of je nou door de kat of de hond wordt gebeten, elk noemenswaardig merk is op dit moment bezig met die gadgets en niet alleen Volvo. Heb vorig jaar in een gloednieuwe A6 gezeten en dat leek net een vliegtuig (letterlijk en figuurlijk toen ik aan het rijden was), de gadgets en elektronica die allemaal in de auto zitten is in mijn ogen teveel, ben juist heel tevreden met die 10 knopjes op mijn midden console boven de asbak die alles regelen in mijn 264.Ben schreef:Als je daardoor klanten die misschien al 40 jaar trouw aan Volvo zijn de deur wijst (je doet mee in de ontwikkelingen of je zoekt maar een ander merk) zou dat jammer zijn.
Om dan te zeggen dat je een ander merk kiest op basis van ontevredenheid die alle andere merken ook hebben en zelfs vaak erger in dezelfde klasse auto is in mijn ogen onlogisch. Oriënteer je maar eens tussen de andere merken en je zult allemaal hetzelfde zien maar met iets ander jasje dit zijnde goedkoper of duurder lijkend is niet van belang (en smaak gevoelig).
Als je echt van die gadgets af wilt en basic wilt gaan moet ik je toch aanraden om een oudere auto te blijven rijden of kleine auto te rijden (in de zin van een VW polo, Up, Seat Ibiza etc.). Je kan hoogstens je ontevredenheid uitspreken maar hier word hoogwaarschijnlijk weinig mee gedaan omdat het niet binnen business plan ligt en zoals eerder gezegd behoor je to minderheid.