Ra ra het alarm gaat af

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Oceanracer
Geartronic member

Bij mijn auto kan ik wel op de AB drukken, maar bij een geopend portier reageert de auto daar niet op. Althans, hij reageert wel maar hij sluit de wagen niet af.

De enige manier om mijn sleutels in de auto te krijgen met de portieren op slot, is door een raam op een kier te zetten en daar, na het afsluiten van de auto, de sleutels doorheen te laten vallen. :D
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
MssgOnline
1st Gear member
Contacteer:

Wanneer de auto op slot is, en je opent de achterklep met het kofferbak knopje op de ab. Zodra je klep weer dicht gooit gaat de klep weer op slot.

Zelf heb ik het nooit gehad maar me vader heeft het wel al een keer gehad met de sleutels nog in z'n overall :D
Voor mij andere passie, zie www.byelavanriva.nl
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Oceanracer schreef:Bij mijn auto kan ik wel op de AB drukken, maar bij een geopend portier reageert de auto daar niet op. Althans, hij reageert wel maar hij sluit de wagen niet af.

De enige manier om mijn sleutels in de auto te krijgen met de portieren op slot, is door een raam op een kier te zetten en daar, na het afsluiten van de auto, de sleutels doorheen te laten vallen. :D
ik wil je wel even helpen, dat is echt een eitje om met gesloten ramen de sleutels in de auto te laten liggen en hem toch op slot te doen
Volvo for life
Oceanracer
Geartronic member

Ik leg nooit een jas, broek of wat dan ook in de bagageruimte, laat staan met de autosleutels er in. Ik gebruik ook nóóit die knop voor de achterbak. Sterker nog, de auto staat hier thuis nieteens op slot....
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”