Afgelopen week besteld en definitief bevestigd gekregen door de leasemaatschappij.
Volvo V40 T3 R-design
Caspian Blue metallic
Leder-Nubuck (Charcoal)
Standaard opties R-design zie Volvo website
Pakketten:
- Intro line
- Dynamic line
- Winterline
Extra meegenomen:
- Panoramisch dak
- Park Assist Pilot
- Premium Sound multimedia
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Zonder model- en type aanduiding
En toen was mijn leasebudget op.
Zodra er nieuws is of foto's zijn zal ik ze plaatsen.
Afgelopen week besteld - V40, T3 R-design
- JosP
- 3rd Gear member
Mooie kleur en uitvoering. En nu begint het lange wachten. Voor mij duurt het nog ongeveer 4 weken.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
Diamond Cut/Dark Grey matt.
-
- 3rd Gear member
Gelukkig krijg ik een D3 en duurt het wachten niet zo lang.....+/- 5 weken tussen besteltijd en leverdatum.... als iedereen meewerkt!
V40 D2 momentum,business pack pro '14
V70 D3 '11 GT, LE, Luxery Line, Driver Support Line, Comfort Pack, R-design styling Pack
V40 D3 my13 Intro
V70 2.5T '10 summum & C30 1.6 '10 momentum
V40 1.9 115pk
V40 1.9 102pk
850 2.5 20V
340 1.4
343 1.4
V70 D3 '11 GT, LE, Luxery Line, Driver Support Line, Comfort Pack, R-design styling Pack
V40 D3 my13 Intro
V70 2.5T '10 summum & C30 1.6 '10 momentum
V40 1.9 115pk
V40 1.9 102pk
850 2.5 20V
340 1.4
343 1.4
- denjos
- 2nd Gear member
Mooi, ik denk dat vanaf nu veel r-designs zullen verkocht worden.
Volvo V50 1.6D MY2006 safari green
Volvo V50 1.6D MY2007 willow green
Volvo V50 1.6D MY2010 ice white
Volvo V60 D3 RD MY2013
Volvo V70 2.4D MY 2009
Volvo V50 1.6D MY2007 willow green
Volvo V50 1.6D MY2010 ice white
Volvo V60 D3 RD MY2013
Volvo V70 2.4D MY 2009
-
- 2nd Gear member
Strakke uitvoering, gaaf hoor. Lijkt me wel chique/sportief zo'n R-design in Caspian Blue! Wanneer verwacht je de levering?
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
Op dit moment is de planning 23 februariE10 schreef:Wanneer verwacht je de levering?
- danceplaza
- 2nd Gear member
mooi strakke uitvoerinig!
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Zojuist telefoon van de dealer.
Hij is BINNEN!!
Met panoramisch dak en met de juiste spoiler in Caspian Blue kleur.
Nu zo snel mogelijk foto's maken als ik bij de dealer in de buurt ben.
BALEN dat hij van de leasemaatschappij pas vanaf de 23e februari mag gaan rijden. Dus dat wordt nog flink aftellen. Afspraak voor ophalen is de 25e om 12.00 uur.
Hij is BINNEN!!
BALEN dat hij van de leasemaatschappij pas vanaf de 23e februari mag gaan rijden. Dus dat wordt nog flink aftellen. Afspraak voor ophalen is de 25e om 12.00 uur.
- automaiti
- 2nd Gear member
Gefeliciteerd! Die van ons was gisteren binnen en ook wij moeten wachten.. tot 1 maart 11:00 uur. Dit i.v.m. afloop lease en over naar privé.
Dan hebben ze in Gent, vermoed ik, een hele zwik bestelde R-Designs gebouwd afgelopen 2 weken. 6-7 weken tussen bestellen en levering dealer.
Dan hebben ze in Gent, vermoed ik, een hele zwik bestelde R-Designs gebouwd afgelopen 2 weken. 6-7 weken tussen bestellen en levering dealer.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
Sterkte met het wachten.automaiti schreef:Gefeliciteerd! Die van ons was gisteren binnen en ook wij moeten wachten.. tot 1 maart 11:00 uur. Dit i.v.m. afloop lease en over naar privé.
- Bas79
- 2nd Gear member
Gefeliciteerd. Ben heel benieuwd naar de foto's. Mijne komt volgende week binnen. Waarschijnlijk over 2 weken rijden.HarroJansen schreef:Zojuist telefoon van de dealer.
Hij is BINNEN!!
