Yesss weer tip top in orde....

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
Guestuser

Na aanschaf van een 440 1.8 fleet uit 94 meteen alles vervangen.
Uitlaat voor 2/3 deel, lampies, ruitenwissers, rotor ,verdeelkap ,distiebutieriem ,multieriem ,waterpomp ,bougiekabels etc etc.
Auto net 101000km gelopen en ben weer kei blij met het "volvo"gevoel dat ik heb tijdens mijn ritjes naar het werk ( dagelijks 170 km )
Sterke auto's die volvo's en betrouwbaar............
Moest het even kwijt sorry ..................

Vind dit forum een geweldig medium en zie graag dat mensen elkaar helpen, fijn dat dit nog allemaal kan.


Groeten Ron
mightyspawn
5th Gear member
Berichten: 2150
Lid geworden op: 12.08.2006 - 16:45

zolang de roest je maar met rust laat ;)
Volvo 460 1.8 GLE 1994 (02-07)
Volvo 360 GL 2.0 1989 (04-06)
Volvo 460 1.8 Sport Line 1995 (07-09)
Volvo 240 Sedan GL 2.3 B23A 1983 (08-09)
Volvo 360 Sedan GL 2.0 B200K 1985 (09-11)
Volvo 740 Station GL Diesel D24 1986 (11-13?)

Volvo 740 Sedan GLE 2.3 B230E 131pk 1985 (09-?)
Volvo 740 Station GLE 2.3 B230E 131pk 1986 (10-?)
Volvo V70 2.4 B5244S 170pk 2000 (10-?)
Volvo 960 Sedan 2.5 24V 1994 (13-?)
Gebruikersavatar
Caerbannog
5th Gear member
Berichten: 1154
Lid geworden op: 08.09.2005 - 23:20
Locatie: Niekerk (wk)
Contacteer:

Gefeliciteerd :D
Morgen haal ik de laatste onderdeeltjes op van de spuiter, en dan kan het monteren weer beginnen! Nu al zin in, mijn 480 weer heerlijk in de originele kleur, krasvrij!
En die roest; tja, dat doen ze allemaal. Ik heb de paar kleine plekjes die er waren volledig kaal geschuurd en met goede primer behandeld (Lesonal). Nu, na een half jaar roest dit nog steeds niet weer. Het kán dus wel goed. Met middeltjes als Noverox zag je na een paar maand alweer lichtjes het roest er doorheen komen.
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”