danceplaza schreef:kan ik ergens die vervelende disclaimer van de navigatie uitzetten?
Nee... Is ook wettelijk verplicht
Sinds wanneer? Volvo heeft het al jaren maar bij andere merken (VAG bijvoorbeeld) heb ik een dergelijke melding nog nooit gezien.hotpants schreef:Nee... Is ook wettelijk verplicht
Begrijp ik je goed dat er op dit moment dan al meerdere updates beschikbaar zijn? Ik heb een paar weken een update gekregen n.a.v. 'klokprobleem'. Dat is tot nu toe idd niet meer gebeurd. Als er meerdere zijn, wil ik daar dinsdag wel naar vragen als ik voor de ruitesproeierpomp gaMichelR schreef:Hele boel software updates geïnstalleerd van motormanagement tot klok update..
Valt mij ook duidelijk op, met name als fervente Alfist die altijd maar te horen krijgt hoe matig de bella's zijn. Valt het mij vaak op hoeveel 'problemen' andere merken hebben met hun modellen.wh82 schreef:Toch valt wel op hoeveel "problemen" ik hier zie. Ik rijd nu een Alfa Giulietta (Als ik het goed heb de 16e die in NL is geleverd) en ik heb daar nooit last gehad van welke kinderziekte dan ook, en ja hij is fully loaded..
automaiti schreef:Vooral met de enorme toename van ICT toepassingen in hedendaagse auto's. En ja kan je helemaal suf testen maar bugjes komen nu eenmaal voor.
Mag ik vragen wat je betaald hebt voor die sportpedalen (incl montage)?MichelR schreef:Vandaag bij V40 bij dealer geweest voor wat dingen
Klok die soms verkeerd stond.. update software
Deur klink die soms niet werkte als je wilde uitstappen
Dashboard wat soms in de dim stand ging gewoon overdag.
Extra besteld: asbakje toch handig ook al rook ik niet.![]()
En R-Design sportpendalen..![]()
Hele boel software updates geïnstalleerd van motormanagement tot klok update..
We gaan het zien..
En volgens dealer inderdaad in Mei update voor approach verlichting maar kon ook pas later worden. We gaan het zien.
Eerst maar even zien of de huidige problemen zijn opgelost en misschien dat motor wat zuiniger loopt..
Leek in klein stukje naar huis wel zuiniger te zijn in verbruiks weergave scherm.