The Saint gaat ook V40 rijden NU MET FOTO'S!
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Vooruit dan: 5000The Saint schreef:Msuidgeest schreef:The Saint? Die heette toch Roger?Nee, ik ben de echte..
Je volgende post is een mijlpaal hè, make it count!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Mark
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
Leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel.
[Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures]
- The Saint
- 2nd Gear member
Vandaag bericht ontvangen: datum levering 5 april 2013 (week geleden besteld). Duurt dus ruim 3 maanden na besteldatum. Begin mei op vakantie, zou mooi zijn als dat lukt met de V40..
The world's a stage, and each must play a part
-
- 1st Gear member
yup mijn R design staat voor 29-3 gepland .
- The Saint
- 2nd Gear member
Vandaag gebeld door de dealer (Ton van Kuyk Alkmaar). Hij liep de bestelling nog even met mij door en gaf hier en daar wat advies.
Op basis daarvan heb ik mijn bestelling op 1 punt aangepast: géén laadvloer met 2 niveau's & boodschappentashouder.
Het verhoogde deel schijnt vooral bedoeld te zijn voor mensen die een reservewiel mee willen. Als je daar niet voor kiest, is een laadvloer met 1 niveau aan te raden. Is nl 10 cm lager, en dus meer ruimte. De boodschappentashouder heb je dan overigens ook niet meer.
Ik had het gewoon gekozen omdat het me wel handig leek qua vastzetten van boodschappen (zowel de verschillende niveau's als de boodschappentashouder zelf). Maar je levert er dus wel ruimte voor in.
Op basis daarvan heb ik mijn bestelling op 1 punt aangepast: géén laadvloer met 2 niveau's & boodschappentashouder.
Het verhoogde deel schijnt vooral bedoeld te zijn voor mensen die een reservewiel mee willen. Als je daar niet voor kiest, is een laadvloer met 1 niveau aan te raden. Is nl 10 cm lager, en dus meer ruimte. De boodschappentashouder heb je dan overigens ook niet meer.
Ik had het gewoon gekozen omdat het me wel handig leek qua vastzetten van boodschappen (zowel de verschillende niveau's als de boodschappentashouder zelf). Maar je levert er dus wel ruimte voor in.
- HakanC
- 3rd Gear member
Nee hoor.. Je kunt de bovenvloer wegklappen tegen de achterbankleuning. Dan beschik je over je hele kofferbak (minus 2 cm weggeklapte vloer)
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
- The Saint
- 2nd Gear member
Okay, wist ik ook niet. Maar daar ging het me nog het meest om. Handy!RLB schreef:Standaard zijn er links en rechts ook boodschappenhaken dus zonder de dubbele vloer heb je die haken alsnog
- automaiti
- 2nd Gear member
Daarnaast kost de draagconstructie van die bagageplank ook ruimte. Ik vind het een nutteloze optie die misschien als enig voordeel heeft dat je een vlakke laadvloer creëert. Maar wanneer heb je dat nu echt nodig. Zonder plank is je bagageruimen dieper en makkelijker te gebruiken doordat je bijv. 2 koffers er rechtop achter elkaar in kan zetten.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
-
- 2nd Gear member
En daarnaast, bij de D2 ligt het reservewiel gewoon onder de onderste laag van de bagageruimtebodem. Dat kan schijnbaar omdat de tank van de D2 wat kleiner is. Ik heb een D2 met reservewiel en zonder dubbele bodem, en dat gaat perfect. Levert net weer wat extra ruimte op in de bagageruimte. Enige nadeeltje is dat je zonder de dubbele bodem geen geheel vlakke laadvloer kan creeëren met de banken naar beneden, maar dat maakt mij persoonlijk helemaal niks uit.The Saint schreef:Vandaag gebeld door de dealer (Ton van Kuyk Alkmaar). Hij liep de bestelling nog even met mij door en gaf hier en daar wat advies.
- Jeroen C
- 3rd Gear member
Maar, veronderstel je wilt toch een keer een vlakke laadvloer hebben, dan is dat toch met een plaatje triplex en een paar klosjes zo te realiseren?
Heb ik in mijn huidige auto ook zo opgelost.
Heb ik in mijn huidige auto ook zo opgelost.
