Vorige week kreeg ik hem alleen nog met geweld in de versnellingen 1 & R, de rest ging wel maar toch... Toen ik op donderdag de auto UIT moest zetten om hem naar zijn achteruit te schakelen.... was ik het zat en ben ik maar naar de garage gereden.
Wat blijkt: koppelingsplaat versleten. Kosten: 951 eur, incl BTW
Daarnaast is hij bang voor de drukgroep bij het vliegwiel, en de hoofdcilinder bij het pedaal. Dat, in combinatie met de achterstallige grote beurt komen we op een voorlopig eindbedrag van... zo'n 2000 euro.
Ja, doei... Niet voor een ex-brandweer auto met 225000 op de klok. Dan koop ik wel een andere.
Dus mijn vragen aan jullie:
1. kloppen deze bedragen een beetje? (Heb zelf geen tijd om te klussen, ben aan het verhuizen met het bedrijf...)
2. wat zouden jullie me nog geven voor deze auto als sloper? alles werkt verder, en hij is luxe uitgevoerd... maar ja, als je niet kan schakelen zit je heel luxe op je parkeerplaats in je stoelverwarming, met airco, en standkachel, etc, etc.
TIPS GRAAG, ANDERS BEL IK EEN OPKOPER! (Baal...
