Afgelopen week besteld - V40, T3 R-design

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
JosP
3rd Gear member

Mooie uitvoering. Veel plezier met de V40.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
automaiti
2nd Gear member

Prachtige combinatie. Heel veel plezier ermee. Tja het zal even wennen zijn van een Passat naar V40 wat de afmetingen betreft. Wij gaan hetzelfde meemaken, van een 508 SW naar de V40 R-Design. Vrijdag is het zover. Blij dat er straks weer een wat handzamere auto voor de deur staat. We zijn toch maar met z'n 2-en.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
Cavallino
4th Gear member

Mooie uitvoering!
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Tourer
1st Gear member

Hallo Harro,

Mooie uitvoering, veel plezier toegewenst. Wij hebben sinds enige weken een C30 en dat bevalt prima, maar als er ooit een opvolger moet komen, behoort de V40 zeker tot m'n favorieten. (PS. Jij hebt of had dezelfde hobby?)
HarroJansen

Tourer schreef:Hallo Harro,

Mooie uitvoering, veel plezier toegewenst. Wij hebben sinds enige weken een C30 en dat bevalt prima, maar als er ooit een opvolger moet komen, behoort de V40 zeker tot m'n favorieten. (PS. Jij hebt of had dezelfde hobby?)
Hallo ...... [Tourer]
Als je praat over de K1200LT die heb ik nog steeds en wordt ook af en toe gebruikt. Ben alleen niet super actief op dit moment op dat forum.
Bas79
2nd Gear member

Hele mooie auto geworden. Heb deze kleur IRL gezien bij een collega. Is echt een hele sjieke mooie kleur.

Hoe bevallen de eerste kilometers? Ook zo blij als een klein kind?
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
JimV.
1st Gear member

Ook dit is weer een mooie uitvoering van de V40, veel plezier ermee!

Heb je het premium sound al goed uitgeprobeerd?
V40 D2 R-Design MY13, Titanium grey, Introline met Premium sound, Dynamic line, Volvo alarm klasse 3, Verwarmbare voorruit, Regensensor.
ex-Mooseman
4th Gear member

heel mooie wagen.

Deze velgen passen de auto als gegoten. Veel veilige Volvo-kilometers toegewenst.
HarroJansen

Bedankt voor alle waardering.
Ben zelf ook zeer content met de combi uitvoering, kleur etc.
Vandaag flink stuk gereden en beviel prima. Ligt als een "kart" op de weg.
Nog niet op full speed gereden in Duitsland maar "afwisselend" rustig gereden.

Nog wel een paar wensen:
- DVD kijken al rijdend
- Houder voor iPhone
- Bescherming instaplijsten
- Verminderen van lawaai als spiegels inklappen

Andere dingen die al opvielen:
- Navi was makkelijker dan verwacht na alles gelezen te hebben op dit forum
- Xenon sproeiers doen het niet altijd (boekje geeft aan na 5x sproeien)
- In auto licht stand brand nooit de LED onderin voorspoiler had dat wel gehoopt nu omzetten met schakelaar
- Camera wordt snel vies
- Parking Pilot is super, had vandaag een P-plek die volgens systeem en ook ging, waar ik zelf in eerste instantie niet zou parkeren
- Rechtervoorstoel is niet in hoogte verstelbaar
- Panaromic dak is SUPER
- Premium sound was redelijk-prima heb nog niet alles voluit getest. Wel "rammel" in deuren, niet echt "massoef" geluid.

Ja ben dus als een "kind" zo blij.
Op naar de 1e eerste V40 R-design meeting. Wanneer?
Bas79
2nd Gear member

Hoi Harro,

Vreemd dat je DRL niet aangaat in de auto stand. Bij mij werkt dat wel. Weet je zeker dat het licht genoeg was? Wellicht was het erg bewolkt en ging daarom standaard je Xenon aan.

Mocht je een mooie houder gevonden hebben voor de iphone hoor ik het graag. Ik ben al een tijd opzoek naar een mooi systeem. Het liefste wil ik de houder aan de middenconsole bevestigen zoals Brodit het systeem had voor bv de V50.

Standaard is de passagiersstoel niet in hoogte verstelbaar. Ik heb dit fabriek af besteld. Zelf vind ik het maar vreemd dat dit niet standaard is en er mijn inziens te weinig op wordt gewezen bij aanschaf.

Ik ben ook wel een voorstander voor een meeting.
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
Bas79
2nd Gear member

Hoi Harro,

Nog even een vraag. Heb deze ook net in mijn eigen topic gesteld maar dit is net zo makkelijk.

Heb jij nu speciale vloermatten? Ik zie nergens r design of iets dergelijks staan op mijn vloermatten.
HarroJansen

Ik zal komend weekend overdag nog eens goed kijken en controleren.
Ben nu effe buiten NL.

Wat ook opvalt is dat de camera heel snel vies wordt.
Bas79
2nd Gear member

Ha top.

Ik hoor het graag. En ja de camera wordt idd erg snel vies. Ze hebben hier op het forum ook al een topic over geopend. Volgens mij zijn er wel manieren om het te verhelpen.

En bedankt dat je over instaplijsten begon, nu wil ik ze ook hebben :-)
MichelR
6th Gear member

Ik had al oproep gedaan of er interesse was maar tot heden geen animo.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=54590
Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
HarroJansen

Korte update nu ik weer terug ben:
- eerste tank is ook leeggereden
- even snel de 200 aangetikt, cruisecontrol heeft max op 200 (jammer)
- bij Brodit Center een houder besteld voor middenconsole, hopelijk zaterdag binnen
- en DVD vrijschakeling besteld, hopelijk ook zaterdag binnen

In ieder geval vanavond op terugreis heerlijk genoten van mijn "kart" en Dolby geluid.
Bas79
2nd Gear member

Welke houder heb je besteld? Eentje die over het ventilatierooster geplaatst wordt?
LightStar
4th Gear member

Bas79 schreef:Welke houder heb je besteld? Eentje die over het ventilatierooster geplaatst wordt?
Dat denk ik wel gezien er nog geen houder is die naast de middenconsole komt te hangen, hoop wel dat die er gaat komen gezien ik daar ook op zit te wachten.

edit: ik heb deze in mijn Polo welke helaas nog niet te krijgen is voor de V40
http://www.broditcenter.nl/brodit/brodi ... mount.html
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
Denief
2nd Gear member
Contacteer:

HarroJansen schreef: - en DVD vrijschakeling besteld, hopelijk ook zaterdag binnen
Benieuwd wat je hiervoor besteld hebt?
Swedish Designer Drugs…
Volvo V40 / T3 / Electric Silver / Momentum / Motion Pack / Taranis (zomer) & Segomo (winter) velgen / Led dagrijverlichting / …
HakanC
3rd Gear member

En eindelijk leverbaar: Lederen console:

http://www.pdaplus.nl/nl/volvo-v40-10-2 ... 88440.html
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
LightStar
4th Gear member

HakanC schreef:En eindelijk leverbaar: Lederen console:

http://www.pdaplus.nl/nl/volvo-v40-10-2 ... 88440.html
Kijk dat is wat ik zoek ! tnx
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
Plaats reactie

Terug naar “V40”