V50 booskijkers carbon
- diesel01
- Geartronic member
Brrr, ik heb niets met tuning maar als het een Volvo betreft vindt ik het helemaal niets.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- V50-Mart
- 4th Gear member
Wat een onzin zeg... waarom zouden mensen jou nou weer associeren met iemand die een gepimpte volvo rijdt. Misschien vinden de pimpers het wel vervelend om geassocieerd te worden met een stoffige volvorijder die lid is van de 90 club...hen hoor je echter ook niet zeggen dat iedereen moet pimpen.Fons099 schreef:Koop een oude Civic als hobby-auto, hang die vol met allerlei spullen uit de Sjonnie-sjop en geniet daar gewoon van.
Maar blijf AUB van een Volvo af!
Want ik wil niet geassocieerd worden met een gepimpte Volvo...
Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
- diesel01
- Geartronic member
Dan zou ik in een dergelijk geval geen Volvo uitzoeken als project.V50-Mart schreef:Wat een onzin zeg... waarom zouden mensen jou nou weer associeren met iemand die een gepimpte volvo rijdt. Misschien vinden de pimpers het wel vervelend om geassocieerd te worden met een stoffige volvorijder die lid is van de 90 club...hen hoor je echter ook niet zeggen dat iedereen moet pimpen.Fons099 schreef:Koop een oude Civic als hobby-auto, hang die vol met allerlei spullen uit de Sjonnie-sjop en geniet daar gewoon van.
Maar blijf AUB van een Volvo af!
Want ik wil niet geassocieerd worden met een gepimpte Volvo...
Overigens wat is het nut/zin van 'boos'kijkers?
V90 T6 Recharge Rdesign
- Exeres
- 6th Gear member
Moeten de mensen zich waarschijnlijk ook afgevraagd hebben toen er een auto verscheen met meegespoten bumpers. Vroeger kon je zonder enig probleem nog eens ergens tegenrijden zonder zware schade te hebben. Met die meegespoten exemplaren moet je al parkeersensoren of parkeercamera's of zelfs automatisch parkerende auto's hebben om er zeker van te zijn dat je nergens tegenrijdt.diesel01 schreef: Overigens wat is het nut/zin van 'boos'kijkers?
Soms doen we dingen die niet bepaald een nut/zin hebben, maar gewoon omdat we dat mooi vinden. Ook al heeft dat soms consequenties die ons diep in onze portemonee doen duiken.
- Fons099
- 3rd Gear member
Diep in de portemonee duiken is nog tot daar aan toe, maar diep in de ziel raken is nogal wat anders.
Maar goed, ieder z'n meug.
En je bent wel de bink op de MacDonaldsparkeerplaats.
Maar goed, ieder z'n meug.
En je bent wel de bink op de MacDonaldsparkeerplaats.
1993 Volvo 940 2.3 GLE, Bruin leer van binnen, ruim 360.000 op de klok, hobby auto
2005 V50 2.4 automaat. Mooi licht leer maar helaas zonder stoelverwarming...
1983 340 dl met jarretelaandrijving
1981 245 station (was op Curacao)
2003 V40 1.8 prestige volleder (in het mooie terra grey metallic)
2000 V70 2.4 aut.5 volleder
- V50-Mart
- 4th Gear member
Laat me raden, daar word jij liever ook niet gezien? Wat is dit toch allemaal jongens.. laat mensen toch. natuurlijk mag je ook zeggen dat je iets niet mooi vind, maar men hoeft niet denigrerend te gaan doen. Er zijn gelukkig ook jonge mensen die volvos mooi vinden ,maar dan wel gepimpt. Zonder die jongere generatie zou die saaie stoffige "standaard-is-al-spannend-genoeg"volvo misschien allang niet meer bestaan.
