 18" (zie mijn foto's op pagina 1).
Hooftman in Alphen a/d Rijn krijgt eind deze maand een Titanium Grey, de andere vestigingen Rebel Bleu, Electric Silver en Ice White.
V40 R-Design
-
- 2nd Gear member
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
- The Saint
- 2nd Gear member
Wagenparkbeheer van mijn werkgever heeft Metallic lak als vereiste. Dan valt Rebel Blue dus af. Mss zitten meer mensen daar mee.LightStar schreef:Wat wel grappig is dat ik nog geen 1 Rebel Blue heb gezien... dat zou voor mij de hoofd reden zijn om voor een R-Design te gaan.. de andere kleuren kan je ook op de normale versie krijgen..
Hou zelf wel van een lekkere kinky kleur, maar nu besteld in Sapphire Black.
The world's a stage, and each must play a part
- LightStar
- 4th Gear member
Ja dat is dan idd niet anders, dat is bij ons niet zo (mag ook gewoon Wit besteld worden), zelf mag ik volgende week gaan bestellen.. zit alleen nog in twijfel.. of een Black Sapphire Momentum (met Dynamic, Winter, Intro, Security) of een Rebel Blue R-Design.. (met Dynamic, Intro, Winter, Keyless start)...The Saint schreef:Wagenparkbeheer van mijn werkgever heeft Metallic lak als vereiste. Dan valt Rebel Blue dus af. Mss zitten meer mensen daar mee.LightStar schreef:Wat wel grappig is dat ik nog geen 1 Rebel Blue heb gezien... dat zou voor mij de hoofd reden zijn om voor een R-Design te gaan.. de andere kleuren kan je ook op de normale versie krijgen..
Hou zelf wel van een lekkere kinky kleur, maar nu besteld in Sapphire Black.
- danceplaza
- 2nd Gear member
rebel blue bij ban garage in amsterdam zuidoostEggBird schreef:Staat de R-desgn al bij andere dealers in Nederland? (Weert ligt voor mij iets te ver in het zuiden)
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
- LightStar
- 4th Gear member
Ik ga daar woensdag kijken, dan zal ik ook de beslissing maken of ik een R-Design doe of een Momentum..Sytse- schreef:Klopt, is een lekkere R-design maar ben blij dat ik toch voor rood heb gekozen. Prettige dealer trouwens Broekhuis Harderwijk.sjakie30 schreef:Broekhuis Harderwijk heeft een witte d2 op 17 inch staan.
- LightStar
- 4th Gear member
- LightStar
- 4th Gear member
Auto vandaag gezien en moet zeggen dat ik om ben, vooral het dashboard is een stuk mooier (alle thema's met blauw licht). Denk dat het (mocht het mogelijk zijn, wacht nog op de inlogcodes van de leasemaatschapijen) dan word het een R-design en niet een momentum!
-
- 1st Gear member
Ik heb mijn r design D2 in december besteld met intro en winterpakket levering half maart.
Vandaag wil een collega met dezelfde leasevoorwaarden bestellen en kan alleen nog maar kiezen uit de base , kinect en momentum erg vreemd. Summum en r niet meer mogelijk.
Erg vreemd ,,,
Vandaag wil een collega met dezelfde leasevoorwaarden bestellen en kan alleen nog maar kiezen uit de base , kinect en momentum erg vreemd. Summum en r niet meer mogelijk.
Erg vreemd ,,,
- Volvoman
- 7th Gear member
- Contacteer:
Toch maar even gaan kijken bij Nieuwenhuijse in Apeldoorn!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
-
- 2nd Gear member
Klopt, dit zijn de optionele 18" velgen. Die zijn zwart in plaats van antraciet bij de 17" uitvoering, hebben een 'ribbeltje' in de spaken en het lichte deel maakt een knikje bij het midden. Bij VOS in Gorinchem staat ie op de standaard velgen. Ik vond het zeker niet verkeerd staan, maar een slag groter maakt het wel extra dik.HakanC schreef:Bij zo'n auto hoort 18" (heeft deze ook denk ik), Xenon en Sportonderstel (icm met HP Spoiler).. Anders vind ik het een halve R-Design..
- The Saint
- 2nd Gear member
Zojuist even bij Van Kuyk geweest in Alkmaar. Daar staat een V40 R-Design in rebel blue. Nog even gevraagd naar de besteltermijnen: panoramisch dak = 3 weken later dan zonder.
The world's a stage, and each must play a part