Hoeveel V40 met R-Design besteld?

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Blijburg
1st Gear member

Je doet er weinig aan in ieder geval.
In mijn geval was er vertraging voor dak en R Design.
Productie zou pas januari starten.

Het enige wat mij opvalt is dat er waarschijnlijk geen rekening is gehouden
Met de showroom auto's. deze worden volop geleverd.
Nog een maandje wachten dus...
V40 T4 Powershift R-Design ¦ Ice White[/b][/size]
Driver Support Line ¦ Intro Line ¦ Premium sound ¦ 17"; Ixion ¦ Security Line ¦ Winterline ¦ Panorama Dak ¦ Getint glas ¦ R-Leder
HarroJansen

Vandaag de afspraak gemaakt dat ik hem maandag 25 februari op haal.
Planning vandaag met dealer gecontroleerd en men verwacht hem rond 18 februari binnen.
Hun eigen demo kwam net binnen toen ik daar was. Helaas de zwarte en niet de Caspian Blue. Want naar aanleiding van mijn bestelling hadden zij ook een zo'n kleur voor de showroom besteld.

Over de spoiler is het laatste woord nog niet gesproken.
Kennelijk weten ze bij Volvo nog niet goed welke model er bij welke versie hoort.
Je hebt een naar beneden aflopende, een naar boven toe en een high performance.
Ik hoop dat het met de mijne goed komt.
HakanC
3rd Gear member

De spoiler die naar boven loopt is ook de High Performance Spoiler. Daarnaast heb je de haaievin spoiler van de stylingpack. Alle modellen behalve de D2 en T3 worden standaard met de High Performance Spoiler geleverd. D2 en T3 wordt met de standaard spoiler geleverd (die naar beneden loopt)

Echter als je sportonderstel besteld als optie bij een D2 of een T3, dan krijg je dus automatisch ook de High Performance Spoiler erbij.

Zo.. Hoop dat ik het goes heb uitgelegd.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
HarroJansen

HakanC schreef:Zo.. Hoop dat ik het goed heb uitgelegd.
Je hebt goed uitgelegd.
Alleen had men toch de auto de fabriek laten uitkomen met de verkeerder spoiler. Er was ook een dynamic line incm R-design maar toch ....
Dealer heeft later nog terug gebeld dat dit komt om dat men in Zweden vanwege wetgeving (uitstoot / energie) geen high perfomance levert.
Fouten kunnen gemaakt worden.

Heb de verkoper al uitgelegd dat de mijne omhoog moet staan.
Was toendertijd bij bestelling ook nog over gebeld met importeur.
Desnoods gaat hij met de föhn aan de slag om hem omhoog te buigen.

We gaan het mee maken als hij geleverd gaat worden.
HakanC
3rd Gear member

Klopt.. Mijne is oom verkeerd afgeleverd afgelopen donderdag. Staat op backorder. Heb dynamicline dus hoor ik ook HPS te hebben.

Ik denk eerder dat de HPS op of schaars is gezien dat deze nog sreeds op backorder staat. Om de productie voortgang niet te belemmeren monteren ze de gewone spoilers is mijn idee..
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
HarroJansen

Maar wanneer wordt dan je HPS geleverd?

Stel je laat auto staan, hoe snel wordt hij dan geleverd.
HakanC
3rd Gear member

Ik rij er al mee.. Als die binnen is moet ie gespoten worden en daarna pas gemonteerd. Kan er weinig aan doen helaas..
a3sedition
1st Gear member

Nu moet de eerste R-design binnenkort toch wel geleverd gaan worden lijkt me. Wie gaat de gelukkige zijn ????

Voorlopig is het bij mij nog gepland voor de eerste week van maart, besteld eind november.
HarroJansen

a3sedition schreef:Nu moet de eerste R-design binnenkort toch wel geleverd gaan worden lijkt me. Wie gaat de gelukkige zijn ????

Voorlopig is het bij mij nog gepland voor de eerste week van maart, besteld eind november.
De mijne krijg ik geleverd op 25 februari om 12.00 uur.
Bas79
2nd Gear member

a3sedition schreef:Nu moet de eerste R-design binnenkort toch wel geleverd gaan worden lijkt me. Wie gaat de gelukkige zijn ????

Mijn auto wordt deze week afgeleverd bij de dealer. Verwachting is dat ik eind volgende week kan rijden:P
automaiti
2nd Gear member

Vrijdag 1 maart zijn wij de gelukkigen.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
HarroJansen

Ik heb ik het begin topic van mijn bestelling wat foto's geplaatst.

http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=53387
LightStar
4th Gear member

Vandaag eindelijk mijn inlogcodes gekregen en de auto berekend, wat gaat het worden (morgen nog naar de dealer voor een nieuwe offerte)

Volvo V40 D2 R-Design Sapphire Black (wou Rebel blue maar dit scheelde te veel)
Intro Line
Winter Line
Dynamic Line
Keyless Start
Geen emblemen

Edit: Offerte ingediend bij de Lease maatschappij.. nu begint het wachten
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
LightStar
4th Gear member

En een update van mijn kant het heugelijke nieuws was er vandaag ! de offerte is akkoord en de auto gaat besteld worden... nu kan het wachten beginnen
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

jeffrey1978
1st Gear member

Ben eigenlijk wel benieuwd of hier iemand nog gratis accesoires bij de dealer heeft kunnen los peuteren
LightStar
4th Gear member

jeffrey1978 schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of hier iemand nog gratis accesoires bij de dealer heeft kunnen los peuteren
Ik heb inderdaad wel wat gekregen van de dealer....

jeffrey1978
1st Gear member

vertel hopelijk meer dan alleen de zonnebrilhouder haha die heb ik
RLB
2nd Gear member

Jep, kantelbare fietsdrager voor drie fietsen :)
jeffrey1978
1st Gear member

nice haha ik ga ook nog maar eens in gesprek
a3sedition
1st Gear member

Is het lease of privé?

Privé geen idee....

Bij lease: hangt er ook vanaf welke korting de leasemaatschappij bij je dealer krijgt (eist). Hoe hoger de korting, hoe minder speelruimte voor jou en de dealer onderling. Mijn dealer liet gewoon zien welke korting hij moest geven (ongeveer 11% als ik het mij goed kan herinneren) waardoor er (bijna) geen ruimte over was.
Plaats reactie

Terug naar “V40”