Hoeveel V40 Cross Country's besteld
-
- 2nd Gear member
De onze is binnen, hij staat in de ondergrondse garage van de dealer met allerhande plastic over zijn body, maar dat komt goed, a.s. vrijdag gaan we hen halen. nog 6 nachtjes :-$
MY21 XC40 T5 R-design, Bursting Blue
- dajatje
- 1st Gear member
Sinds dinsdag 19 februari in het bezit (nou ja lease dan) van een V40 Cross Country Momentum
Hij bevalt mij echt super!
Mijn configuratie is als volgt:
Volvo 40 Cross Country D2 Momentum
Biarritz Blue metallic
› Intro line
› Copper Dawn inleg
› High Performance Sound Multimedia met 7" kleurenscherm
› Automatisch dimmende binnenspiegel
› Laadvloer met twee niveaus en boodschappentashouder
› Nood reservewiel
› T-Tec Textiel Chracoal-Blond/Charcoal/Charcoal
› Zonder motoraanduiding
› 17" Larenta licht metalen velgen Dark Grey
› Skid plate achterbumper met 2 uitlaapijpen

Mijn configuratie is als volgt:
Volvo 40 Cross Country D2 Momentum
Biarritz Blue metallic
› Intro line
› Copper Dawn inleg
› High Performance Sound Multimedia met 7" kleurenscherm
› Automatisch dimmende binnenspiegel
› Laadvloer met twee niveaus en boodschappentashouder
› Nood reservewiel
› T-Tec Textiel Chracoal-Blond/Charcoal/Charcoal
› Zonder motoraanduiding
› 17" Larenta licht metalen velgen Dark Grey
› Skid plate achterbumper met 2 uitlaapijpen
-
- 2nd Gear member
nou de onze is binnen en de eerste 400 kilometer staan erop. Wat een geweldige wagen zeg. Dat gaat een goede band worden tussen ons!Blackflash schreef:in navolging van het R-design topic, heb ik maar de euvele moed genomen om het CC topic aan te maken. ik lees er hier nog niet veel over en ik trap dus maar af.
Die van ons gaat er alsvolgt uitzien
V40 CC T4 Momentum, Flamenco red
18" mefitis in black tech
auto. dimmende binnenspiegel
elec. bedienbare stoel
verwarmbare voorruit
nog wat kleine grappen en grollen
levering uit februari/begin maart.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- The Saint
- 2nd Gear member
Mooie kleuren Blackflash!
Zag deze nog voorbij komen op AW, een soort CC avant la lettre:
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/a ... &start=560
Zag deze nog voorbij komen op AW, een soort CC avant la lettre:
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/a ... &start=560
The world's a stage, and each must play a part
-
- 1st Gear member
Nou dat volgende week rijden was een beetje voorbarig. De auto is afgelopen donderdag afgeleverd. Nu nog wachten op een aantal accessoires en de 19" wielen. De achterramen moeten nog getint worden. Nieuwe ETA is a.s. donderdag. Fingers crossed.
2013 V40 CC Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline, Securityline, Stoelverwarming, Alecto 19"; Glossy black/Black inlay velgen, Black Stone solid, Salthomen Leder Charcoal / Charcoal-Blond, Exterior Styling-kit, dubbele laadvloer met noodreservewiel
-
- 1st Gear member
Oh, ik zie nu pas je foto blackflash, idd mooie kleur. Veel veilige kilometers.
2013 V40 CC Momentum T4 Powershift, Introline, Winterline, Securityline, Stoelverwarming, Alecto 19"; Glossy black/Black inlay velgen, Black Stone solid, Salthomen Leder Charcoal / Charcoal-Blond, Exterior Styling-kit, dubbele laadvloer met noodreservewiel
- JosP
- 3rd Gear member
Dat ziet er goed uit. Ook de kleur op de CC staat hem zeer goed. Veel plezier er mee.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
Diamond Cut/Dark Grey matt.
-
- 1st Gear member
Net bericht gehad, mijn kenteken zit in de nieuwe reeks. 

