ik heb nu sinds een week een volvo v40 in mijn bezit en de wagen rijdt zalig.Mijn vorige 3 wagens waren 2 seat leons en seat ibiza en deze hadden standaard 110pk maar zijn ook gechipt geweest.Nu ben ik er over aan het twijfelen om dit te laten doen met de volvo maar weet niet of hij daar goed tegen kan.De wagen heeft 158.000km gelopen en rijdt echt zalig,ik zou het dus spijtig vinden dat dit zou verdwijnen.Ook weet ik nog niet waar ik hem zou laten chippen want er zijn er zo velen die het aanbieden,prijzen vanaf 220 tot 700 euro.Iemand ervaring met het laten chippen van een volvo 115pk?
Groetjes
chiptunen v40 115pk
- Obbetuning
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Hoi mik1
Wat zijn precies je wensen mbt tot het tunen van jouw Volvo ?
mvgr Obbe
Wat zijn precies je wensen mbt tot het tunen van jouw Volvo ?
mvgr Obbe
-
- 7th Gear member
Wat voor volvo gaat het eigenlijk om?
Een V40,maar daar kun je alle kanten mee op!
Een V40,maar daar kun je alle kanten mee op!
-
- 1st Gear member
Het gaat hier over een volvo v40 van 2004 met de dci 115pk motor in.Mij wensen zijn dat hij beter accelereert omdat hij nu precies wat lui rijdt.Ik kan het vergelijken met een nieuwe leon die ik in 2009 gehad heb en die had toen origineel 105pk en nadat ik hem had laten chippen trok hij heel goed op en was merkbaar sneller geworden.Ik weet niet wat ik nu van deze volvo of beter gezegd renault motor mag verwachten...
-
- 1st Gear member
Ik heb kontakt met iemand gehad die wagens chipt via obd tuning,ik vroeg hoe hij te werk gaat en hij zei dat hij de volledige software uitleest en deze wordt dan doorgestuurd naar proffesionel programmeurs in nederland en hij krijgt dan de persoonlijke software teruggestuurd voor mijne volvo.Ik dacht vag tuning...prijs 249 euro,momenteel is het in nederland 225 euro bij verschillende tuners heb ik gezien.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Als je dan toch per sé tuning wil hebben, neem dan een "fatsoenlijke" tuner. Niet om de discussie "welles-niettes" weer te doen oplaaien maar voor 225 tot 249 euro heb ik zo mijn bedenkingen.
Ga eens in contact treden met BSR, Fastech of.....Polestar. Kost wat meer maar is 100 x veiliger want weet wel: hij gaat maar één keer kapot!
Sterker nog: op de homepage staan meer dan voldoende tuners waar je terecht zou kunnen.
Ga eens in contact treden met BSR, Fastech of.....Polestar. Kost wat meer maar is 100 x veiliger want weet wel: hij gaat maar één keer kapot!
Sterker nog: op de homepage staan meer dan voldoende tuners waar je terecht zou kunnen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 1st Gear member
Als je het goed wil doen ga dan voor een tuning op maat.
Ze sturen persoonlijke software terug lees ik.
Maar als jij na een testrit nog aanpassingen wil dan kunnen ze daar niks meer aan veranderen.
Ik zou eens bij Apec gaan luisteren in Deinze.
Ze sturen persoonlijke software terug lees ik.
Maar als jij na een testrit nog aanpassingen wil dan kunnen ze daar niks meer aan veranderen.
Ik zou eens bij Apec gaan luisteren in Deinze.