En ik ben een hardwerkend iemand, die toevallig ook graag bij de mac komt.. en als daar een gepimpte volvo staat dan denk ik.. hey, er zijn meer volvo rijders die macdonalds lusten op zijn tijd.... pfff
diep in de ziel raken? jesus man, het is maar een auto hoor!!
dan krijg ik spontaan zin in een project X volvo pimpparty in jouw straat..een week lang
En ik ben een hardwerkend iemand, die toevallig ook graag bij de mac komt.. en als daar een gepimpte volvo staat dan denk ik.. hey, er zijn meer volvo rijders die macdonalds lusten op zijn tijd.... pfff
dan krijg ik spontaan zin in een project X volvo pimpparty in jouw straat..een week lang

Volvo V50 1.6D Kinetic 2006. Xenon 6000k/LED stadslicht, Privacy Shades, 17 inch RRE Easyrun matzwarte velgen-225/45/17
- diesel01
- Geartronic member
Duidelijk dat je niet "van hier" bent.V50-Mart schreef:Laat me raden, daar word jij liever ook niet gezien? Wat is dit toch allemaal jongens.. laat mensen toch. natuurlijk mag je ook zeggen dat je iets niet mooi vind, maar men hoeft niet denigrerend te gaan doen. Er zijn gelukkig ook jonge mensen die volvos mooi vinden ,maar dan wel gepimpt. Zonder die jongere generatie zou die saaie stoffige "standaard-is-al-spannend-genoeg"volvo misschien allang niet meer bestaan.
Deze opmerking zegt mij dan ook alles en als jij representatief bent voor het pimpvolk wil ik met deze gedachte niets met dergelijk volk te maken hebben.
Mensen hebben doodsangsten uitgestaan in de desbetreffende straat/wijk, uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat er mensen met een geladen jachtgeweer achter de deur hebben gestaan.
Ik ben op zaterdag direct naar mijn bedrijf gereden om te kijken of alles nog heel was, alsof je een warzone inrijdt.
Is niet tof!
V90 T6 Recharge Rdesign
- V50-Mart
- 4th Gear member
Er zijn vele project X bijeenkomsten geweest over de tijd, en in Haren is het inderdaad verschrikkelijk geweest, maar daar doelde ik ook helemaal niet op. Het was een onschuldig bedoelde opmerking om iemand te plagen. Excuses als het je raakte.
Ik ben geen "pimpvolk" maar ik kan me wel ergeren aan de tendens hier om mensen te veroordelen die anders zijn, of iets anders mooi vinden. In meer of mindere mate doen veel mensen die "anti-pimp" zijn er zelf ook aan mee. Want ze zetten wel 17 of 18 inch velgen onder hun autos, ook een vorm van pimpen... ook als je ze bij de auto bestelt. Of ze laten hun auto tunen via RICA of zo...ook pimping. Of ze plaatsen verdonkering van hun ruiten, of voegen later een trekhaak toe, een betere uitlaat..ga maar door. En als iemand dan toevallig booskijkers mooi vindt is ie opeens petjes volk.
Laat mensen nou toch eens in hun waarde. Niemand heeft bepaald dat volvo's alleen bestemd zijn voor mensen die niet van pimpen houden.
Wat ik eerder al zei : prima als je eerlijk zegt dat je iets niet mooi vindt, maar laten we nou eens proberen om de andere opmerkingen die iemand in een categorie indelen achterwege te laten.
Ik ben geen "pimpvolk" maar ik kan me wel ergeren aan de tendens hier om mensen te veroordelen die anders zijn, of iets anders mooi vinden. In meer of mindere mate doen veel mensen die "anti-pimp" zijn er zelf ook aan mee. Want ze zetten wel 17 of 18 inch velgen onder hun autos, ook een vorm van pimpen... ook als je ze bij de auto bestelt. Of ze laten hun auto tunen via RICA of zo...ook pimping. Of ze plaatsen verdonkering van hun ruiten, of voegen later een trekhaak toe, een betere uitlaat..ga maar door. En als iemand dan toevallig booskijkers mooi vindt is ie opeens petjes volk.
Laat mensen nou toch eens in hun waarde. Niemand heeft bepaald dat volvo's alleen bestemd zijn voor mensen die niet van pimpen houden.
Wat ik eerder al zei : prima als je eerlijk zegt dat je iets niet mooi vindt, maar laten we nou eens proberen om de andere opmerkingen die iemand in een categorie indelen achterwege te laten.
