Let wel, ik hoef niet in te ruilen. Ik wil best wel een andere maar niet ten koste van alles. Ik ben nu in het gelukkige bezit van een V70N met dik 230K op de klok en een heerlijke diesel in het vooronder. Het is een nette en goed onderhouden auto die technisch in uitstekende staat verkeerd dus....inruilen is geen moeten.
Maar toch, zo af en toe wil je jezelf ook wel eens verwennen dus daar gaan we:
Ik ga zoeken naar een V70NN die aan de volgende eisen moet voldoen:
* Diesel (liefst 163 PK en ongetuned)
* 16" velgen
* Lederen interieur
* Trekhaak
* Navi mag, hoeft niet
* Stoelverwarming
* Schade vrij
* km-stand tussen de 100.000 en 150.000
* Dakrail
* Bleutooth carkit
* Budget: ik wil niet meer dan 12.500 bijleggen
Alle input is welkom. Ik ga in dit topic zo af en toe wat linkjes knallen waarbij dan aan het forum het verzoek is om er wat van te vinden. Ook aan jullie het verzoek om, als je denkt iets gevonden te hebben wat aan de eisen voldoet, een linkje te plaatsen.
Aan de eventueel meelezende dealers: offertes graag per PM

En mocht er iemand zijn die denkt dat hij wel belang heeft bij mijn huidige V70 met dat heerlijke 131PK dieseltje, dan is die natuurlijk van harte uitgenodigd om mij daarover te contacten

Let wel, ik hoef niet in te ruilen. Ik wil best wel een andere maar niet ten koste van alles. Ik ben nu in het gelukkige bezit van een V70N met dik 230K op de klok en een heerlijke diesel in het vooronder. Het is een nette en goed onderhouden auto die technisch in uitstekende staat verkeerd dus....inruilen is geen moeten.
Maar toch, zo af en toe wil je jezelf ook wel eens verwennen dus daar gaan we:
Ik ga zoeken naar een V70NN die aan de volgende eisen moet voldoen:
* Diesel (liefst 163 PK en ongetuned)
* 16" velgen
* Lederen interieur
* Trekhaak
* Navi mag, hoeft niet
* Stoelverwarming
* Schade vrij
* km-stand tussen de 100.000 en 150.000
* Dakrail
* Bleutooth carkit
* Budget: ik wil niet meer dan 12.500 bijleggen
Alle input is welkom. Ik ga in dit topic zo af en toe wat linkjes knallen waarbij dan aan het forum het verzoek is om er wat van te vinden. Ook aan jullie het verzoek om, als je denkt iets gevonden te hebben wat aan de eisen voldoet, een linkje te plaatsen.
Aan de eventueel meelezende dealers: offertes graag per PM

En mocht er iemand zijn die denkt dat hij wel belang heeft bij mijn huidige V70 met dat heerlijke 131PK dieseltje, dan is die natuurlijk van harte uitgenodigd om mij daarover te contacten