Wanneer laat de topicstarter nog eens van zich horen?
En hoevaak denk je te zitten prullen in het iDrive of Sensus systeem? Hooguit als je gps nodig hebt, maar ik zit niet elke week alle instellingen van m'n auto aan te passen :pHelspie schreef: maar ze hebben elks hun plussen:
- waarbij het iDrive van BMW toch het sensus systeem overtreft.
- XC60 oogt ruimer, en bruter. BMW is sportiever.
- voortractie tegen achtertractie (ben daar nog niet uit...)
vind het alleen vreemd dat niemand anders opmerkingen heeft over de knie en de middenconsole... zit ik dan zo vreemd in deze wagen???
Niet zo afgeven op BMW-rijders hé... Ik ga mijn Eendje missen, en dan vooral de RWD... Ik heb echt niemand opgehouden hoor, de voorbije weken, en héél veel sukkelende en twijfelende FWD's voorbij gestoken.BlackcurrantV70 schreef:In een BMW wil je toch niet gezien worden !
Moet je ook nog een cursus bumperkleven volgen....
U heeft in beiden gereden.ex-Mooseman schreef:topicstarter twijfelt tussen 3 en XC60.
XC60 valt zo wat tussen X1 en X3, lijkt me ? X3 is toch wel een pak ruimer dan een XC60, imho.
Hou je van een harde auto neem de BMW anders de Volvo, vwb ruimte been, stel er zit niets misschien mis je dan dat er iets zit om je been tegen aan te leggen...Helspie schreef:Ik heb voor dit weekend nog ritje voorzien voor XC60 R-design.
als dat bevalt zal het XC60 worden, anders BMW318d...
vind het alleen vreemd dat niemand anders opmerkingen heeft over de knie en de middenconsole... zit ik dan zo vreemd in deze wagen???
Ik heb fourC op advance wordt de auto knetter hard en is er van een wollige suv niets meer over.Volvo T56 schreef:Hou je van een harde auto neem de BMW anders de Volvo, vwb ruimte been, stel er zit niets misschien mis je dan dat er iets zit om je been tegen aan te leggen...Helspie schreef:Ik heb voor dit weekend nog ritje voorzien voor XC60 R-design.
als dat bevalt zal het XC60 worden, anders BMW318d...