- Fons099
- 3rd Gear member
Bedankt voor het openen van mijn ogen.
Want nu blijkt dat mijn Volvo ook gepimpt is. Want ik heb een afneembare trekhaak. Of is dit dan part-time gepimpt, want ik kan hem tenslotte verwijderen.
Verder heb ik geen donkere ramen, want het is geen bedrijfswagen en ik heb express een licht interieur uitgezocht en zie geen reden om dat te verduisteren.
En ik heb nog de standaard 16" velgen omdat ik vrij slordig rij en dus regelmatig een stoepje mee pak. En iedere keer een beschadigde band of velg is vrij kostbaar.
En omdat ik gewoon zeg wat ik vind en denk, heb ik misschien een uitgesproken mening over 'verfraaien' van auto's.
Want nu blijkt dat mijn Volvo ook gepimpt is. Want ik heb een afneembare trekhaak. Of is dit dan part-time gepimpt, want ik kan hem tenslotte verwijderen.
Verder heb ik geen donkere ramen, want het is geen bedrijfswagen en ik heb express een licht interieur uitgezocht en zie geen reden om dat te verduisteren.
En ik heb nog de standaard 16" velgen omdat ik vrij slordig rij en dus regelmatig een stoepje mee pak. En iedere keer een beschadigde band of velg is vrij kostbaar.
En omdat ik gewoon zeg wat ik vind en denk, heb ik misschien een uitgesproken mening over 'verfraaien' van auto's.
1993 Volvo 940 2.3 GLE, Bruin leer van binnen, ruim 360.000 op de klok, hobby auto
- Bas1982
- 3rd Gear member
Ik vind die booskijkers persoonlijk er niet uit zien.
Maar Fons hoe erg het in haren ook was jij lokt zon reactie wel uit met jouw eerste 2 reacties in dit topic. De persoon die ze heeft gemaakt, realiseert zich achteraf dat hij daar misschien mensen mee heeft gekwetst en bied zijn excuses aan.
Als jij je wilt voordoen als een typische nette volvo rijder, zou het jouw ook sieren als jij ook jouw excuses zou aanbieden van het ventileren van je eigen mening op een uitgesproken manier.....
Ik voel me ook aangesproken door jouw mening, mij maakt het verder niet uit wat jij ervan vind. Zoals gezegt hier tuning is personaliseren van je auto naar jouw smaak. Alles in kleur meegespoten, grotere velgen en verlaagd is wat ik mooi vind. Al die poespas wat je vaak op die honda's ziet vind ik ook niet mooi, maar je kunt ze wel in hun waarde laten toch?
Maar Fons hoe erg het in haren ook was jij lokt zon reactie wel uit met jouw eerste 2 reacties in dit topic. De persoon die ze heeft gemaakt, realiseert zich achteraf dat hij daar misschien mensen mee heeft gekwetst en bied zijn excuses aan.
Als jij je wilt voordoen als een typische nette volvo rijder, zou het jouw ook sieren als jij ook jouw excuses zou aanbieden van het ventileren van je eigen mening op een uitgesproken manier.....
Ik voel me ook aangesproken door jouw mening, mij maakt het verder niet uit wat jij ervan vind. Zoals gezegt hier tuning is personaliseren van je auto naar jouw smaak. Alles in kleur meegespoten, grotere velgen en verlaagd is wat ik mooi vind. Al die poespas wat je vaak op die honda's ziet vind ik ook niet mooi, maar je kunt ze wel in hun waarde laten toch?
'04 S40 T5
- 3"; downpipe - 2.5"; catback exhaust - custom made FMIC - 18"; Midir -Bilstein schroefset - Fasttech custom tuning
- 3"; downpipe - 2.5"; catback exhaust - custom made FMIC - 18"; Midir -Bilstein schroefset - Fasttech custom tuning
- Fons099
- 3rd Gear member
Gewoon niet te zwaar aan tillen!
En ik blijf evengoed bij mijn standpunt dat ik booskijkers en andere plastic strips verschrikkelijk op auto' s vind.