V40 Momentum Raw Copper Introline Winterline Blis
- Poolrev
- 5th Gear member
Je kan 'm er zelfs compleet uithalen, dus dan heb je die lage vloer alsnog. Enige verschil is dat je dan links en rechts nog wel de 'steunen' hebt, die kan je er dan weer niet uit halen.HakanC schreef:Nee hoor.. Je kunt de bovenvloer wegklappen tegen de achterbankleuning. Dan beschik je over je hele kofferbak (minus 2 cm weggeklapte vloer)
Hoe dan ook, ik ben blij dat ik het wel heb, je kan er namelijk kleinere spullen eenvoudig vastleggen, waardoor deze niet de hele kofferruimte doorschuiven.
- Erik_M
- 2nd Gear member
Ha Rudy,The Saint schreef:Hey Erik, het is hier verdomd gezellig met al die 850 forummers ; ) Ja hier alles okay gelukkig! V40 wordt weer een nieuw hoofdstuk, maar ik vind de auto er echt geweldig uitzien.Erik_M schreef:Hey Rudy, alles OK ?, ik hoop van wel.
Weer terug bij Volvo en gelijk de weg naar het Forum gevonden. Goed te lezen !
'sterkte' met het wachten op je nieuwe V40, wat zo te lezen een fraai exemplaar wordt.
gRoet,
eRik
Wie weet straks eens naar een meeting, het begint bij mij nu ook weer te
leven door jullie berichten. Maar eerst nog 'even' geduld..
Groetjes!
Idd. gezellig met al die 850 Forummers, maar natuurlijk ook met de Forummers van hier. Kan je het volhouden, 3 maanden wachten op je V40? Ach, als je het naar je zin hebt dan vliegt de tijd en is het voor je het weet april en staat je prachtige V40 klaar voor je. Een voordeel is dan dat al die pekeltroep etc. weg is. Heb je trouwens gezien dat je Rrode V70 R AWD terug is op het 850 Forum ? Leuk hoor, de R ziet er nog steeds mooi uit en de huidige eigenaar is er zeer content mee.
H.gRoeten,
eRik
1967 Amazon + 1996 855 R Olive Green
- The Saint
- 2nd Gear member
Hey eRik, ja ik heb geduld genoeg hoor ; ) En hij komt idd gelijk met het mooie weer!Erik_M schreef:Ha Rudy,The Saint schreef:Hey Erik, het is hier verdomd gezellig met al die 850 forummers ; ) Ja hier alles okay gelukkig! V40 wordt weer een nieuw hoofdstuk, maar ik vind de auto er echt geweldig uitzien.Erik_M schreef:Hey Rudy, alles OK ?, ik hoop van wel.
Weer terug bij Volvo en gelijk de weg naar het Forum gevonden. Goed te lezen !
'sterkte' met het wachten op je nieuwe V40, wat zo te lezen een fraai exemplaar wordt.
gRoet,
eRik
Wie weet straks eens naar een meeting, het begint bij mij nu ook weer te
leven door jullie berichten. Maar eerst nog 'even' geduld..
Groetjes!
Idd. gezellig met al die 850 Forummers, maar natuurlijk ook met de Forummers van hier. Kan je het volhouden, 3 maanden wachten op je V40? Ach, als je het naar je zin hebt dan vliegt de tijd en is het voor je het weet april en staat je prachtige V40 klaar voor je. Een voordeel is dan dat al die pekeltroep etc. weg is. Heb je trouwens gezien dat je Rrode V70 R AWD terug is op het 850 Forum ? Leuk hoor, de R ziet er nog steeds mooi uit en de huidige eigenaar is er zeer content mee.
H.gRoeten,
eRik
Leuk van de Rode. Ik ga meteen ff kijken!
- The Saint
- 2nd Gear member
Ik wil ook gebruik maken van de aanbieding die hier op het forum staat: de rubberen mat voor de bagageruimte. Net de dealer even gemaild of er zo'n mat is voor de V40.
-
- 2nd Gear member
Combinatie van D2 met afneembare trekhaak en reservewiel heeft dan wel weer de verhoogde bodem. (zo vertelde mijn dealer althans)TomB schreef:En daarnaast, bij de D2 ligt het reservewiel gewoon onder de onderste laag van de bagageruimtebodem. Dat kan schijnbaar omdat de tank van de D2 wat kleiner is. Ik heb een D2 met reservewiel en zonder dubbele bodem, en dat gaat perfect. Levert net weer wat extra ruimte op in de bagageruimte. Enige nadeeltje is dat je zonder de dubbele bodem geen geheel vlakke laadvloer kan creeëren met de banken naar beneden, maar dat maakt mij persoonlijk helemaal niks uit.
Volvo C30 | Kinetic | 1.6d | R-design | passion red
besteld: V40 | R-design | D2 | motion pack | titanium grey metalic
besteld: V40 | R-design | D2 | motion pack | titanium grey metalic