Nou voor mij is dat echt een Mercedes waar een een niet afgestudeerde designer een Volvo embleem op heeft gefotoshopt !guidof schreef:Voor aanzicht ziet er wel helemaal Volvo uit!!
Rob
Nou voor mij is dat echt een Mercedes waar een een niet afgestudeerde designer een Volvo embleem op heeft gefotoshopt !guidof schreef:Voor aanzicht ziet er wel helemaal Volvo uit!!
Daar merk ik anders niets van Walter. Maar de mijne is dan ook 15,5 jaar oud (ehhh ... de auto dan).Walter schreef:Moet je voor de gein je auto eens helemaal demonteren en weer monteren maar de delen waar made in China op staan weglaten.BillyBob schreef: Het is een heel andere discussie maar ik ben er persoonlijk nogal gevoelig voor waar iets geproduceerd wordt.
Dat is één van de redenen waarom ik Volvo rij. Naiëf? Misschien wel...
Je hebt helemaal gelijk!Discovery schreef:Die tekeningen zijn gewoon de design tekeningen van de S60 facelift.
de voorkant is toch duidelijk typisch volvo van de laatste jaren, geef toe de achterkant heeft wat neigingen richting mercedes, wat ik persoonlijk niet zo'n fan van ben. Een "luxe" auto hoeft er niet gelikt en strak uit te zien, hij moet comfortabel, ruim zijn en een luxe uitstraling hebben. Wil ik een iets anders kijk ik liever uit naar een sportwagen.gsx750r schreef:Nou voor mij is dat echt een Mercedes waar een een niet afgestudeerde designer een Volvo embleem op heeft gefotoshopt !guidof schreef:Voor aanzicht ziet er wel helemaal Volvo uit!!
Rob
Mijn verwarring is nog steeds aanwezig. Ik heb het hele artikel ook gelezen en als ik dan lees hetgeen jij aanhaalde:Fulaks schreef:Tussen de zogenaamde "autojournalisten" zitten ook veel minkukels hoor.