En ik blijf evengoed bij mijn standpunt dat ik booskijkers en andere plastic strips verschrikkelijk op auto' s vind.
- Xenobe
- 3rd Gear member
Ach doe wat je wilt, als ze wat onopvallend zijn kan ik zo'n booskijkers best wel smaken. Kijk naar mynameideasweretaken zijn S40. De booskijkers die hij daarop heeft zijn ideaal. Misschien kan de topic starter daar eens naar kijken 

Volvo V50 MY08 1.6D R-Design
I took home a Swedish model.
I took home a Swedish model.
-
- Starter
Aha .... 2 kampen hier dus ... Puristen en auto-enthausiasten (beetje zwartwit maar ik hoop dat men begrijpt wat ik bedoel).
't valt me wel op dat de auto-enthausiast wel het respect op kan brengen voor een purist die z'n auto helemaal orgineel wenst te houden.... maar dat een purist nogal respectloos reageerd op een auto-enthausiasteling die z'n auto maakt zoals dat die 'm wil.
Wat vaak gezegd wordt (niet alleen bij volvo maar ook bij andere merken) is : Koop dan een *** (ander merk) en vernaggel geen *** (het betreffende merk).
Ik denk dan... wie denk ie te zijn dan? bemoei je met je eigen blik en eigen leven.
Ik zelf ben de tijd van spoilers, verlagen, booskijkers en een hele batterij subwoofers een klein beetje ontgroeit .... niet omdat ik dat wil maar omdat ik vrees dat de jongeren in m'n omgeving zouden zeggen "tsk tsk tsk, kijk die ouwe lul nou" ::lol:
Maar als ik een auto ga kopen zie ik 'm al voor me zoals ik 'm wil ... en een ding wat ik niet wil is dat ik dadelijk mijn V50 op de parking moet herkennen aan z'n kenteken ... of dat ik met m'n zappert iemand anders z'n V50 probeer te openen wat niet lukt.
Vroeger deed ik dat met spoilers en een andere kleur op m'n auto ... en tegenwoordig wat subtieler... maar hoe dan ook moet ie wel anders zijn dan de andere V50's.
Doe met je auto wat jij wil en jij mooi vind .... en of dat dan fabrieks-orgineel is of helemaal je eigen ding en booskijkers maakt geen bal uit... zolang je er maar plezier mee hebt/trots op bent
just my 2ct
't valt me wel op dat de auto-enthausiast wel het respect op kan brengen voor een purist die z'n auto helemaal orgineel wenst te houden.... maar dat een purist nogal respectloos reageerd op een auto-enthausiasteling die z'n auto maakt zoals dat die 'm wil.
Wat vaak gezegd wordt (niet alleen bij volvo maar ook bij andere merken) is : Koop dan een *** (ander merk) en vernaggel geen *** (het betreffende merk).
Ik denk dan... wie denk ie te zijn dan? bemoei je met je eigen blik en eigen leven.
Ik zelf ben de tijd van spoilers, verlagen, booskijkers en een hele batterij subwoofers een klein beetje ontgroeit .... niet omdat ik dat wil maar omdat ik vrees dat de jongeren in m'n omgeving zouden zeggen "tsk tsk tsk, kijk die ouwe lul nou" ::lol:
Maar als ik een auto ga kopen zie ik 'm al voor me zoals ik 'm wil ... en een ding wat ik niet wil is dat ik dadelijk mijn V50 op de parking moet herkennen aan z'n kenteken ... of dat ik met m'n zappert iemand anders z'n V50 probeer te openen wat niet lukt.
Vroeger deed ik dat met spoilers en een andere kleur op m'n auto ... en tegenwoordig wat subtieler... maar hoe dan ook moet ie wel anders zijn dan de andere V50's.
Doe met je auto wat jij wil en jij mooi vind .... en of dat dan fabrieks-orgineel is of helemaal je eigen ding en booskijkers maakt geen bal uit... zolang je er maar plezier mee hebt/trots op bent
just my 2ct

- dutchlimits
- 5th Gear member
Helemaal mee eens.Järv schreef:Aha .... 2 kampen hier dus ... Puristen en auto-enthausiasten (beetje zwartwit maar ik hoop dat men begrijpt wat ik bedoel).
