Schorpioen schreef:Totdat ze de NAW gegevens van iemand doorgeven die er niet van gediend is en een klacht gaat indienen.
Van een tv in iedere ruimte naar een ruimte waar net geen tv in past.
Daar komt (zo,n iemand) nooit achter.
Schorpioen schreef:Totdat ze de NAW gegevens van iemand doorgeven die er niet van gediend is en een klacht gaat indienen.
Van een tv in iedere ruimte naar een ruimte waar net geen tv in past.
Dit soort opmerkingen vragen om wat grover geschut ! Als het gaat om niet willen begrijpen vrees ik toch dat je de hand eerst in eigen boezem moet steken. Wij willen het wel begrijpen en nog sterker, wij begrijpen het ook !MarioC70 schreef:Volgens mij willen jullie het simpelweg niet begrijpen.
Uhhh ....ja. Ik ken Ger, nou ja ik heb hem éénmaal ontmoet, maar ik ken hem dus. Ik ga hem een lijstje mailen met wat kentekens en dan gaat hij de NAW gegevens opvragen en per PB aan mij sturen .....MarioC70 schreef:...Er zijn zo ontieglijk veel mensen die in die bestanden kunnen kijken en er is altijd wel iemand die je kent en dingen voor je op kan zoeken.
Uhhhhh.... Nee, of misschien toch wel .... ; Ja, dat doet in dit geval wel ter zake (zie titel van deze topic) ; Ja, dat weet ik en had ik geloof ik ook al aangegeven.MarioC70 schreef:Zo moeilijk is dat toch niet? Of het nu wel of niet mag doet niet ter zake. Die dingen gebeuren gewoon.
jij weet net zo goed als ik dat JIJ die gegevens zelf niet in kunt zien, ook al beweerde je eerder van wel (bij die Focus). En in VolvoDirect zijn de gegevens van Volvorijders al jaren niet meer zichtbaar. Dus zolang jij en Mario blijven volhouden dat jullie er makkelijk aan kunnen komen en ik weet dat het niet kan zonder iets illegaals te doen, mag de discussie nog wel doorgaan.Ramon&Ramon schreef:Kan hier geen slotje op,op deze discussie?
Wordt van kwaad tot erger merk ik.
Ik zal het straks even aan m,n buurman vragen of hij even wil kijken voor je!