Ik werk soms met sluitertijden lager dan 1/30 vandaar.

Als je een paar posts terug kijkt of in zijn signature kijkt dan weet je welke wielen er onder zitten...Alexos schreef:Hele dikke combinatie!!!!
Welke wielen zijn dit juist??
Ik ervaar de combinatie als prettig. Het comfort is nog goed en de wegligging is perfect.Vince1985 schreef:heel dik die wielen!! ziet er super uit!!
Ben je tevreden met rijden? mbt de verlaging.. is dit heico verlagingsset?
In de prijslijst staat het volgende: R-Design vloermatten met constraterend stiksel, ik vermoed dus dat ze afgewerkt zijn met witte stiksels (net zoals de rest van auto)Bas79 schreef:Ik heb een vraag met betrekking tot de vloermatten.
Zitten er in de r-design nu speciale vloermatten? Ik weet niet hoe de standaard eruit zien maar ik zie bv nergens R design staan?
Zelfs een iPhone kan het (wat kan die eigenlijk niet, los van een eitje koken ?)GFTbak schreef:Probeer eens HDR.Bas79 schreef:het blijft trouwens lastig om goede foto's te maken van zwarte velgen.. Iemand hier een truc voor?
(hier is veel over te vinden op internet)
Sommige toestellen kunnen dit volledig autonoom.
Zoniet bestaat hier heel veel software voor.
Met sommige recente toestellen heb je helemaal niks meer nodig van software. Ik denk bijvoorbeeld aan de sony rx100 die hier superieur in is. (en er zijn er nog)
Daar kom je alleen achter wanneer je overstapt op een Android telefoon ;-Pex-Mooseman schreef:Zelfs een iPhone kan het (wat kan die eigenlijk niet, los van een eitje koken ?)GFTbak schreef:Probeer eens HDR.Bas79 schreef:het blijft trouwens lastig om goede foto's te maken van zwarte velgen.. Iemand hier een truc voor?
Met sommige recente toestellen heb je helemaal niks meer nodig van software. Ik denk bijvoorbeeld aan de sony rx100 die hier superieur in is. (en er zijn er nog)
+1360Degreez schreef:Daar kom je alleen achter wanneer je overstapt op een Android telefoon ;-Pex-Mooseman schreef:Zelfs een iPhone kan het (wat kan die eigenlijk niet, los van een eitje koken ?)GFTbak schreef: Probeer eens HDR.
OnTopic: Walgelijk mooi stukje automobiel zo. Velgen staan hem prachtig!
Hebben ze bij jou wel de juiste veren besteld dan? was er geen verschil tussen de D2 en D4 veren?Vince1985 schreef:heb zelf ook heico verlagings veren met 18 inch.. en vindt comfort ver te zoeken op de voor de wielen in ieder geval, achter wielen gaat prima.
Heb zelf een D4, dus ligt behoorlijk wat meer gewicht op de voortrein dan een D2.
waarschijnlijk is daarom het comfort beter dan die van mij.
Als ik met 140 op de snelweg een verhoging mee pak, dan voel je een behoorlijke klap moet ik zeggen..