- automaiti
- 2nd Gear member
Dat wordt spannend, wie van jullie zal de eerste zijn die ook echt rijdt....! Sterkte met aftellen...en dan worden de dagen nu ook nog langer 

1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
- Bas79
- 2nd Gear member
Ja het gaat erom spannen. En idd worden de dagen nu nog wat langer.automaiti schreef:Dat wordt spannend, wie van jullie zal de eerste zijn die ook echt rijdt....! Sterkte met aftellen...en dan worden de dagen nu ook nog langer
-
- 1st Gear member
Van mij komt tussen 18-22 februari binnen...
Ik heb in ieder geval een indicatie nu....
Ik heb in ieder geval een indicatie nu....
V40 T4 Powershift R-Design ¦ Ice White[/b][/size]
Driver Support Line ¦ Intro Line ¦ Premium sound ¦ 17"; Ixion ¦ Security Line ¦ Winterline ¦ Panorama Dak ¦ Getint glas ¦ R-Leder
Driver Support Line ¦ Intro Line ¦ Premium sound ¦ 17"; Ixion ¦ Security Line ¦ Winterline ¦ Panorama Dak ¦ Getint glas ¦ R-Leder
Vandaag even wezen kijken.
Of dat slim is geweest weet ik niet.
Maakt het wachten alleen maar langer en vervelender.
Hij is veel te mooi om te laten staan bij de dealer.
Of dat slim is geweest weet ik niet.
Maakt het wachten alleen maar langer en vervelender.
Hij is veel te mooi om te laten staan bij de dealer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- automaiti
- 2nd Gear member
Wow....dat ziet er ook heel fraai uit. Wat een kwelling inderdaad dat wachten.
- tameroro
- 1st Gear member
Premium sound - extra speaker op het dashboard
Wist niet dat bij het Premium Sound systeem er een speaker op het dashboard zit
Wist niet dat bij het Premium Sound systeem er een speaker op het dashboard zit
V40 momentum /metalic black .optie momentum
Afneembare trekhaak
Exterior styling kit
Highperformance multimedia
LED dagrijverlichting
Verwarmbare vooruit.
Blis.
Afneembare trekhaak
Exterior styling kit
Highperformance multimedia
LED dagrijverlichting
Verwarmbare vooruit.
Blis.
- automaiti
- 2nd Gear member
@tameroro:
premium sound Het meest geavanceerde audiosysteem bestaat uit een digitale klasse D-versterker met een vermogen van 5 x 130 watt, Dolby Digital en Dolby Pro Logic II Surround, de nieuwste MultEQ van Audyssey Laboratories en tien luidsprekers. De toonaangevende MultEQ-technologie van Audyssey Laboratories voorkomt de vervorming die anders door de akoestiek van de passagiersruimte zou optreden. Het resultaat is een zuiverder geluid.
Dolby Digital zorgt voor een duidelijker surround sound. Het resultaat is perfecte concertkwaliteit bij het luisteren naar live-opnames. Het systeem is ook voorzien van Dolby Pro Logic II Surround, dat gewoon stereomateriaal vol en met surround-effect laat klinken. Van de audio-ervaring kan op drie manieren worden genoten: voor het grootste geluidsgenot vanaf de bestuurdersstoel, vanuit de twee voorstoelen of vanaf de achterbank. Met Premium Sound is het mogelijk dvd's, cd's en muziek in MP3-, AAC- of WMA-formaat vanaf een USB-stick af te spelen. Dit geldt ook voor de videoformaten AVI en Div-X. Het systeem heeft ook Bluetooth (A2DP).
Meerprijs t.o.v. High performance is € 600
premium sound Het meest geavanceerde audiosysteem bestaat uit een digitale klasse D-versterker met een vermogen van 5 x 130 watt, Dolby Digital en Dolby Pro Logic II Surround, de nieuwste MultEQ van Audyssey Laboratories en tien luidsprekers. De toonaangevende MultEQ-technologie van Audyssey Laboratories voorkomt de vervorming die anders door de akoestiek van de passagiersruimte zou optreden. Het resultaat is een zuiverder geluid.
Dolby Digital zorgt voor een duidelijker surround sound. Het resultaat is perfecte concertkwaliteit bij het luisteren naar live-opnames. Het systeem is ook voorzien van Dolby Pro Logic II Surround, dat gewoon stereomateriaal vol en met surround-effect laat klinken. Van de audio-ervaring kan op drie manieren worden genoten: voor het grootste geluidsgenot vanaf de bestuurdersstoel, vanuit de twee voorstoelen of vanaf de achterbank. Met Premium Sound is het mogelijk dvd's, cd's en muziek in MP3-, AAC- of WMA-formaat vanaf een USB-stick af te spelen. Dit geldt ook voor de videoformaten AVI en Div-X. Het systeem heeft ook Bluetooth (A2DP).
Meerprijs t.o.v. High performance is € 600