LS
Ik(wij) rij nu nog in de 850 2.5('96) in '99 aangeschaft met 34500 op de teller. Vorig jaar bij 347545, hield het telmechanisme er mee op dus het zal nu zo'n 380000 zijn. In 1981 m'n eerste Volvo('76) een 244GL met injectie; roestrood. Nou en dat deed ie ook !! Wat heb ik daar een tectyl op/in gespoten. Daarna een 244, toen een 245 en nu dus de 850. Ze gingen allen met 350000 tot 450000 naar de 3e eigenaar en wie weet rijdt er nog 1 ? De vraag(want zo kom je op deze site!) wat zal de volgende worden ? Moet ik een andere auto, nee! De dealer zegt: u bent op de helft Maar ja, het jeukt na 14 jaar 850 een beetje. En m'n stoel zit niet meer zo lekker. Heb ik al die ruimte nodig; nee, de kinderen rijden zelf en grote hoeveelheden mik in de aanhanger. Gisteren bij een andere dealer in de V40-S60-S80 gezeten en bij die laatste begon ik te krabben! Advies/ tips/ waarschuwingen over bepaalde types? Trouwens wat is die V40 een spoeklelijke auto van buiten en fraai van binnen
vrgr
hendrik b.
van 850 naar S80 ?
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41391
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
2x hetzelfde is een béétje te veel van het goede.
Voorlopig maar verder in je voorsteltopic: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=1142732
Voorlopig maar verder in je voorsteltopic: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=1142732
Immers ... VOLVO4LIFE
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70