Inmiddels de software laten upgraden, helpt niet.
Om het te laten werken zal ik inderdaad een oude simkaart moeten hebben.
Mogelijkheid zou zijn een oudere nog in gebruikzijnde prepaidkaart van iemand over te nemen. Tsja, hoe vind je die?
Ik ga langzamerhand denken aan een Parrot, helaas. Maar mocht iemand nog oude in gebruikzijnde prepaidjes hebben liggen ............
Geïntegreerde telefoon
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Vodafoon heeft die kaartjes nog.
-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
Winkel
- GHJ-S80
- 2nd Gear member
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 04.04.2009 - 13:37
- Locatie: IJsselstein
Rotmana, Als je in de buurt bent, mag je mijn (duo) kaartje proberen om te zien of het werkt. (probeerde je te PM-en)
S80 2012 T4 - Summum - 180pk - Powershift - Ember Black - acc
S80 2005 T6 - Executive - 272pk - aut
S80 2001 2.9 -Executive - 200pk - aut
S80 2005 T6 - Executive - 272pk - aut
S80 2001 2.9 -Executive - 200pk - aut
-
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 03.12.2012 - 08:42
- Locatie: Overijssel
Rotmana, ik hoop dat je de oplossing snel hebt.
Ik heb in mijn xc70 uit 2001 ook een geïntegreerde telefoon, kaartje erin pincode ingegeven, en bellen maar,........ Telefoon gaat bij de ander over maar wederzijds geen geluid te horen.
Heeft iemand een idee wat de oplossing zou kunnen zijn?
Ik heb in mijn xc70 uit 2001 ook een geïntegreerde telefoon, kaartje erin pincode ingegeven, en bellen maar,........ Telefoon gaat bij de ander over maar wederzijds geen geluid te horen.
Heeft iemand een idee wat de oplossing zou kunnen zijn?
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
PHM volledig laten resetten door dealer wil wel eens helpen.
In andere gevallen bleek er toch iets in de module te zitten waardoor deze vervangen moest worden....
Stap 1; resetten dus!
In andere gevallen bleek er toch iets in de module te zitten waardoor deze vervangen moest worden....
Stap 1; resetten dus!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
- Locatie: Eindhoven
Zo'n reset doet niets voor frequenties, denk ik, of wel? I, heb t-mobile, maar die deed het van de ene op de andere dag niet meer.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=38872
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=38872
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Nee, doet niks voor frequenties.
Kaartje wel, die dwingt frequentiescan af.
Vanaf de 1 op andere dag niet meer werken door kaartje (wat nog goed is) kan niet.
Dat heeft andere oorzaak...
Kaartje wel, die dwingt frequentiescan af.
Vanaf de 1 op andere dag niet meer werken door kaartje (wat nog goed is) kan niet.
Dat heeft andere oorzaak...
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4924
- Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
- Locatie: Eindhoven
Beide kaartjes deden het in de auto niet. Welmin de gsm. Heb je het topic gelezen? Misschien dat jij ideeën hebt, wat er aan de hand kan zijn? Met mijn simyokaartje gaat het perfect nu.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Kaartje in een gewoon toestel stoppen betekent vaak dat het kaartje een update krijgt via het netwerk, nooit doen dus...
Ik lees het andere topic ff.
Ik lees het andere topic ff.
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 1st Gear member
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 03.12.2012 - 08:42
- Locatie: Overijssel
Ah, dan zal dat laatste mijn probleem zijn. Ik heb namelijk 2 abonnementen allebei in een smartphone gehad, en de ene (het privé kaartje) heb ik vervolgens in de auto gestopt. Ik moet denk ik bij een KPN businesscentre langs om mogelijk een passend kaartje te kopen?VolvoTech schreef:Kaartje in een gewoon toestel stoppen betekent vaak dat het kaartje een update krijgt via het netwerk, nooit doen dus...
Ik lees het andere topic ff.
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Berichten: 7671
- Lid geworden op: 13.07.2007 - 00:24
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
Kun je proberen... alleen zoals je overal al leest.. het wordt steeds moeilijker ;-(
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.