Nee 's ochtends om 9 uur en 's middags om 5 uurFore schreef:Uurtje of twee toevallig ??The Volvoboy schreef:Ja ik heb hem vorige week zaterdag nog staan bewonderen, toen stond ie klaar voor de proefrit

Nee 's ochtends om 9 uur en 's middags om 5 uurFore schreef:Uurtje of twee toevallig ??The Volvoboy schreef:Ja ik heb hem vorige week zaterdag nog staan bewonderen, toen stond ie klaar voor de proefrit
T.a.v. de verkoper van Svala: Ik hoef geen provisie maar zie het volgaarne terug in de eerstkomende offerte.......als extra inruil, gratis trekhaak etcV70/2.4D/2003 is dan ook de oorzaak dat ik spontaan achter deze auto ben aangegaan. Ik volgde zijn topic, zag dat hij t niet deed en ben eens gaan kijken uit interesse via internet.
Voor de bankrekening beter niet kunnen doen hahaha.
Maar ja, t plaatje is voor mij wel compleet. Velgen kloppen, looks, buiten en binnenkant en ja, een ander forumlid hier is een oude bekende van me en die werkt er toevallig ook. Voelt wel zo vertrouwd
Ik zal je groeten overbrengen aan Hillegom. Ikzelf heb de deal met Svala ZaandamV70/2.4D/2003 schreef:T.a.v. de verkoper van Svala: Ik hoef geen provisie maar zie het volgaarne terug in de eerstkomende offerte.......als extra inruil, gratis trekhaak etcV70/2.4D/2003 is dan ook de oorzaak dat ik spontaan achter deze auto ben aangegaan. Ik volgde zijn topic, zag dat hij t niet deed en ben eens gaan kijken uit interesse via internet.
Voor de bankrekening beter niet kunnen doen hahaha.
Maar ja, t plaatje is voor mij wel compleet. Velgen kloppen, looks, buiten en binnenkant en ja, een ander forumlid hier is een oude bekende van me en die werkt er toevallig ook. Voelt wel zo vertrouwd![]()
Dat wist ik al, vandaar dat ik wel wat durf te roepenIkzelf heb de deal met Svala Zaandam
En jouw gratis trekhaak, zit er bij mij straks onder. Nog dank je wel daarvoorV70/2.4D/2003 schreef:Dat wist ik al, vandaar dat ik wel wat durf te roepenIkzelf heb de deal met Svala Zaandam![]()
![]()
Dank Koen. Begrepen dat jij expert bent in beschermlagen voor de lak.....The Volvoboy schreef:Ik heb hem de afgelopen weken staan bewonderen in ZaandamErg knappe auto!
Daar kan ik voor zorgen jaFore schreef:Dank Koen. Begrepen dat jij expert bent in beschermlagen voor de lak.....The Volvoboy schreef:Ik heb hem de afgelopen weken staan bewonderen in ZaandamErg knappe auto!