Ik gebruik dat zelf voor mijn werk. Het is helaas niet zomaar te krijgen. Het is EVA rubber ofwel poro. Ik gebruik dat om schoenen mee te maken. De hele hak, zeg maar. Echter heeft het niks met schoenherstellers te maken, dus daar kun je het niet krijgen.
Om een zo optimaal effect te krijgen, moet het echt precies passen en langdurig voldoende druk uit oefenen. Bij het ene vak is dat soms wat meer dan de andere. Ik heb mijn originele post wat aangepast en de foto's samengevoegd. Daar vind je ook een voorbeeld van het prototype (groot woord), maar wel veel simpeler te maken.
Nu is het heel effectief en als bassist is bas wel mijn ding en hij kan echt een hoop hebben, maar soms is het überhaupt gewoon teveel "bass to handle" zonder sub. :mrgreen: Maar het komt bijna niet meer voor.
Dat een dealer aantoond dat het hoort maakt pijnlijk duidelijk dat de beste man een poging doet tot relativeren. En al helemaal met een oude Volvo. Maar hé, daarom is het ook niet gebruikelijk je subwoofer in de deur te plaatsen.., D'oh! Bassen horen natuurlijk uit de hoedenplank of kofferbak te komen. Maar zoals ik al eerder aangaf: ik ben best verbaasd wat voor bas er nog uit die deur kan komen.
Ik ben kritisch, maar tot op de dag van vandaag toch best tevreden.