V40 R-Design (opgehaald)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
JimV.
1st Gear member

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Jim en woonachtig in Zuid-Holland.

Na lang puzzelen heb ik afgelopen woensdag (week 6) mijn nieuwe leaseauto besteld.
Het is de V40 D2 in R-design uitvoering geworden. De kleur die ik heb gekozen is: Titanium Grey. De volgende opties zijn erbij besteld:

* Intro line met Premium sound
* Dynamic Line
* Verwarmbare voorruit
* Regensensor
* Volvo Alarm klasse 3
* Zonder Motor en model aanduiding
* Brilhouder
* Afneembare trekhaak
* Instaplijsten voor en achter
* Textielmat bagageruimte, omkeerbaar
jeffrey1978
1st Gear member

Mooie uitvoering , welkom bij de club
JimV.
1st Gear member

Bij deze ook nog even een overzicht van mijn huidige en vorige auto's:

* 2005-2006: Seat Cordoba 1.9Sdi (blauw)
* 2006-2007: Seat Ibiza Sport-Up 1.9Sdi (metallic zwart)
* 2007-2011: Ford Focus 1.6tdci Futura/Rally-Edition (Sea Grey Metallic)
* 2011-2012: Volkswagen Scirocco 1.4Tsi (Candy wit)
* 2012-heden: Ford Focus 1.6tdci Titanium Business (Panther black metallic)

Dat er nu een Volvo komt is een redelijk logische: na 2 Ford's met voorruit verwarming moest de volgende auto dit ook hebben. Aangezien ons lease beleid maar 8 merken betreft en weinig merken voorruit verwarming aanbieden, kwam ik al snel bij Volvo uit.
lint
Geartronic member

Welkom.
Dat wordt een mooie V40, sterkte met wachten!
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
HarroJansen

Gefeliciteerd, succes met wachten.
Bas79
2nd Gear member

Mooie auto. En zoals eerder gezegd: Welkom bij de club.
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
danceplaza
2nd Gear member

lekkere bak! en goeie garage! :)
Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
JimV.
1st Gear member

Vandaag gesproken met de verkoper van Volvo, Leaseplan heeft de bestelling 1 op 1 verstuurd naar Bangarage. We hebben de bestelling nog voor de zekerheid doorgenomen, maar de auto is definitief besteld.

Zoals het er nu naar uit ziet zal de auto zoals eerder aangegeven in week 10 (begin Maart) geproduceerd gaan worden. Ben benieuw of ik eerder dan einde van mijn huidige contract (eind Juni) al in de Volvo mag gaan rijden.
HarroJansen

Jim ik hoop voor je dat dat mag maar heb zelf de ervaring van nee. Zit ook bij Leaseplan.
Mijn contract was nog niet einde en ook kilometerslang was lager dan verwacht.
Maar de wissel vindt plaats op de 25ste dan is mijn contract van 4 jaar net over.
JimV.
1st Gear member

HarroJansen schreef:Jim ik hoop voor je dat dat mag maar heb zelf de ervaring van nee. Zit ook bij Leaseplan.
Mijn contract was nog niet einde en ook kilometerslang was lager dan verwacht.
Maar de wissel vindt plaats op de 25ste dan is mijn contract van 4 jaar net over.
Ik rijd momenteel in een pool auto (van Juni 2008), deze is eigenlijk voor 48 maanden geleased. Maar door mijn werkgever verlengd naar maximaal 60 maanden. Dus ik hoop (ook ivm een vakantie) dat ik de auto eerder krijg (wat is wachten toch moeilijk).
V40 D2 R-Design MY13, Titanium grey, Introline met Premium sound, Dynamic line, Volvo alarm klasse 3, Verwarmbare voorruit, Regensensor.
LightStar
4th Gear member

Is het idee achter een pool auto niet zo dat je hem zo mag inleveren ? ik heb destijds een auto gekregen omdat ik er 1 nodig was maar niet in mijn functie zat , nu ik een promotie heb gemaakt mocht ik iets gaan uitzoeken en gaat mijn huidige (polo) terug de pool in.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
JimV.
1st Gear member

