Het liefst wacht ik tot die 18" velgen ook besteld kunnen worden.

Daar ga ik vanuit, de dealer zou contact opnemen, in volgorde van certificaatnummer, als ze concreet zaken konden doen.Bluemagics schreef:Is het bestellingssysteem al open? De dealer zou mij bellen wanneer er daadwerkelijk besteld kan worden.
Het liefst wacht ik tot die 18" velgen ook besteld kunnen worden.
Ja, daar stond ik bij mijn proefrit ook wel van te kijken.. Ik dacht dat die zwarte kunststofplaatjes wat meer naar achter lagen maar dat is zeker niet het geval. Ik ben benieuwd naar die Sadia velgen...Paul schreef:Mijne is deels door de configurator en ik vlieg over ander half week naar Geneve om nog even in die stoelen te zitten.
Moet zeggen die mooie wielen 17inch met dat zwart, die zijn dus wel echt heel erg plastic in het echt!
Ik zie dat ze ook een eigen V60 site hebben:Martijn1982 schreef:Net Niham aan de lijn gehad, ze hebben daar gewoon 4 PIH model 2013 staan voor het proefrijden.
Ben benieuwd vanmiddag!
Dit weekend maar eens kijken of ik hem kan gaan bestellen!
ZX10r schreef:Volgens:
https://www.media.volvocars.com/nl/enha ... iaid=47602
Schakelpeddels
Bij de versies met automatische transmissie is het driespaaksstuurwiel optioneel uitgerust met schakelpeddels om handmatig te kunnen schakelen. Vooral op bochtige wegen zorgen de schakelpeddels voor een extra dynamische rijervaring. Optioneel is stuurverwarming beschikbaar, wat zorgt voor extra comfort tijdens koude winterdagen.