Het productie proces maar nu wat uitgebreider.
Weet niet of deze al langs is geweest

Dat dacht ik ook, maar zoals anderen reeds hadden opgemerkt was de fotoshoot met een demo wagen, dus ik denk dat hij nu echt zijn eigen auto heeft gekregen.Magliaveli schreef:Als dat R-pakket zo leverbaar wordt zijn straks 18" wielen ook toegestaan.![]()
@ Markdj: Snap ik niet, die had hij toch al?
Dat zou geweldig zijn! Alhoewel de achterzijde van de PIH al erg mooi is, klopt het totale plaatje beter in R-design uitvoering. Ben benieuwd...ZX10r schreef:R-design komt wel qua styling als ik het zo lees:
http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-450022
Als je op de duitse Volvo site de PIH prijslijst MY13 download krijg je ook een veel uitgebreider aanbod aan opties te zien. Als je daar meteen ook naar de "zubehör broschure"gaat zie je dat R-design op een PIH niet mogelijk is. Het lijkt mij logisch dat die informatie klopt. De PIH heeeft toch allerlei details voor de aerodynamica die je met een R-design bumper ed verliest. Het lijkt mij dat er op http://accessories.volvocars.com/Access ... VCC-450022 sprake is van een simpel copy/paste werk zonder dat goed gekeken is of bepaalde zaken wel echt bij een PIH mogelijk zijn (af fabriek althans)binnen de officiële typegoedkeuring. Over een paar maanden weten we het zeker als de nieuwe prijslijst er is.RichieB schreef:Dit zijn geen nieuwe opties. De V60 PIH MY13 brochure was gewoon erg karig mbt opties. Ik heb bij het configureren ook de normale V60 MY13 brochure gebruikt voor het selecteren van de opties.
Ach so. Dan ga ik nog even de normale folder door spitten.RichieB schreef:Dit zijn geen nieuwe opties. De V60 PIH MY13 brochure was gewoon erg karig mbt opties. Ik heb bij het configureren ook de normale V60 MY13 brochure gebruikt voor het selecteren van de opties.
Mooi! Er is (begrijpelijk gezien belangstelling) toch flink geplust tov de Pure Limited. Immers vanaf prijs € 700 lager maar geen Inscription, Thia's, schuifdak etc. Je moet die HT line (€ 2.695) erbij tellen en de kosten van Inscription (€ 1.345) en Thia (in België € 0, NL onbekend) om beetje vergelijkbaar te zijn. Kom je fiks hoger uit dan de € 64.695 die voor de PIHPL gold. Aan de andere kant moet je uit de Belgische lijst Xenium Pack en Pack PHEV nemen (samen € 3.400) om hetzelfde te hebben als het nederlandse HT line.Walter schreef:De prijzen en specificaties zijn bekend!
dat vroeg ik me ook al af...Paul schreef:Wat is trouwens het verschil tussen een standaard parkeerverwarming en een motorverwarming wat een optie is?
Die heb ik er wel gewoon bijbesteld. Ik heb nog niet te horen gekregen dat dit niet kan.Paul schreef:Verder belachelijk dat hij standaard geen niveauregeling heeft met die accu's maar ook niet als optie dit heeft. Had ik er toch graag in gehad.
Deze informatie is vanmorgen over de Nederlandse dealers verspreidRichieB schreef:Die heb ik er wel gewoon bijbesteld. Ik heb nog niet te horen gekregen dat dit niet kan.Paul schreef:Verder belachelijk dat hij standaard geen niveauregeling heeft met die accu's maar ook niet als optie dit heeft. Had ik er toch graag in gehad.