-
- 2nd Gear member
Ik hoop dat ik hier geen stennis mee trap, maar kan iemand mij toelichten om welke reden hij/ zij voor de V40 CC ipv R-design of V40 is gegaan? Wat is de toegevoegde waarde van de V40 CC buiten de T5 versie (AWD) om? N.a.v. mijn proefrit concludeerde ik dat het een logge wagen is met relatief veel overstuur ten opzichte van de gewone V40.
- Paul
- Geartronic member
Dat hij er wat ruiger uitziet?
Waarom kiezen mensen een blauwe auto en andere een zwarte?
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
-
- 2nd Gear member
Okay! Nja, de dealer begon bij mij al dat de hoge instap wel erg praktisch was, dus ik associeerde het al snel met een bepaalde doelgroep :roll:Paul schreef:Dat hij er wat ruiger uitziet?
- dajatje
- 1st Gear member
Ik heb bewust voor de ruigere look gekozen en de 4cm hogere instap. Ik rijd al jaren auto's met een hogere instap (zaten geen Volvo's bij overigens) en toen ik werd geconfronteerd met een Seat Leon voor enkele maanden wist ik zeker dat de volgende auto weer hoger op de pootjes moest staan.
De V40 instap vond ik net te laag en daarmee automatisch ook de R-design. En nu dus 160km per dag happy tuffend over de A1 met mijn V40 CC.
Met de nieuwe 14% regeling voor de V40 en R-design heb ik zo het vermoeden dat de CC de komende tijd niet in grote aantallen op de weg zal verschijnen. Maakt mijn verschijning dan net weer iets specialer
De V40 instap vond ik net te laag en daarmee automatisch ook de R-design. En nu dus 160km per dag happy tuffend over de A1 met mijn V40 CC.
Met de nieuwe 14% regeling voor de V40 en R-design heb ik zo het vermoeden dat de CC de komende tijd niet in grote aantallen op de weg zal verschijnen. Maakt mijn verschijning dan net weer iets specialer

Volvo 40 Cross Country D2 Momentum Biarritz Blue
-
- 1st Gear member
Veel overstuur? Echt? Yes, yes, yes. Eindelijk een Volvo met overstuur.Rutgerv40 schreef:N.a.v. mijn proefrit concludeerde ik dat het een logge wagen is met relatief veel overstuur ten opzichte van de gewone V40.
-
- 2nd Gear member
Nou RutgerV40,
Ik heb 6 jaar in een verlaagde C30 gereden (ben dus 6 cm omhoog gegaan!!) maar ben blij dat ik het gedaan heb. Zeker in Nederland Drempelland is de CC een verademing tov de C30
waar je het logge vandaan haalt weet nik niet, heb in gewone V40"s T4 gereden en nu in mijn t4 CC maar dat kan ik niet bevestigen. Wel is het stuurgedrag net iets minder scherp dan in mijn C30.
Overstuur, knap hoor met het DSTC wat alleen op normaal of sportstand kan (bij die van mij althans). mij is het nog niet gelukt maar ik ben ook nog een beetje zuinig op mijn nieuwe auto en hoef zonodig niet met een uitbrekende achterkant de bocht door.
Ik heb 6 jaar in een verlaagde C30 gereden (ben dus 6 cm omhoog gegaan!!) maar ben blij dat ik het gedaan heb. Zeker in Nederland Drempelland is de CC een verademing tov de C30
waar je het logge vandaan haalt weet nik niet, heb in gewone V40"s T4 gereden en nu in mijn t4 CC maar dat kan ik niet bevestigen. Wel is het stuurgedrag net iets minder scherp dan in mijn C30.
Overstuur, knap hoor met het DSTC wat alleen op normaal of sportstand kan (bij die van mij althans). mij is het nog niet gelukt maar ik ben ook nog een beetje zuinig op mijn nieuwe auto en hoef zonodig niet met een uitbrekende achterkant de bocht door.
-
- 1st Gear member
Gisteren mijn auto opgehaald, wat een dikke auto. Zal snel, wanneer het weer het toelaat, een aantal plaatjes schieten. Maar hij rijdt fantastisch.
-
- 2nd Gear member
jij ook veel plezier met je CC, wij hebben hem nu een week en zijn er heeeeeeel blij mee.
-
- 1st Gear member
Met die foto's wil het nog niet echt lukken. De eigenaar van de wasstraat heeft wel een plaatje geschoten. Dus alvast een teaser.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Pé Daelemmer
- 2nd Gear member
De mijne staat nu al 4 weken te wachten bij de dealer. Ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat er problemen zijn met de papieren.
Iedere week krijg ik te horen: "volgende week maandag, volgende week maandag, volgende week maandag". Begint mijn kl*ten uit te hangen :-x
Iedere week krijg ik te horen: "volgende week maandag, volgende week maandag, volgende week maandag". Begint mijn kl*ten uit te hangen :-x