V60 Plug-in Hybrid: drie auto's in één
-
- 3rd Gear member
Misschien een hele stomme vraag, zijn de prijslijsten voor de V60 PIH MY'14 voor omliggende landen al gepubliceerd...?
[list][*]2000 - 2005 Diverse V40's; 1 S40
[/*][*]2005 : V50 2D Momentum MY 06 - Premium Audio
[/*][*]2009 : V50 D5 - Edition 2 - Dynaudio - Sport Chassis
[/*][*]2013 : V60 D6 Plug in Hybrid|Bekleding sport leder K301|Blacksapphire metallic|Driver support, Family-line & HT line|Hemelbekleding offblack|Premium sound multimedia|Zilverkleurige roofrails
[/*][/list]
[/*][*]2013 : V60 D6 Plug in Hybrid|Bekleding sport leder K301|Blacksapphire metallic|Driver support, Family-line & HT line|Hemelbekleding offblack|Premium sound multimedia|Zilverkleurige roofrails
[/*][/list]
- friend
- 2nd Gear member
Een dergelijke (mogelijk tijdelijke) belastingmaatregel nooit zomaar op een kentekenbewijs worden aangepast. Een kentekenbewijs geeft de werkelijke gewichten weer, die ook nodig zijn voor bij bv. bepalen overbelading en andere overtredingen of regels.
De demo V60 PIH MY2013 is ook 1848 kg ledig, de info in bijlage van het RDW.
De demo V60 PIH MY2013 is ook 1848 kg ledig, de info in bijlage van het RDW.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Walter
- Geartronic member
- Contacteer:
ledig is iets anders als rijklaar en misschien is het Duitse rijklaar inclusief 3 volwassen berekend. Zolang je niet exact weet wat de exacte variabelen (ja, dat kan) zijn, kun je er ook niets zinnigs op zeggen.
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Zoals gezegd, de enige maat is de weegbrug.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- 4th Gear member
De gewichtsklasse wordt bepaald door het ledig gewicht, dat wil zeggen de massa van een voertuig in bedrijfswaardige staat, met inbegrip van een half gevulde brandstoftank, reserveonderdelen en gereedschappen die tot de normale uitrusting behoren, maar zonder lading en zonder bestuurder en andere personen die met het voertuig worden vervoerd.
-
- 3rd Gear member
even een vraagje over start/stop knop vs. sleutel.
als ik goed begrijp voor MY14 : sleutel in het dashboard, start/stop knop en hoppa....
keyless drive is optioneel.
weet iemand hoe de MY14 sleutel eruit ziet....?
als ik goed begrijp voor MY14 : sleutel in het dashboard, start/stop knop en hoppa....
[list][*]2000 - 2005 Diverse V40's; 1 S40
[/*][/list]
[/*][/list]
- Superfunky
- 5th Gear member
Keyless drive is onderdeel Security Line. Je moet v/d verzekering toch een alarm, dus dat pakketje neem je altijd neem ik aan.TMacD schreef:even een vraagje over start/stop knop vs. sleutel.
Sleutel is dezelfde als de MY13 sleutel.
- Paul
- Geartronic member
Ja precies de reden waarom ik die ook heb besteld!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- ZX10r
- 5th Gear member
Als je dat gewent bent wil niet anders meer
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15 Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
- XC30
- 4th Gear member
- Contacteer:
Nooit meer zonder!
Jaguar I-Pace my18
Range Rover Evoque PHEV my21
Range Rover Evoque PHEV my21
-
- 2nd Gear member
Heb het in mn Renault Grand Tour gehad, neem aan dat het vergelijkbaar is, en in de volgende auto (Insignia) niet. Heb de eerste maanden gruwelijk moeten wennen aan het ontbreken van... Blij dat het er straks weer op zit
.

2019 Volvo Xc60 T8 Inscription; Onyx Black, Linear Lime, Audio Line, Intellisafe Pro Line, Luxury Line, Park Assist Line, Versatility Pro Line, gelaagde zijruiten, zwarte hemelbekleding, extra getint glas, achterbumper bescherming.
2014 Volvo V60 PIH; Ember black, Beechwood, Driver support line, Security line, Park Assist voor en Sunblinds.
2014 Volvo V60 PIH; Ember black, Beechwood, Driver support line, Security line, Park Assist voor en Sunblinds.
- V60_PHEV
- 4th Gear member
Ben inderdaad blij dat ik in de volgende auto weer Keyless Drive krijg.
Verwarmd stuurwiel trouwens ook.
Ik baalde er aanvankelijk van dat het er naar uit zag dat dit er niet op zou kunnen. Nu het mogelijk blijkt wil ik dat zeker ook!
i.t.t. verwarmde voorruit, adaptieve cruise control en grootlichtassistent.
Dat zijn opties die ik liever niet dan wel heb.
Verwarmd stuurwiel trouwens ook.
Ik baalde er aanvankelijk van dat het er naar uit zag dat dit er niet op zou kunnen. Nu het mogelijk blijkt wil ik dat zeker ook!
i.t.t. verwarmde voorruit, adaptieve cruise control en grootlichtassistent.