LightStar schreef:Is het idee achter een pool auto niet zo dat je hem zo mag inleveren ? ik heb destijds een auto gekregen omdat ik er 1 nodig was maar niet in mijn functie zat , nu ik een promotie heb gemaakt mocht ik iets gaan uitzoeken en gaat mijn huidige (polo) terug de pool in.
@Lightstar: dat is ook mijn gedachte achter een pool auto. Zodra ik zeker weet dat de auto geproduceerd is ga ik onze wagenparkbeheerder contacten. Benieuwd wat daar uit gaat komen....
V40 D2 R-Design MY13, Titanium grey, Introline met Premium sound, Dynamic line, Volvo alarm klasse 3, Verwarmbare voorruit, Regensensor.
The Saint
2nd Gear member

Als ze de poolauto niet direct in kunnen zetten zal het antwoord 'nee' zijn. Een stilstaande auto kost gewoon geld. En in tijden van crisis zijn alle bedrijven houden ze het aantal stockauto's zo klein mogelijk. Terecht overigens.

Maar een beetje extra geduld gaat je wel lukken hoor.. ; )
The world's a stage, and each must play a part
GFTbak
2nd Gear member

proficiat ik wacht ook op mijn D2 r-design in titanium grey...
Volvo C30 | Kinetic | 1.6d | R-design | passion red
besteld: V40 | R-design | D2 | motion pack | titanium grey metalic
JimV.
1st Gear member

GFTbak schreef:proficiat ik wacht ook op mijn D2 r-design in titanium grey...
Leuk dat er nog een Titanium Grey R-Design op het forum aanwezig is! het blijft mijn inziens toch altijd moeilijk om een kleur te kiezen (ondanks het beperkte aantal metallic r-design kleuren).
GFTbak
2nd Gear member

JimV. schreef:Leuk dat er nog een Titanium Grey R-Design op het forum aanwezig is! het blijft mijn inziens toch altijd moeilijk om een kleur te kiezen (ondanks het beperkte aantal metallic r-design kleuren).
Vind ik ook.
Vooral omdat er op het ogenblik van bestellen bij mij enkel nog maar foto's van rebel blue r-designs te vinden waren.
Intussen vind je al heel wat foto's van titanium grey r-designs.
Bij mij zou het eigenlijk een ice white geworden zijn.
Maar op het laatste ogenblik voor het bestellen toch nog aangepast.
En voorlopig nog geen spijt. Ik heb hem natuurlijk nog niet...
Maar ik denk dat het een goede keuze was.
Volvo C30 | Kinetic | 1.6d | R-design | passion red
besteld: V40 | R-design | D2 | motion pack | titanium grey metalic
JimV.
1st Gear member

Vorige week een update van de dealer ontvangen: helaas is de auto niet geproduceerd vorige week. De verkoper gaf aan dat de auto buiten die productie bundel was "gevallen".
Het wordt nu week 17, tevens bericht van onze wagenpark beheerder gekregen dat de auto maximaal 2 weken voor einde van het huidige leasecontract opgehaald mag worden. Dat wordt dus nog een aantal weekjes (tot week 25) wachten, maar een V40 is het wachten dan ook wel waard.
Jeroen C
3rd Gear member

...maar een V40 is het wachten dan ook wel waard.
Absoluut, maar het wordt er niet makkelijker van :wink:

V40 Momentum Raw Copper Introline Winterline Blis
JimV.
1st Gear member

Gisteren een update van de dealer gekregen, mijn auto wordt volgende week geproduceerd. De auto staat dan uiterlijk 5 werkdagen na productie bij de dealer. Toch wel spannend om dan te zien wat het eindresultaat is geworden.
LightStar
4th Gear member

Das tijd leuk nieuws ! Mijne staat als het goed is morgen bij de dealer dan nog ff wachten tot de platen erop zitten en rijden maar !
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
Plaats reactie

Terug naar “V40”