Onze kinderen waren altijd erg blij op de achterbank met de getinte ruiten.
Helemaal goed, Je mag door voor de slagroomtaartjanpie schreef:Ik zie dat je van Hobby(en) houd.
MMM lekker, zo voor de voortent :twisted:johan191 schreef:Helemaal goed, Je mag door voor de slagroomtaartjanpie schreef:Ik zie dat je van Hobby(en) houd.
Is dat niet een beetje dubbelop: sunblinds gebruiken bij getinte ruiten?jaapburg schreef:Mijn ruiten zijn ook getint (door de vorige eigenaar) en alle zijruiten en achterruit in dezelfde tint. Vind het zelf erg mooi staan.
Als extra heb ik achter nog alle sunblinds geplaatst.
Dat is goede informatie, je kan dus nog steeds goed van binnen naar buiten kijken ondanks de dubbele afscherming.ivoandriessen schreef:Ik heb ook getinte ramen + sunblinds. Van binnen naar buiten nog alles te zien, maar vice-versa vrijwel niet.
Bevalt mij prima. Volgende auto krijgt zeer waarschijnlijk dezelfde combi.
Die is sjiek zeg! Zo wil ik het ook wel. Maar zonder kids laat ik het nog maar even voor wat het is. Er moet ook wat te wensen overblijven he!BlackcurrantV70 schreef:Mijn V70N had origineel donkere ramen vanaf de B stijl, deze waren echter groen getint, vond het wel mooi staan en zeker niet sjonnie achtig
Ook een knappe Volvo staat niet verkeerd die getinte ramen bij de kleur van de auto.Rome schreef:Sorry hoor, dat ik weer een foto plaats, maar die getinte ramen, het staat zo ontzettend mooi . . . En voor de kinderen, (als je die hebt), ideaal !
ronin1 schreef:Dit vraagt ook om foto's, genoeg over ramen. :oops:Rome schreef:glimt als een tiet in de zon =D>