- Bluemagics
- 4th Gear member
Ik ben benieuwd wat je negatief vind aan die opties.V60_PHEV schreef: i.t.t. verwarmde voorruit, adaptieve cruise control en grootlichtassistent.
-
- 2nd Gear member
Toch 3 opties die er bij mij zeker op gaan komen, maar hoezo heb je die liever niet?V60_PHEV schreef: i.t.t. verwarmde voorruit, adaptieve cruise control en grootlichtassistent.
MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid powerblue.
- V60_PHEV
- 4th Gear member
Ik vind dat je bij een verwarmde voorruit toch de draadjes ziet lopen in de voorruit. Ik reed laatst in een Ford waar ik zelfs last had dat mijn ogen telkens gingen focussen op die lijntjes (was al een beetje vermoeid aan het rijden).
Ik heb in de wintermaanden alleen 's ochtends even profijt van de voorruit verwarming, maar rijd daarvoor wel continu met die draadjes in de voorruit.
Ik heb nu adaptieve cruise control, maar rijd ook meestal iets harder dan toegestaan. Ik haal dus op de snelweg vaak in en heb dan last wanneer ik op de rechterbaan rijd dat de cruise control al begint af te remmen voor een voorligger terwijl ik dat niet wil. In bochten trapt hij ook regelmatig op de rem als ik een auto inhaal op de snelweg. Als ik het een keer rustig aan doe en treintje ga rijden is het trouwens wel prettig, maar ik moet toegeven dat dat niet zo in mij zit. (nou mag iedereen raden welk merk auto ik nu rijd ::oops: )
Ik vind dat in mijn huidige auto grootlichtassistent ook niet fijn werkt. Wanneer ik in de verte (hoe ver dan ook) een auto zie aankomen, vind ik dat je direct het grootlicht uit moet zetten, dat is gewoon puur fatsoen. Met grootlichtassistent duurt het toch even voordat het grootlicht uitgaat. Zo vind ik ook dat in een donkere woonwijk je geen grootlicht hoort aan te zetten, je schijnt bij iedereen naar binnen. Met grootlichtassistent springt het grootlicht wel uit bij mensen met felle tuinverlichting of wanneer een lantarenpaal toevallig wat jouw kant op schijnt, dat willekeurig schakelen tussen wel of geen grootlicht vind ik erg storend, nog los van het feit dat ik grootlicht op de wegen die ik ken eigenlijk heel weinig gebruik.
Ieder het zijne.
Ik wilde gewoon iedereen stuurwielverwarming aanbevelen. Ik denk ook niet dat er nog veel mensen lederen stoelen nemen zonder verwarming, zo'n warm stuurwiel pakt nu heerlijk vast
Ik heb in de wintermaanden alleen 's ochtends even profijt van de voorruit verwarming, maar rijd daarvoor wel continu met die draadjes in de voorruit.
Ik heb nu adaptieve cruise control, maar rijd ook meestal iets harder dan toegestaan. Ik haal dus op de snelweg vaak in en heb dan last wanneer ik op de rechterbaan rijd dat de cruise control al begint af te remmen voor een voorligger terwijl ik dat niet wil. In bochten trapt hij ook regelmatig op de rem als ik een auto inhaal op de snelweg. Als ik het een keer rustig aan doe en treintje ga rijden is het trouwens wel prettig, maar ik moet toegeven dat dat niet zo in mij zit. (nou mag iedereen raden welk merk auto ik nu rijd ::oops: )
Ik vind dat in mijn huidige auto grootlichtassistent ook niet fijn werkt. Wanneer ik in de verte (hoe ver dan ook) een auto zie aankomen, vind ik dat je direct het grootlicht uit moet zetten, dat is gewoon puur fatsoen. Met grootlichtassistent duurt het toch even voordat het grootlicht uitgaat. Zo vind ik ook dat in een donkere woonwijk je geen grootlicht hoort aan te zetten, je schijnt bij iedereen naar binnen. Met grootlichtassistent springt het grootlicht wel uit bij mensen met felle tuinverlichting of wanneer een lantarenpaal toevallig wat jouw kant op schijnt, dat willekeurig schakelen tussen wel of geen grootlicht vind ik erg storend, nog los van het feit dat ik grootlicht op de wegen die ik ken eigenlijk heel weinig gebruik.
Ieder het zijne.
Ik wilde gewoon iedereen stuurwielverwarming aanbevelen. Ik denk ook niet dat er nog veel mensen lederen stoelen nemen zonder verwarming, zo'n warm stuurwiel pakt nu heerlijk vast
- Superfunky
- 5th Gear member
Audi! Makkie, die grootlicht assistent is k. Nu maar hopen dat deze van Volvo beter is.
Adaptieve CC heb je toch ook alleen voor in de file? Ik wel tenminste.
Gaan het zien, misschien heeft Volvo betere oplossing voor de voorruit, anders tikken we 'm er toch gewoon uit!
Adaptieve CC heb je toch ook alleen voor in de file? Ik wel tenminste.
Gaan het zien, misschien heeft Volvo betere oplossing voor de voorruit, anders tikken we 'm er toch gewoon uit!