Ik weet dat er een USB ingang is maar met veel android telefoons werkt dat niet (geen USB mass storage mode meer maar het niet ondersteunde media device geneuzel). Ik vind het zelf wel handig om een willekeurig device af te kunnen laten spelen via de AUX.
Is dat mogelijk? Bij de High Performance Audio die je standaard krijgt wel maar ik ben bang dat dat komt te vervallen zodra je een ander systeem kiest.
Heeft high performance multimedia een AUX ingang?
- HakanC
- 3rd Gear member
Welk merk/type telefoon heb je?
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
- ex-Mooseman
- 4th Gear member
is bluetooth geen optie ? Dan kan je immers je muziek-speler bedienen via de knoppen van de auto (stuurwiel).
Als je de High Performance Multimedia aanvinkt in de configurator, en je drukt daarna de volledige uitrusting af, dan staat er wel degelijk een AUX-in vermeld (AUX-ingang onder de armsteun vooraan, laatste lijntje op de afdruk)
Als je de High Performance Multimedia aanvinkt in de configurator, en je drukt daarna de volledige uitrusting af, dan staat er wel degelijk een AUX-in vermeld (AUX-ingang onder de armsteun vooraan, laatste lijntje op de afdruk)
- HakanC
- 3rd Gear member
Met bluetooth gaat kwaliteit merkbaar achteruit..
Zie link voor oplossing:
http://forum.xda-developers.com/showpos ... ount=63213
Zie link voor oplossing:
http://forum.xda-developers.com/showpos ... ount=63213
-
- 1st Gear member
Er is geen "aux in" bij de high performance. Het staat wel zo vermeld in de handleiding of folder, maar het zit er echt niet op. Ik heb een usb hub met 4 ingangen met telkens een 64gb stick... meer muziek en filmpjes dus dan je ooit via een smartphone zou kunnen hebben....
-
- 1st Gear member
Dat was dus waar ik bang voor was.
Ik had in m'n 159 een usb en een aux. Dat was fantastisch, mooie afspeellijst maken enz.
Ik heb ook nogal wat gekochte muziek op m'n iPod en de DRM doen de meeste players in auto's nogal vervelend mee.
Daarom graag AUX.
Ik had in m'n 159 een usb en een aux. Dat was fantastisch, mooie afspeellijst maken enz.
Ik heb ook nogal wat gekochte muziek op m'n iPod en de DRM doen de meeste players in auto's nogal vervelend mee.
Daarom graag AUX.
-
- 1st Gear member
In het usb submenu van "media" zie je dan usb1, usb2, usb3 en usb4 staan waaruit je dan kiest. Via een grotere hub kun je waarschijnlijk nog meer memorysticks aansluiten... en misschien ook nog de 128gb versies later... Maar 4x64gb is meer dan genoeg.
Het random lezen tussen usb1-4 heb ik nog niet getest.
Het random lezen tussen usb1-4 heb ik nog niet getest.