Ik zelf ben de tijd van spoilers, verlagen, booskijkers en een hele batterij subwoofers een klein beetje ontgroeit .... niet omdat ik dat wil maar omdat ik vrees dat de jongeren in m'n omgeving zouden zeggen "tsk tsk tsk, kijk die ouwe @#$ nou" ::lol:
just my 2ct
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
- martenan
- Starter
wat zitten er ook een zeurkousen op het forum (IK) vind (IK DUS).
een volvo v50 een ouwe lullen auto als ik op de snelweg rijd zie ik er (bijna)alleen maar oude mensen en boomknuffelaars in rond rijden met een jezus visje op de achterklep :angel9: . ik probeer er gewoon wat leuks van temaken dus rond om in de spoilers verlagingsset andere achterbumper voor de dubbele uitlaat hij was rood is nu zwart en op het achteraam zit zelfs spoilers op raam bij de ruitenwisser de haaievin op het dak is ook 3 cm hoger geboetseerd alu spiegelkappen 18"velgen met de brembo remmerij (voor en achter) ik zal wel wat foto's er bij posten.
voor mijn gevoel (heb ik de auto afgemaakt met wat volvo vergeten is)de auto zo wat interesanter gemaakt voor het jonge publiek. en mensen die aan het zeuren zijn die moeten zeuren bij de leveranciers die die spullen leveren.
een volvo v50 een ouwe lullen auto als ik op de snelweg rijd zie ik er (bijna)alleen maar oude mensen en boomknuffelaars in rond rijden met een jezus visje op de achterklep :angel9: . ik probeer er gewoon wat leuks van temaken dus rond om in de spoilers verlagingsset andere achterbumper voor de dubbele uitlaat hij was rood is nu zwart en op het achteraam zit zelfs spoilers op raam bij de ruitenwisser de haaievin op het dak is ook 3 cm hoger geboetseerd alu spiegelkappen 18"velgen met de brembo remmerij (voor en achter) ik zal wel wat foto's er bij posten.
voor mijn gevoel (heb ik de auto afgemaakt met wat volvo vergeten is)de auto zo wat interesanter gemaakt voor het jonge publiek. en mensen die aan het zeuren zijn die moeten zeuren bij de leveranciers die die spullen leveren.
Heb best wel een nette v50
- Fons099
- 3rd Gear member
Vossenstaart ook goed?V50-Mart schreef:je hebt toch wel dobbelstenen aan de spiegel he?
- diesel01
- Geartronic member
Deze zienswijze zie je wel vaker bij mensen die iets te compenseren hebben.martenan schreef:wat zitten er ook een zeurkousen op het forum (IK) vind (IK DUS).
Opvallen door luidruchtig te zijn of als een dolle stier door de parkeergarage te rossen of op zaterdag op snelheid een overvol parkeer terrein bij de Lidl of Aldi te nemen(helaas ook steeds vaker bij de Appie
Het uitdossen van auto's en het uitdragen van minder sociaal gedrag zie ik steeds vaker als synoniem.
V90 T6 Recharge Rdesign
-
- 7th Gear member
diesel01 schreef:Deze zienswijze zie je wel vaker bij mensen die iets te compenseren hebben.martenan schreef:wat zitten er ook een zeurkousen op het forum (IK) vind (IK DUS).
Opvallen door luidruchtig te zijn of als een dolle stier door de parkeergarage te rossen of op zaterdag op snelheid een overvol parkeer terrein bij de Lidl of Aldi te nemen(helaas ook steeds vaker bij de Appie)
Het uitdossen van auto's en het uitdragen van minder sociaal gedrag zie ik steeds vaker als synoniem.
Zo,n visje achterop betekend toch dat je lid bent van een visclub?
Is toch niks mis mee?.

Er zijn ook meer aso,s zonder auto dan met helaas...