Deze had ik ook gezien maar vindt hem te ver weg zitten.HakanC schreef:En eindelijk leverbaar: Lederen console:
http://www.pdaplus.nl/nl/volvo-v40-10-2 ... 88440.html
Maar dat heeft meer te maken met het lezen van email etc op de telefoon.
Deze had ik ook gezien maar vindt hem te ver weg zitten.HakanC schreef:En eindelijk leverbaar: Lederen console:
http://www.pdaplus.nl/nl/volvo-v40-10-2 ... 88440.html
Ik heb deze die voor een van de midden roosters geplaatst kan worden.Bas79 schreef:Welke houder heb je besteld? Eentje die over het ventilatierooster geplaatst wordt?
Dit is wat ik besteld heb.Denief schreef:Benieuwd wat je hiervoor besteld hebt?HarroJansen schreef: - en DVD vrijschakeling besteld, hopelijk ook zaterdag binnen
De vloermatten hebben ribbels van links naar rechts.Bas79 schreef:Hoi Harro,
Nog even een vraag. Heb deze ook net in mijn eigen topic gesteld maar dit is net zo makkelijk.
Heb jij nu speciale vloermatten? Ik zie nergens r design of iets dergelijks staan op mijn vloermatten.
Vandaag eens gecontroleerd bij daglicht. Alles werkt conform zoals het hoort. Bij voldoende daglicht netjes onderin de DRL. En als het donker wordt gaat de Xenon aan.Bas79 schreef:Vreemd dat je DRL niet aangaat in de auto stand. Bij mij werkt dat wel. Weet je zeker dat het licht genoeg was? Wellicht was het erg bewolkt en ging daarom standaard je Xenon aan.
Vandaag zowel Brodit iPhone houder binnen gekregen en geinstalleerd.MHL schreef:is die binnen gekomen, en... werkt het?!
Bedankt voor het controleren. Dan hebben wij dezelfde matten.HarroJansen schreef:De vloermatten hebben ribbels van links naar rechts.Bas79 schreef:Hoi Harro,
Nog even een vraag. Heb deze ook net in mijn eigen topic gesteld maar dit is net zo makkelijk.
Heb jij nu speciale vloermatten? Ik zie nergens r design of iets dergelijks staan op mijn vloermatten.
En zijn met wit dubbel gestikt langs de zijkant.
Er zit geen logo op.
Voor een goede fles whisky wil ik het wel voor je doen.Gewoon schreef:Bedankt om dit te delen. Maar ga het toch aan de garage vragen want heb zelf twee linker handen
Als iPhone 4 houder heb ik model 516165 van Brodit.TommyH83 schreef:Heb je dan artikel nummer 511170 als Iphone4 houder genomen?
Deze moet ik hebben denk ik, weet je dan ook of ik het toestel ook horizontaal kan ophangen?